Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,55 | 619 | 82 | 6,05 | 7,70 | 0,00% |
Da li mozda netko ima insajder-informaciju koliki je plus luka ostvarila 2015.,i da li će možda biti isplata dividende,barem 2-3 kn po dionici?
dok vam oni zarade 2-3 kn/40,xx trebati će još mnogo brodova uploviti i isploviti, uglavnom gubici, možda se Tim odluči to prodati ili barem smjeniti onoga SDP-ovog rendžera
Upravo sam čuo vijest na HRT radiu da su Kinezi kupili luku u Pireju za nekih 300 milijuna USD,preko 60% udjela…Dakle,to bi bilo to,zabijen je zadnji čavao u lijes riječke luke…Osim ukoliko bi Kinezi kao vlasnici Pireja forsirali riječku luku…Ali to je već sfera znanstvene fantastike…
koliko dokapa je bilo ovdje? omjer? thx
Promet u sj.jadranu raste ozbiljno, ali nazalost uzima ga uglavnom Kopar
Strateški najvažniji kontejnerski promet na terminalu Brajdica rastao je po stopi od 8 posto, te je ostvaren promet od 161.883 TEU-a. U tom segmentu riječka luka dodatno zaostaje za konkurencijom, jer je slovenski Kopar i prošle godine oborio rekord u kontejnerskom prometu sa 790.736 TEU-a (plus 17 posto), što je oko 5 puta više nego u Rijeci. U grubim brojkama na Brajdici je prošle godine promet povećan za 12.045 TEU-a, a u Kopru za 116.703 TEU-a. Novi ili dodatni kontejnerski promet u Kopru bio je desetak puta veći od onoga u Rijeci (Brajdica).
Promet u sj.jadranu raste ozbiljno, ali nazalost uzima ga uglavnom Kopar
Strateški najvažniji kontejnerski promet na terminalu Brajdica rastao je po stopi od 8 posto, te je ostvaren promet od 161.883 TEU-a. U tom segmentu riječka luka dodatno zaostaje za konkurencijom, jer je slovenski Kopar i prošle godine oborio rekord u kontejnerskom prometu sa 790.736 TEU-a (plus 17 posto), što je oko 5 puta više nego u Rijeci. U grubim brojkama na Brajdici je prošle godine promet povećan za 12.045 TEU-a, a u Kopru za 116.703 TEU-a. Novi ili dodatni kontejnerski promet u Kopru bio je desetak puta veći od onoga u Rijeci (Brajdica).
Ako ima koja dobra duša da podjeli samnom knjigu dioničara (što noviju to bolje) bio bih jako zahvalan.
Molim javite mi na porukama.
HVALA!
Kada “dobre” vijesti krenu,kraja im nema…Ovo je trebao biti dio brze pruge Rijeka – Botovo,na mađarskoj granici…
Što se sve događa svih ovih godina u vezi sa lukom,ravno je čudu da ista još uopće i egzistira…
Dio mog investiranja je vezan na osovinu DLKV – LKRI jer će se projekt riječkog konglomerata (valjda) jednom realizirati. To nije investicija od 2- 5 godina nego duže.
Ako se to ne realizira nikada, ja ću spušiti lovu, ali će Hrvatska izgubiti praktički sve.
Iako smo, kao zajednica poprilično nesposobni, valjda nismo toliko samodestruktivni.
Ako ipak nismo, tada dobiva Hrvatska, ali i ja.
Treba biti strpljiv i graditi društvo da se problemi smanjuju i dokidaju u najvećoj mogućoj mjeri.
LKRI je na tom valu optimizma oko njezinog potencijala već narasla do skoro 1.000 kn.
Sada smo tu gdje jesmo.
Doći će vrijeme, nadam se, realnog optimizma koji će svoj temelj imati u pozitivnim ekonomskim pokazateljima poslovanja. Tada ćemo ubirati plodove svoga investiranja.
Svi koji su gledali navodni “potencijal” LKRI umjesto fundamente i rizik države(uprave) debelo su spušili svih ovih godina.Ali zanimljivo kako i dalje ima takvih priča iako puno manje doduše.
Samo u zadnje tri godine LKRI je sa 140 kn završila na 40 kn.
Dok je Luka Koper u istom razdoblju sa jedno 7.5 eura na trenutnih 22 eura.
Jedan moj post iz 2013 g:
LKRI
P/E 162,68
P/B 1,75
P/S 4,68
129.680 TEU
Luka Koper
Current P/E Ratio (ttm) 19.9946
Estimated P/E(12/2013) 10
Price/Book (mrq) 0.4551
Price/Sale (ttm) 0.7734
570.000 TEU
Dakle,ako nekim čudom za 3-5 godina zaista dostignu tih 600.000 TEU još će uvijek biti dosta skuplji od Luke Koper,fundamentalno.
Sad,znam da je ovo ZSE,ali ako ćemo uspoređivati Luke i to još u EU…
Znači planovi su 2013 godine za LKRI bili sa 129.680 TEU na 600.000 TEU 2016-2019g.
Ostvareno je 161.883 TEU-a.
Dok je Koper sa 570.000 TEU povećao na 790.736 TEU.
Žalosno,