Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
Lopina
Dakle treba upisati po 40 kn koliko imamo pravo(tko ima 100 moze upisati 124). Plus na drugom obrascu jednu dionicu po 70 kn u slucaju da budu skuplje pa da imamo pravo upisa. No ako ostali upisu po skupljoj cijeni u drugom krugu nece za nas nista ostati. A ja mislim da ce interes biti veliki. Nije ovo ni ddjh ni Ptkm , o Lkri prica cijeli svijet.
Lopina
Dakle treba upisati po 40 kn koliko imamo pravo(tko ima 100 moze upisati 124). Plus na drugom obrascu jednu dionicu po 70 kn u slucaju da budu skuplje pa da imamo pravo upisa. No ako ostali upisu po skupljoj cijeni u drugom krugu nece za nas nista ostati. A ja mislim da ce interes biti veliki. Nije ovo ni ddjh ni Ptkm , o Lkri prica cijeli svijet.
Joj, uz dužno poštovanje prema vašim pogledima a bez imalo želje za dociranjem, morate shvatiti da se u svijetu priča o Kopru i Trstu.
Na spomen Rijeke uzvraćaju usklikom koji znači pitanje:”Molim!?”
u strahu su velike oči. koga je zmija ugrizla taj se i guštera boji.sreća prati hrabre.
tko je jučer prodao neka danas ne plače,život ide dalje ,nisi izgubio dok nisi prodao.
Lkri je kolega lojtra d.d. I o njoj sigurno ne prica cijeli svijet vec ako netko nesto i spomene onda se to odnosi na luku rijeka kao geografski pojam. Puno vas to konstantno podrazumijeva pod isto a to bas i nije tako .
Pozdrav
Jedino dobro je što će se dokapom povećati temeljni kapital,pa će biti prostora za novih 300 mil kn gubitka,a nominala tada,dakako,ide sa 40 na 10kn,pa opet dokap,sada po 5-7 kn i 2 miljarde dionica.Biti će to dug ali nezaustavljiv pad sa višestrukim dnom…A moja pozitivna nula u prosjeku na 135 kn već sada mi se čini kao Mt.Everest…Tko je kriv???…Ništa,gledati ću da se pojavim na toj skupštini 20.4. u 11 sati,tj.jedan sat prije početka,možda dobijem odgovor…
Tko skupi dvadeseti dio temeljnog udjela temeljnog kapitala,ili više njih,ima pravo tražiti da se neka točka uvrsti u dnevni red,moglo bi se dakle dogoditi da netko zatraži točku dnevnog reda o utvrđivanju odgovornosti ili još nečemu što bi bilo zanimljivo raspraviti…Moglo bi to biti zanimljivo,vrijedi prisustvovati…
Možda cjepidlačim,ali žrtva ko žrtva,tražim određenu satisfakciju,u obliku nečije odgovornosti…Barem moralnu,majku mu…Da netko kaže:Ljudi,izvinite,nisam se baš najbolje snašao u svemu tome,okolnosti,mogućnosti,…
I ja tada opraštam do lipe,zaboravim sve.A ne radi se o,za mene,beznačajnoj cifri,ali spreman sam oprostiti.Postoji li uopće ta kultura u dotičnim odnosima odgovorni za loše upravljanje – dioničari,mislim na Zapadu,da netko preuzme odgovornost i ispriča se?Ako već protrati 60% temeljnog kapitala,što je jednako 60% nečijeg,imenom i prezimenom,novca…Za Japan znam – harakiri…
Ako pitate Linica..Komadinu..Hlacu..Devcica..Mendrilu…oni nisu nista lose napravili..Dapace sve sto rade je u interesu boljitka gradajana i razvoja rijeckog prometnog pravca.A to sto doticni Devcic…zadnje dvije godine predsjednik uprava lkri..ni svoju tvrtku koja se bavila viljuskarima nije uspio pozitivno vodit..to sto predsjednik no lkri Mendrila nije jos odgovoarao ni za kriminal vezan uz burzu ribe gdje je mil kna sprzio…i tosto e ttrisna kap tvrtke na cijem su celu od trenutka dolaska nijh na vlast pala vise od 50 % ..to kolega njih ne brine Kao ni uskok..kao ni ikog osim vas koji imate dionice ovo tvrtke. Nazalost tko god je racunao na nesto dobro kad drzava vlasnik ta se gadno prevario. Naravno ne zbog same drzave..nije ona nista kriva…vec oni koji je vode..Bili crveni..plavi..zeleni…i tako ce bit dok god struka i znanje ne budu presudni a ne boja.
