Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
jedno su želje, a drugo mogućnosti…
nisu problem mogućnosti i potencijali već politika koja nema hrabrosti povući poteze odnosno nije imala u zadnje vrijeme se spominje dokapitalizacija praktično privatizacija
a to je jedini pravi recept za uspjeh
ipo i neka privatni kapital promjeni način upravljanja koji je neefikasan
da je to napravljeno prije 10 godina danas bi bili na putu za negdje
ovako nam ostaje samo mlatiti o potencijalu.
srećom stvari su se počele brže mjenjati nego u prošlosti i bude lagani optimizam.
čak se i trgovina intenzivirala u zadnje vrijeme kao da netko već nešto zna pa se zauzimaju pozicije.
neka čudna vibra je u zraku
za nas koji smo unutra bilo bi mudro pričekati da se vidi o ćemu se radi,
dali je ovaj dim pravi ili lažni
http://www.seebiz.eu/luka-rijeka-potpisan-novi-kolektivni-ugovor-za-zaposlenike/ar-106347/
Ovdje je sve uređeno i stabilno. Nek se radi, rezultati će doći.
a Vi ste kao dioničar zadovoljni ovim nerealnim povećanjem plaća za 700 zaposlenika? Vrlo zanimljivo…
Ja sam prvi da se nagradi radnik ali tek kada postoje preduvjeti za to.
Plaćen radnik, zadovoljan radnik. LKRI oćekuje bum u 2015. Vraćaju se stare muśterije, HR izlazi ir recesije. Bit će posla puuunooo viśe
Riječki prometni pravac – ipak se kreće!
Rijeka je prvi hrvatski grad koji je osigurao tri milijuna i 600 tisuća bespovratnih kuna za izradu dokumentacije kojom će osigurati kvalitetniju povezanost svih segmenata Riječkog prometnog pravca, a slijedeće tri godine iz fondova EU za dva projekta, Brajdicu i Zagrebačku obalu, možemo izvući još 130 milijuna eura.
Iz svega proizlazi da je razvoj Riječkog ili Mediteranskog prometnog pravca zapravo strateški interes Europske unije i stoga na domaćoj zadaći koju je odlično odradila Rijeka moraju raditi i svi ostali naši gradovi, rekao je u Rijeci ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić.
Izrada dokumentacije trebala bi biti gotova u roku od godinu dana, a potom slijedi posao na gradnji ili rekonstrukciji brojnih prometnih projekata. Posla će biti puno, riječki gradonačelnik Vojko Obersnel prije svega misli na drugi kolosjek pruge kroz Rijeku, od Matulja do Škrljeva, čime će se stvoriti uvjeti za uključivanje željezničkog prijevoza u javni gradski prijevoz. Zatim na izgradnju novih željezničkih kolodvora u funkciji lučkih terminala, dakle i Brajdice i novog terminala koji se gradi na Zagrebačkoj obali te projektiranju nove, odnosno prve prave riječke obilaznice, od čvora Matulji do čvora Križišće, zaključio je Obersnel.
Koristi od svega imat će svi segmenti Riječkog prometnog pravca što je, po svemu sudeći, prihvaćeno i u sjedištu Europske unije. Na svu sreću se – ipak se kreće!
http://www.seebiz.eu/luka-rijeka-potpisan-novi-kolektivni-ugovor-za-zaposlenike/ar-106347/
Ovdje je sve uređeno i stabilno. Nek se radi, rezultati će doći.
Ovdje je sve uređeno i stabilno.[emo_smijeh][emo_smijeh]
ovdje ide nova dokap i razvodnjavanje kapitala po fundamentima vrlo skupa investicija pitanje je koliko miliona novih dionica
Javnom ponudom dionica financirat će se terminal Škrljevo
Javnom ponudom dionica financirat će se terminal Škrljevo Edis Felić, 1. ožujka 2015. 09:09
Luka Rijeka uskoro će krenuti u novu javnu ponudu dionica prema modelu sekundarne javne ponude (SPO). Potvrdio nam je to predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić, a cilj je novom dokapitalizacijom financirati investicijski strateški projekt modernizacije i proširenja lučkog terminala Škrljevo
Riječ je o najvećoj investiciji Luke Rijeka vrijednoj više od 350 milijuna kuna.
– Već su ishođene pravomoćne građevinske dozvole, a tijekom 2014. godine provedeno je niz pripremnih aktivnosti za postupak dokapitalizacije. Izabran je aranžer izdanja te financijski i pravni savjetnik. Napravljena je dubinska pravna, financijska i porezna analiza poslovanja za razdoblje 2012. – 2014. godine, a doneseni su i dugoročni planovi poslovanja – rekao je Devčić.
Dionice Luke Rijeka d.d. već se nalaze u kotaciji redovnog tržišta Zagrebačke burze od 2003. godine. Kada se očekuje javna ponuda nove emisije dionica na tržištu kapitala, Devčić nije mogao reći. Napomenuo je da je postupak u proceduri, odnosno da nakon što Nadzorni odbor usvoji revidirane godišnje financijske izvještaje za 2014. godinu slijedi poziv za redovnu glavnu skupštinu tvrtke. Na njoj će se raspravljati o svim detaljima postupka i modela dokapitalizacije Luke Rijeka, a nakon toga krenulo bi se u postupak emitiranja dionica.
pa ovi nisu normalni njima treba 350mil kuna pa ako bi i bila neka cijene za 50 kuna dokap to je cca novih 7miliona dionica kako bi to izgledalo sto se fundamenata tice i kad bi taj povrat bio i kao uopce valuarizirati Lkpc u odnsu na LKri