Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,55 | 619 | 82 | 6,05 | 7,70 | 0,00% |
ovo je papir na kojem sam najviše spušio u %,doduše ne previše novaca.
Usporedba s Koprom je kao leteći tanjur i fićo.
Ako se Poljak ne uozbilji idemo na 20 kn koliko realno i vrijedi trenutno,a ako Mađari i Slovenci dogovore drugi kolosjek prije nego mi možemo zatvoriti butigu.
Zar ne vidite da se paradigma u našoj državi mijenja ! Dosadašnja politika koja se oslanjala na “region” , iza koje su stajale i neke strane “politike” ( da ne spominjem koje) su vam najviše utjecale na Luku Rijeka , otvorenim odbijanjem željezničkog povezivanja sa srednjom i sjevernom Europom ( valjda je to i zadnjem slijepcu jasno , zajedno sa svinjarijama oko privatizacije HŽ carga ) ! Uspravnicom ili poveznicom ( kako želite) Jadran -Baltik , otvara se fantastična perspektiva za uspon i poslovanje Luke Rijeka .
Slažem se ZM1.
Doduše sve to je na “dugom štapu”, ali da perpsektiva postoji to je više nego očito.
Nadam se da su napokon nastupili novi vjetrovi koje spominjete!
A da je tomu uistinu tako dokazuje interes Poljaka za našu dragu “lučicu”
Živi bili pa vidjeli.
Evo baš slušam vijesti.
Ministar VP Kovač u Budimpešti zatopljava hrvatsko-mađarske odnose i izvještava da se nada da će se Mađari vratiti Luci Rijeka, i da promet neće više preusmjeravati u Luku Kopar.
Diplomacija je zeznuta stvar. Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane.
Ali lučkog prometa će biti sve više, pa ima mjesta za sve.
(Mi samo moramo znatno povečati svoj udjel… :))
sve je to ok, ali bez modernizacije pruge do zg …. teško, jako teško. inače, dionicu pratim duže vrijeme i nikako da se odlučim za ulaz upravo iz tog razloga.
Ja sam negdje 2012.g. kalkulirao da će mojih 400 dionica u bližoj budućnosti postići cijenu od 400 kn,dakle sveukupno 160,000kn,pa ću dati nalog za prodaju,lijepa će to biti cifra,zar ne…Ali,poznato je već zašto,zbog čega i zbog koga,kola su krenula nizbrdo…Zato sam ja sada prilagodio očekivanja realnosti,pa mi je san da bude barem dividenda 1,5 kn po dionici,da barem kupim neke dobre tenisice ili traperice na ovim zadnjim rasprodajama kada cijene značajno padaju…
Jedino me malo tješi to,da čitam o tome da je i glavni i odgovorni za brodolom dotične dionice doživio gadan ekonomski slom…U dvoje je ipak lakše…
sve je to ok, ali bez modernizacije pruge do zg …. teško, jako teško. inače, dionicu pratim duže vrijeme i nikako da se odlučim za ulaz upravo iz tog razloga.
Pa zbog razloga koje sam gore naveo , opstruirala je se modernizacija cijelog pravca Rijeka – Mađarska granica , koja bi uskoro trebala ići u realizaciju.
Dva su glavna razloga zbog kojih je napušten prvotni koncept. Prvi je taj što Zagreb i Rijeka po europskim standardima imaju premalo stanovnika za razvoj snažne putničke željezničke mreže. Stoga je zaključeno da se obnova pruge treba koncipirati prvenstveno za prijevoz robe s ciljem da se operativni kapacitet podigne sa sadašnjih 70 na 120 kilometara na sat.
Drugi je razlog taj što za postojeći kapacitet riječke luke i planirani rast prometa ne bi bilo isplativo da se od Skradnika do Rijeke gradi pruga po novoj trasi.
Promet riječke luke lani je iznosio 4,3 milijuna tona, a proširenjem kapaciteta na Brajdici i Zagrebačkoj obali ukupni kapacitet pretovara do 2017. povećat će se na 11 milijuna tona. S druge strane, rekonstrukcijom i dogradnjom postojećeg pravca kapacitet za prijevoz robe podigao bi se sa sadašnjih sedam na na 22 milijuna tona. Dakle, kapacitet pruge bi bio dvostruko veći od kapaciteta luke. Međutim, treba naglasiti da se oko 50 posto lučkog prometa odnosi na cestovni prijevoz tako da postojeća pruga realno radi s oko 35 posto kapaciteta.
Ovdje je glavni problem svih problema Luke Rijeka:
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Predsjednik-Uprave-Luke-Rijeka-Selidbom-na-Krk-ugrozili-bi-cak-i-sjever-Europe [novilist.hr]
S naglaskom na:
-Bivši ministar gospodarstva Goranko Fižulić tvrdi kako Hrvatska nije iskoristila potencijale riječkog prometnog pravca i da je Luka Rijeka najveći hrvatski strateški promašaj?
– “Puno je strateških pogrešaka u prošlosti napravljeno, ali nisam siguran da bi baš Goranko Fižulić o tome trebao docirati. Baš u vrijeme kada je on bio ministar gospodarstva donesene su neke ključne odluke koje su usmjerile razvoj riječke luke u smjeru kojeg danas imamo. Takvo stanje on sada kritizira!? Godinu ranije obavljena je »pretvorba« Društva i »dioba« s Lučkom upravom Rijeka u kojoj je Luci Rijeka d.d. oduzeta sva imovina, ostavljeni golemi preneseni gubici i veliki višak radnika pa je kao takva bila nespremna za zadaću uspješnog lučkog operatora. S takvim operaterom 19. rujna 2000. godine Vlada je potpisala ugovor o koncesiji i time je za dugo vremena limitiran razvoj i operativne mogućnosti luke…”
Dakle:
…”obavljena je »pretvorba« Društva i »dioba« s Lučkom upravom Rijeka u kojoj je Luci Rijeka d.d. oduzeta sva imovina, ostavljeni golemi preneseni gubici i veliki višak radnika pa je kao takva bila nespremna za zadaću uspješnog lučkog operatora…”
Amen!
Da ne lutamo paralelno i uspravno po meridijanima,brzim ili sporim prugama,terminalima,pozadinskim skladištima,izlaznim cstama i tsl…tražeći razloge katastrofalne sadašnjosti i možda još i gore budućnosti luke tamo gdje ih stvarno ni nema…tj.ima,ali su sporedni…
Danas se dobro trguje,evo već je 12.45 a niko ne da ni 42,00 kn za dionicu…Sinonim za likvidnost dionice je luka Rijeka…