LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 18:18
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,60
4.408
580
7,60
7,65
-0,65%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://www.seebiz.eu/potpisan-ugovor-o-gradnji-skladista-u-skrljevu-vrijedan-2736-milijuna-kuna/ar-139646/

Prvih 6 mj. 2016. – minus 2,2 mil. kn.!

Poljaci zele jos dionica od drzave i hoce ulagati u tom slucaju.
Mirovinci ne zele nista,malo su disperzirali i njihov posao je gotov.
Tako mi kazu iz prve ruke.
Ovaj tren firma ne vrijedi nista ali ako ovi preuzmu stvari trend se moze obrnuti.

Assetplay, ništa drugo. Vrijedi gotovo koliko nekretnine + ovo nešto prometa

nove dizalice će korodirati, dok ovdje netko riješi to najavljivano povećanje prometa


Konkurentske luke Trst, Kopar, Venezia, Ancona, Genova su na svojim prometnim pravcima prema A, D, HUN, SLO, CZ, PL, UKR, izgradili ukupno 251 km dvocjevnih željezničih tunela i naravno za to ugovorili terete.
To Rijeci će oduzet sad sav promet
Odmah priko Učke u decembru kreće St. Gotthard base tunel od 57 km kojim će iz Genove ali i Trst/Koper jeftinije i brže biti vlak sa 200 km/h teret dopremiti u Mađarsku nego iz Rijeke.
O tome u Rijeci svi šute.
A 2025 kreće tunel od 53 km ispod Brennera od Verona k Innsbrucku
Od Trst /KOper, preko Vilacha k Grazu, Beču i srednoj i istočnoj Europi ide 2020. Korlalmtunel od 30 km.
Rijeka nema više tu što tražiti.
Oni su radili STVARNI posao dok su "naši" štancali multuciplirali uvijek istih desetak prostorno planskih razvojno operativnih strategija i studija i smjernica na kojima su si isto sebi digli paru.
Potrošili si novac i izgubili vrijeme i luku

Znači očekujete daljnji veći pad ove dionice ili ?

SASTANAK INICIJATIVE JADRAN-BALTIK- CRNO MORE: Dubrovački forum posvećen jačanju Europe i spajanju sjevera i juga

“Tema panela “Spajanje triju mora” kojim će moderirati potpredsjednik hrvatske vlade Božo Petrov je povezivanje luka Jadrana, Baltika i Crnog mora kako bi se povećala njihova konkurentnost, a dugoročno pridonijelo ostvarenju Jedinstvenog europskog prometnog područja prema Bijeloj knjizi iz 2011.”

malo novosti koga interesira :

Škrljevo: Do kraja siječnja završetak prve faze najvažnije investicije Luke Rijeka

http://hr.seebiz.eu/skrljevo-do-kraja-sijecnja-zavrsetak-prve-faze-najvaznije-investicije-luke-rijeka/ar-143432/

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Europski parlament podržao uključivanje luke Rijeka u prometni koridor Baltik-Jadran.

Vaš link …[/url]

svakako jako lijepa vijest za lkri .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


svakako jako lijepa vijest za lkri .

Dokle god ne čujem škripu dizalica i udarce kontejnera prilikom pretovara, ništa od svega. Gledam kroz prozor svoga stana i nema nijednog vezanog broda na terminalu Brajdica. P-r-a-z-n-o.

…ili vijest o prodaji udjela…..

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close