Pozdrav
„Do Rijeke dok trepneš“, Karlovački tjednik, 3. lipnja 1971.
Ako se usvoji prijedlog Riječana za izgradnju nove pruge Karlovac – Rijeka, već do kraja ovog decenija do Rijeke bi se mogli voziti brzinom od 200 kilometara na sat i za svega 40 minuta Karlovčani bi se našli ne moru. Planira se, naime da se izgradi nizinska pruga dolinom Kupe do Rijeke koja bi smanjila udaljenost do Rijeke za čitavih 66 kilometara, a njena prednost bila bi i u tome što bi se izbjegli usponi i mjesta gdje zimi snijeg zaustavlja željeznički saobraćaj. Projekt nove pruge trebalo bi se napraviti do 1974. godine. Na trasi pruge najteži radovi bili bi na 25 kilometara dugom tunelu u Gorskom kotaru. Najveći uspon pruge bio bi 7 promila (sadašnji iznosi čak i 30), najveća nadmorska visina bila bi 250 metara (sadašnja: 836 metara), a izgradnja od Karlovca do Rijeke iznosila bi 17 milijardi dinara.
Bez ljutnje,ali onaj tko je kupovao ovo g…o od dionice sam je kriv,oduvijek skupa,preskupa,vlasnik nesposoban,dobar jedino za populizam i uhljebljivanje,zar se takvima daju novci za upravljanje?
Priče o potencijalu i Austro-Ugarskoj pripadaju nekom prošlom stoljeću.
Mala crtica o uspjehu LKRI.
Godine 2012 pretovareno je 129.680 TEU
Danas 149.838 TEU
Cilj je bio ostvariti 600.000 TEU,u roku od 2-3 godine.
Koper 2012g -570.000 TEU
Danas 674.033 TEU
Plan za budućnost: “Kapacitet prekrcaja u Kopru kanimo do 2020. povećati sa sadašnjih 850.000 na 1,15 milijuna standardnih TEU-kontejnera”, rekao je za Delo direktor Luke Koper Dragomor Matić.
Ovo je prilika za nove dioničare da uhvate priliku za dokapitalizaciju. Postojeći, ne vidim razloga zašto prodaju, gube pravo na dokap, i prodaju sa većim ili manjim gubitkom, a sve se ovo moglo i predvidjeti. Situacija uopće nije tako crna kao što se čini. Poslije drugog kruga neće ostai ni jedna dionica, sigurno!Model uopće nije loš, samo bi se moglo desiti da i postojeći mali ostanu bez novih dionica, što bi se, opet, moglo pozitivni protumačiti…
Buduće poslovanje; ostaje nada da će biti puno bolje, teško da lošije i može biti!!
bigfoot
Potpuno se slažem,nitko me tjerao nije,a sa gubitkom se htio ili ne moram pomiriti.
Jedino što tražim jesu čisti računi,tj.da se utvrdi konkretna eventualna odgovornost – moralna,krivična ili materijalna – za ovaj brodolom,ukoliko odgovornost uopće postoji.Ako se utvrdi da je ovaj krah odraz objektivnih okolnosti – u redu,tada ću se ja ispričati što sam tražio nečiju odgovornost.
Ili je možda previše tražiti odgovornost odgovornih,ne znam,ukoliko je tako,ukoliko su takva pravila i običaji,ja neću inzistirati.
Prije par mj. rečeno je da nominala ide sa 100 na 70 kn,akumulirani dugovi prethodnih vremena…ajde,dobro,nekako sam to prihvatio,da bi jučer bilo objavljeno da nominala ide na 40 kn zbog istih razloga!!!Tko tu koga pravi budalom,što je previše – previše je.I valjda smo kao dioničari zaslužili detaljno obrazloženje o 300 mil. kn napravljenih dugovanja,stavku po stavku,kako i zašto.Ako sam već u gubitku da barem znam zašto,što je uzrok tome i tko je kreator.Dakle,samo komad papira…ništa više ne tražim…nikakav novac,ništa osim toga,ukoliko se nije radilo o nekakvom kriminalu,a za loše upravljanje nikad nitko krivično odgovarao nije…Valjda imam pravo znati,to ne smije biti poslovna tajna…Kako će se uopće izvući pouke i krenuti dalje ako se ovo ne raščisti,oni će istim sistemom organizacije,istom politikom i sa istim ljudima naprijed…Pa nije to monopoli…