LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 20:06
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,50
750
100
7,10
7,45
5,63%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

bingo[thumbsup]

semper fidelis

Za željeznicu 18,54 milijarde kuna, prioritet pruga Rijeka – Zagreb
Nada Starijaš Al Issa
28.02.2008 12:06
Pročitaj komentare(1)
Vlada će idućih pet godina u željezničku infrastrukturu uložiti najmanje 18,54 milijarde kuna, rekao je ministar Božidar Kalmeta obrazlažući u Saboru Vladin prijedlog nacionalnog programa željezničke infrastrukture, odnosno prvi petogodišnji plan za modernizaciju i dogradnju te infrastrukture.

No Kalmeta se odmah ogradio da je predviđenih 18 milijardi i 54 milijuna kuna samo “okvirna suma” jer se već sada ne može točno predvidjeti koliko će sve to koštati, pa su, kaže ministar, “potencijalno raspoloživa sredstva”. Glavni izvori prihoda bit će državni proračun, ali i jamstva Vlade te novac iz pretpristupnih fondova EU.

Ovaj prvi petogodišnji plan, za razdoblje od 2008. do 2012. godine, također neće biti dostatan za sve predviđeno, pa će petogodišnjih planova biti još jer je posla puno s obzirom na to da je željeznička infrastruktura desetljećima zapostavljana, a dio je uništen u ratu.

Od izgradnje predviđene infrastrukture Kalmeta je naveo gradnju nove pruge Rijeka – Zagreb, što je investicija vrijedna 500 milijuna kuna. No i nakon izgradnje te nove pruge u funkciji će ostati i sadašnja “stara” pruga Rijeka – Zagreb, a završit će se i lička pruga.

Već je nabavljeno 300 željezničkih vagona, u tijeku je modernizacija 10 lokomotiva, a nabavit će se i 15 višesustavnih lokomotiva te se kreće u razvoj i proizvodnju prigradskih vlakova u četiri najveća grada, Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku.

Kalmeta je posebno naglasio važnost modernizacije riječke luke, koja bi nakon toga s većim kapacitetom mogla primiti više robe iz Sueskog kanala i dalje je transportirati za Europu.

Upravitelj infrastrukture radit će, zaključio je ministar, godišnji plan osuvremenjivanja željezničke infrastrukture.

Vaš link

http://www.youtube.com/watch?v=UrU5t6ab7Vo

Mislim da je ta vijest već davno podigla cijenu dionice
Sad nam još samo preostaje čekati 2012[lol] [lol] [lol]

semper fidelis


Za željeznicu 18,54 milijarde kuna, prioritet pruga Rijeka – Zagreb Nada Starijaš Al Issa 28.02.2008 12:06 Pročitaj komentare(1) Vlada će idućih pet godina u željezničku infrastrukturu uložiti najmanje 18,54 milijarde kuna, rekao je ministar Božidar Kalmeta obrazlažući u Saboru Vladin prijedlog nacionalnog programa željezničke infrastrukture, odnosno prvi petogodišnji plan za modernizaciju i dogradnju te infrastrukture. No Kalmeta se odmah ogradio da je predviđenih 18 milijardi i 54 milijuna kuna samo “okvirna suma” jer se već sada ne može točno predvidjeti koliko će sve to koštati, pa su, kaže ministar, “potencijalno raspoloživa sredstva”. Glavni izvori prihoda bit će državni proračun, ali i jamstva Vlade te novac iz pretpristupnih fondova EU. Ovaj prvi petogodišnji plan, za razdoblje od 2008. do 2012. godine, također neće biti dostatan za sve predviđeno, pa će petogodišnjih planova biti još jer je posla puno s obzirom na to da je željeznička infrastruktura desetljećima zapostavljana, a dio je uništen u ratu. Od izgradnje predviđene infrastrukture Kalmeta je naveo gradnju nove pruge Rijeka – Zagreb, što je investicija vrijedna 500 milijuna kuna. No i nakon izgradnje te nove pruge u funkciji će ostati i sadašnja “stara” pruga Rijeka – Zagreb, a završit će se i lička pruga. Već je nabavljeno 300 željezničkih vagona, u tijeku je modernizacija 10 lokomotiva, a nabavit će se i 15 višesustavnih lokomotiva te se kreće u razvoj i proizvodnju prigradskih vlakova u četiri najveća grada, Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku. Kalmeta je posebno naglasio važnost modernizacije riječke luke, koja bi nakon toga s većim kapacitetom mogla primiti više robe iz Sueskog kanala i dalje je transportirati za Europu. Upravitelj infrastrukture radit će, zaključio je ministar, godišnji plan osuvremenjivanja željezničke infrastrukture. Vaš link

Seru, as usual….Luku Rijeka već moderniziraju 20 godina,a rezultata nigdje,Kalmeti i ostaloj ekipi bi bilo dobro da se malo prošeću operativnom obalom pa da vide na šta to liči…Albanija je za ovo EU
Glavno da su lovu utukli u putnički terminal za prihvat cruisera…moš mislit cruisera u Rijeci!

Uglavnom ovo treba čuvati bar još neko vrijeme. Dole ne bi trebala samo je pitanje koliko gore i kada[pray]

semper fidelis

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=9a0eac2b-5bad-478b-aed1-f099a03805df&ref=lastadd

LKRI-R-A
Kupnja
700,00 109
682,01 50
682,00 43
680,50 33
680,01 50
680,00 142
675,02 17
675,01 40
670,00 19
655,01 1
Prodaja

706,89 10
706,99 20
708,00 20
708,98 15
709,00 21
715,00 16
718,99 180
719,00 40
720,00 77
724,99 10
[lol] [lol] [lol]

http://www.youtube.com/watch?v=UrU5t6ab7Vo

dokupio po 690

semper fidelis

Luka Rijeka očekuje do 25% više kontejnera nego lani

hoće lito što promijeniti stanje na burzi[sad]

semper fidelis

LKRI-R-A
Kupnja
655,00 20
652,00 30
650,00 22
630,00 11
629,00 113
606,56 40
606,50 20
606,00 18
600,01 109
303,00 20
Prodaja
660,00 39
670,00 279
679,01 10
679,90 17
680,00 302
688,96 31
699,99 156
700,00 90
706,00 100
707,00 10

hihihi nekih 700 komada do 700 kuna

a di je moj ulaz od ovoga [bye][bye]

jel ima netko omjer k|p

http://www.youtube.com/watch?v=UrU5t6ab7Vo

Ukupna kupnja -400
Ukupna prodaja – 4658

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=2172f4a3-230a-4659-b169-b1188b2f3608&ref=lastadd

New Report

Close