LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 02.10.2024. u 12:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,70
785
102
7,70
7,95
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@Moller

Tako je, zato sam ju ja danas kupio,a sudjelovat ću i u dokapu, po nadam se 40 kuna,baš me podsjeća na DLKV

@Fedor19
zašto 40+40% danas, zar ne bi bilo dovoljno 10%, ili mislite da će nedostajati dionica

Dionice će biti ponuđene u rasponu od 40 do 70 kuna, nigdje ne piše da će biti 40, samo će to biti nova nominala i da, matram da će biti zainteresiranih i da dokap nema šanse da propadne.

Proces će se provesti u najviše četiri kruga, pri čemu će pravo upisa u prvom imati postojeći dioničari (i to razmjerno udjelu njihovih postojećih udjela). U drugom krugu investitori koji su sudjelovali u prvom više neće biti ograničeni dotadašnjim udjelom u ukupnom broju dionica, a moći će im se priključiti i kvalificirani ulagatelji. Ne bude li ni tu dovoljno interesa, u trećem krugu će se dionice ponuditi sadašnjim i bivšim zaposlenicima, dok će u četvrtom krugu moći sudjelovati svi zainteresirani.

Luka Rijeka kreće u dokapitalizaciju

Kad se sve navedeno zbroji, ukupan promet svih vrsta tereta u riječkoj luci iznosi 2,23 milijuna tona, što je povećanje za 25,7 posto u odnosu na prvi kvartal 2014. godine. Slijedom navedenog nije nerealno očekivati da bi se Rijeka nakon niza godina ponovo mogla približiti brojci od ukupno 10 milijuna tona suhog i tekućeg tereta ukoliko se pozitivni trendovi nastave.

Predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić naglašava kako su podaci iz prvog kvartala jako dobri.

– Uz nešto drugačiju strukturu tereta mi smo povećali promet za 2 posto, a kontejnerski terminal za 24 posto. Gledano prema strukturi tereta, promet rasutog tereta je povećan za 7 posto, a najveći rast je zabilježen u prometu žitarica i uljarica. Prema našim planovima cijela godina bit će na tragu ovakvih rezultata, kazao je Devčić
Vaš link …

ovo povecanje ka da nema utjecaj na cijenu dionice ni gore ni dolje ni prometa.


ovo povecanje ka da nema utjecaj na cijenu dionice ni gore ni dolje ni prometa.

Kako je BV 65 kuna,kako bi trebali postati drugo logističko središte za istraživanje ugljikovodika na jadranu gdje će biti posla i za njih i za VLEN, kako su već sada drastično povećali promet,pa kažu da bi ova godina mogla biti rekordna,meni je ova cijena predobra za ulaz i naravno sudjelovanje u dokapitalizaciji,a tko kaže da se neće pojaviti neki većinski kao na LKPC,a zna se što se tamo dogodilo sa cijenom.

Gledajući samo brojeve,rezultati su bili odlični,samo su loše raspoređeni u FI,pa je tako sa stavke temeljni kapital na stavku dugovi iz prošlog vremena prekrcano nekih 300 mil kn tereta,rezultat sa kojim se nijedna luka na Mediteranu ne može pohvaliti.
A pretjerane kupovine naravno nema,tko bi normalan dao 55 kn da mu na kraju godine netko mrtav-hladan kaže:Uzeti ćemo ti 30 kn od dionice,pojavili su se neki dugovi,krive procjene i sl. iz prošlog razdoblja.
Pametan investitor prati trend,pa mu nije teško zaključiti – na temelju činjenice da su isti ljudi u upravljačkim strukturama – da će biti još nagomilavanja dugova,te će ono što mu nude da za koji mjesec kupi po 40 – 70 kn,za koju godinu kupiti za 1 kunu,uz uvijet da par godina zadrži zatečeni broj radnika.

odgoda glavne skupstine za 06/05 u 11 sati

neozbiljno

prije bilo kakvog smanjenja i povećanja temeljnog kapitala trebao bi uskok pročešljati knjige od firme i vidjeti gdje se izvlačio novac jer u par godina toliki gubici nisu čista posla.

Novi broj najčitanijeg tjednika Express donosi priču o šokantnoj prodaji Luke Rijeka i kako je Uprava rušila cijene dionica, a onda se odlučila na njihovu prodaju

Luka Rijeka je desetak godina pozitivno poslovala, a onda je odjednom lani imala gubitak od nekoliko milijuna kuna.

Uprava je gubitak sanirala, ali tako da je posljedica na kraju bila pad vrijednosti dionica sa 100 na 40 kuna. A sve to odigralo se neposredno prije odluke da se ide u privatizaciju tvrtke – izdavanjem novih dionica na tržište!

Sindikalisti strahuju da se država time olako odriče svog vlasništva u strateški najvažnijoj luci, ali Hajdašu čini se treba hitno nova investicija da pokaže da se radi.

U novom broju tjednika Express pročitajte sve o šokantnoj prodaji Luke Rijeka i kako je Uprava rušila cijene dionica, a onda se odlučila na njihovu prodaju.

who dares, wins

New Report

Close