LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

daculo, 29.03.2008. u 13:27
Jedno od najvažnijih ulaganja je rekonstrukcija postojećih kolosijeka i gradnja nove nizinske pruge na relaciji Botovo-Zagreb-Karlovac-Rijeka. Dužina nove pruge od hrvatsko-mađarske granice do Rijeke bit će 269 kilometara i njome će se, prema predviđanjima, od Botova do Rijeke putovati dva sata, a od Zagreba do Rijeke jedan sat čemu će pridonijeti i brzina vlaka, koja bi na nekim dionicama dosegnula i 200 km/h.

http://www.vjesnik.hr/html/2008/03/29/Clanak.asp?r=tem&c=2

http://www.youtube.com/watch?v=UrU5t6ab7Vo

Pitaj Slavka, što on misli o ovoj pruzi.

Iz prošlosti se može izvući samo pouka, da ljudi nikad neće izvući pouke iz - prošlosti. wb

Blizu je blokada na 442,61.

04.04.08-16.04.08.
LUKA RIJEKA D.D./REDOVNA DIONICA LKRI-R-A

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 1.501.491 49,85 Osnovni račun
2. HZZO 484.780 16,10 Zast. račun
3. HZMO 214.196 7,11 Zast. račun
4. CROATIA OSIGURANJE D.D. 167.080 5,55 Zast. račun
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 124.101 4,12 Skrb. račun
6. JADROLINIJA 36.920 1,23 Osnovni račun
7. PBZ D.D. 14.399 0,48 Skrb. račun
8. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. 10.375 0,34 Skrb. račun + 602
9. PBZ D.D. 9.739 0,32 Skrb. Račun + 108
10. KD BPD D.O.O. 9.068 0,30 Osnovni račun -47
Ukupno: 85,40


sava, 16.04.2008. u 21:37
Jedno od najvažnijih ulaganja je rekonstrukcija postojećih kolosijeka i gradnja nove nizinske pruge na relaciji Botovo-Zagreb-Karlovac-Rijeka. Dužina nove pruge od hrvatsko-mađarske granice do Rijeke bit će 269 kilometara i njome će se, prema predviđanjima, od Botova do Rijeke putovati dva sata, a od Zagreba do Rijeke jedan sat čemu će pridonijeti i brzina vlaka, koja bi na nekim dionicama dosegnula i 200 km/h.
[/b] http://www.vjesnik.hr/html/2008/03/29/Clanak.asp?r=tem&c=2
[/quote]

Pogledao sam malo Prostorni plan uređenja općine Omišalj pa se pitam a pitam i vas sve koga zanima Luka Rijeka šta znači pojam “Morska luka za javni promet osobitog međunarodnog gospodarskog značaja” odmah uz poziciju JANAF-ovih spremnika?

Opet blokada, prešli 467,89. Nastavak trgovanja u 12.09.


Opet blokada, prešli 467,89. Nastavak trgovanja u 12.09.

Gdje god ja tu i OPORTUNIST; u čemu je poanta???

sava:

OPORTUNIST, 17.04.2008. u 11:52
Gdje god ja tu i OPORTUNIST; u čemu je poanta???


Izgleda da imamo sličan odabir dionica, a neke svakako vezano za budući LNG terminal na Krku, koji će biti snažan vjetar u leđa za Dioki ,a bogme i Lkri će u tome profitirati.

odavno ne pratim LR,( ušao još uvijek previsoko ),zna li tko kakvo je bilo izvješće i ima li šta dividende.
Hvala[undecid]

Poštovani,

može li mi netko objasniti na temelju čega se opet nabija cijena na ovoj dionici koja ima slijedeće fundamente:

P/B : 21,24
P/E : 193,15
P/S : 7,39

Dakle, dionica je po svim osnovnim pokazateljima BRUTALNO PRECIJENJENA, i realno vrijedi 10x manje. Znači, ne temelju čega ova dionica zaslužuje cijenu od 500 kuna?

Pokupio neko 210 kom. do 560 i blokada. Nastavak u 13.21


odavno ne pratim LR,( ušao još uvijek previsoko ),zna li tko kakvo je bilo izvješće i ima li šta dividende. Hvala[undecid]

Izvješće, ako ga i bude, biti će “ajme meni mila majko”[cry][cry][cry], a dividenda će biti “kad na vrbi rodi grožđe”.

Kad god mi netko spomene Luku Rijeka ne mogu (ali zaista ne mogu) po tisućiti put da se ne zapitam “zbog čega ovi toliko plaćaju ovu dionicu”. Pa taman da se cijela Rijeka utrpa u njezin temeljni kapital, niti onda nebi ovoliko vrijedila.

New Report

Close