LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 02.10.2024. u 10:24
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,70
785
102
7,70
7,95
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

verdi

Hvala na informaciji.

Nisam namjeravao izlaziti iz kuće,ali da je napadalo metar snijega izašao bi da kupim Express.
Lokalni list,kojeg bi ta priča trebala najviše interesirati,najmanje,tj.ništa ne piše na tu temu,što opet dovoljno govori samo za sebe.
Izgleda da je unutar dotične luke toliko smrdljivog smeća – u obliku svakojakih nečasnih radnji i podvala u poslovanju – da će ga biti nemoguće zadržati pod površinom čim se pojavi prva pukotina,a toplo se nadam da je pisanje Expressa upravo ta prva.

Sreća je pa ima još časnih istraživačkih novinara,inače bi sve otišlo samo tako u zaborav…

pravi novinari istraživači bi tu još svašta iskopali i njima svaka čast a ne onima novinarima koji za lovu napišu naručeni članak i njime obmanjuju javnost.radnicima bi također bilo bolje da sami ukažu na nesposobnost uprave i stanje u luci da ne bi bili kupljeni za kratkotrajno povećanje plaće a na kraju ostali bez posla kao oni u Diokiju i Dini.imali su velike plaće i dobro živili pa je onda sve propalo.

O malverzacijama u LKRI neću gubiti vrijeme, jer je prosječnom ulagaču jasno da se radi o mafijaškom principu pisanja FI. LKRI nije jedini primjer mafijaških izvješća, ali je jedan od najgorih koje sam imao prilike čitati. IMO, tržišna vrijednost ove dionice zadnjih 5 godina kotira nerealno i previsoko, te je potez smanjenja temeljnog kapitala jedini logičan potez, da tržište shvati koliko stvarno vrijedi dionica (ukoliko uopće vrijedi 40 kn). Smanjenje temeljnog kapitala na 239 mil. kn, odnosno na 40 kn po dionici, je moguće posljedica intervencije nekog od MF-ova, koji su spremni uložiti u LKRI, a to su novci od naših mirovina, stoga mislim da nije svako zlo za zlo. Mislim kako je nesuvislo tvrditi da će ponuđena cijena u dokapu biti veća od 40 kn, jer je ta cijena naštelana točno u lipu, dakle ukoliko netko sad kupuje dionice LKRI na slobodnom tržištu, neka računa da će cijena u dokapu biti 40 kn. Što se tiče malih ulagača koji su vjerovali u LKRI, oni će još jednom ostati bez gaća, zameteni u bespućima kaubojskog dioničarstva na balkanu. lp. P.S. Priče o porastu prometa u luci su presmiješne, LKRI se godinama vrti oko iste brojke prihoda, cca 180 mil. Kn.

Priče o propasti LKRI su malo smiješne zato što je Brajdica već dana u koncesiju Filipincima,a na isti način će se rješiti i Zagrebačka obala. Osim toga u ovom dokapu se može pojaviti i netko tko će postati većinski vlasnik,a to ne moraju nužno biti mirovinci,a primjet je LKPC gdje je većinski PPDV i tko može reći da to i ovdje neće biti slučaj jer ne zaboravite kreće uskoro istraživanje ugljikovodika,a to je posao od potencijalno milijardu eura:

Na zajedničkoj konferenciji za novinare, predsjednica Uprave Agencije za ugljikovodike, Barbara Dorić izuzetno je pozitivnim ocijenila pristup i ozbiljnost projekta koji joj je prezentiran, izrazila punu podršku Agencije i naglasila kako se radi o projektu koji će omogućiti lokalni i širi razvoj, razvoj domaćih tvrtki i sigurno, nova zapošljavanja u regiji i cijeloj Hrvatskoj. Predsjednik Uprave Luke Rijeka d.d., Vedran Devčić naglasio je da luka Rijeka ima sve potrebne kapacitete i iskustvo u logistici da zajedno s partnerima u projektu osigura „puni servis” stranim kompanijama, i u fazi istraživanja, a osobito u fazi eksploatacije ugljikovodika u Jadranu, ako rezultati istraživanja budu pozitivni. Istaknuo je da će se u najkraćem mogućem roku službeno uobličiti suradnja s partnerima u ovom projektu, a nakon toga potpisati i sporazum o suradnji s Agencijom za ugljikovodike kojim će Luka Rijeka i formalno postati logističko središte za istraživanje ugljikovodika u Jadranu.
http://www.lukarijeka.hr/hr/press_room/vijesti/luka_rijeka_-_logisticko_srediste_za_istrazivanje_ugljikovodika_u_jadranu/default.aspx

Osim toga jako dobro i za VLEN

čuj luka će se baviti istraživanjem ugljikohidrata?! mogli bi oni i kuruze posijati na velikom plavom polju.

who dares, wins

mirovinski fondovi moraju ući u luku po niskoj cijeni i to tako mora biti jer će nakon toga dionica otići jako gore pa će se pokriti gubici fondova u drugim dionicama tipa MGMA,PTKM i masa drugih na koje ih je vlada nagovorila.sada to treba kompezirati da bi fondovi mogli prikazati kako su članstvu zaradili par posto.

bolje da je država umjesto dokapa prodala većinski udjel u luci i tim novcem pokrila gubitak koji je ionako napravila uprava koju je ona imenovala a novi većinski vlasnik neka onda ulaže u terminale,opremu i već po potrebi jer kad vidim da ovi sa novcem od dokapa misle na poz.terminalu graditi neke nadstrešnice i neke poluobjekte i upravnu zgradu .zna se da će tu najviše koštat upravna zgrada jer gospoda iz uprave hoće nove moderne prostore.šupe i nadstrešnice za održavanje kontejnera će ionako odnijet malo jača bura.

@verdi
Neće se bavit istraživanjem nego će postati jedno od 2 logistička središta.

@samgal

Kako znate da će mirovinski fondovi postati većinski vlasnici, zašto se ne bi mogao pojaviti netko kao PPDV na LKPC?

Među novim članicama EU, Kina ima najjaču poslovnu suradnju s Poljskom i Mađarskom. Željeznica, morske i riječne luke neki su od projekata za koje su Kinezi zainteresirani u Hrvatskoj, kaže Mario Rendulić.
Vaš link …[/url]

U N.Listu piše da su sindikalci išli ministru Dončiću,tražili su sastanak,a ovaj ih naravno obradio na tom sastanku,pa su sada i oni zdušno za dokap protiv kojeg su odlučno do prekjučer bili,a koji je odgođen,tj.skupština je odgođena za 6.5. zbog toga da se dobije blagoslov Vlade RH,da bi dokapa uopće i bilo,jer ne može neki tamo pomoćnik pomoćnika ministra odlučivati o takvoj stvari.

Tako piše N.List.

najbolje bi bilo odustati od svega.na ime dugova treba vjerovnicima dati udjele u firmi,koliko su kome dužni toliki broj dionica po staroj nominali.kada su znali poslovati s lukom i izvlačiti korist sada neka podjele i teret,a nakon toga vidjeti tko će biti većinski vlasnik pa neka on dokapitalizira firmu i gradi šta hoće.ovako ispada da ova uprava koja je napravila ovolike gubitke sada treba da strajba još i pare od dokapa zajedno s izvođačima radova kojima će namjestiti posao u tko zna kakve objekte bez analize povrata uloženog novca.

TE Plomin C, centar za gospodarenje otpadom Piškornica i novi kontejnerski terminal u Luci Rijeka jedini su idalje sa statusom strateškog projekta.

Strateški projekti opet zapeli, šest ih čeka ulazak na listu

New Report

Close