LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 12.11.2024. u 19:38
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,66
1.663
217
7,60
7,70
-1,28%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

naravno da ima! Pa imam jednu inside informaciju koja je doduše stara godinu – dvije ali govori o tome da i druge luke imaju interes za LKRI, naime luka Genova odnosno njen vodeći kadar je imao svojevremeno interes za luku rijeka u smislu preuzimanja – iako nikad ta informacija nije bila vani bar je ja nisam čuo, u menu bliskim krugovima se špekuliralo o toj ideji! To bi dakle značilo da talijani imaju interesa za našu luku odnosno imali su ga – a u budućnosti tko zna – ipak je jedan vodeći čovjek luke Genova Hrvat!

strpljen - spašen![color=blue][/color]

dobro to nisam čuo iskreno

ali znam da taliani odbacijui rasute terete (mislim na ugljen) i sele ih na istok , luka ri to sad koristi a za nekoliko će godina , ona isto tako to prebaciti dalje i to ti tako ide.a do tada ćemo ako bog da imati nizinsku prugu jači konteinerski terminal i pojačanje na drva itd itd

navodim da ovo sa uglejnom je po meni još jako daleko , ali naveo sam kao jednu smijernicu

slažem se s navodima i ja osobno vjerujem u LKRI, pa sad kome krivo kome drago. Ne želim ja nikog navlačiti pa da me poslje spominje sa bližom rodbinom, ali vrijeme će pokazati svoje!

strpljen - spašen![color=blue][/color]

Ulaganjem 266 milijuna dolara Rijeka opet postaje važna europska luka

24.5.2006 7:30:00 | Powered by poslovni.hr
Usporedno s uvođenjem feeder servisa na kontejnerskom terminalu i nabavom nove prekrcajne mehanizacije, Lučka uprava Rijeka krenula je u još jedan projekt, koji će rezultirati najvećim ulaganjem u razvoj riječke luke od njezinog osnutka. Cilj Rijeka Gateway Projekta, dijelom financiranog zajmom Svjetske banke u iznosu od 156,5 milijuna američkih dolara je povratak riječke luke u obitelj najrazvijenijih luka ujedinjene Europe.

LKRI u svakom slučaju ima solidan dnevni promet u odnosu na druge dionice što ju čini likvidnom i interesantnom bez obzira na trenutni pad

[i]1 i 1 nisu 2 već 11 ;)[/i] [i]Klasa Hrvatski realist, realni pesimist[/i]

samo malo strpljenja i sve će se polsožiti točno onak kak treba

strpljen - spašen![color=blue][/color]


samo malo strpljenja i sve će se polsožiti točno onak kak treba

hmm. ..pa i po samom članu uprave lkri ne vrijedi više od 100kn

fundamenti.blog.hr - vjeruj u fundamente! moj skype: markoqc5

mislim da danas ide gore, korekcija je bila juce-a danas imamo i članak-e sad do kuda -prošlo 200 i nešto komada po 230 jutros

[color=blue][i]Sreća prati odvažne[i][/i][/i];

Od 2007. očekujemo više putničkih brodova na kružnim putovanjima
evo citiram dio članka s poslovnog.hr od danas:

Kakve novosti Rijeku očekuju u putničkom prometu?
Prošle godine smo imali tridesetak brodova na kružnim putovanjima koji su se zaustavili u Rijeci, ove godine planirano ih je nešto više, iako ćemo adekvatnu uslugu tim putnicima moći pružiti tek 2007. godine dovršenjem izgradnje novog putničkog terminala. Rijeka se kao mediteranski grad sve više okreće moru i zaslužuje da u budućnosti brodovi na kružnim putovanjima ovdje nađu interes u prijemu putnika vezanih uz zračnu luku na Krku. Lučka uprava Rijeka je 12. svibnja u Gibraltaru primljena u Medcruise organizaciju, najveću svjetsku organizaciju cruisera pa radimo na tome da uđemo na svjetsku kartu kružnih putovanja.
(D. K.)

Malo se okrečemo i turizmu, to može biti samo dobro!

strpljen - spašen![color=blue][/color]

apsolutno se slažem -proširenjem ponude na putnički segment -rast ce prihosi i po toj stavci, isto tako vjerujem da je i dugoročno mogućnost preuzimanja realna -jer ionako lokalni bosovi to nece zastiti kao nacionalni interes!

[color=blue][i]Sreća prati odvažne[i][/i][/i];

moje je mišljenje da je to samo pitanje vremena iako malo prostora ostavljam mogućnosti da će se neko htjeti pozabaviti time i zašiti kao nacionalnui interes – ali jako malo!

strpljen - spašen![color=blue][/color]

ma okok , ostavimo postrani malo sad to preuzimanje iz više razloga :

– to je pitanje politike
– imamo i mi našu pamet i može tu tvrtku razvijati ima velikoga potencijala (dovoljno je usporediti samo rezultate bivše i sadašnje uprave)
– apsolutno je državni interes je imati je u svome vlasništvu

New Report

Close