Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
Nije stvar da li netko griješi ako nešto napiše….pokušavam dočarati situaciju realno…no, ne znači da sam u pravu…
Svakako, rezultati su mjerodavni, a ne pristajanje broda u luci i gro slika koje to potvrđuju. Zašto su rezultati toliko loši znaju oni koji vode luku.
Prodaja se i dalje čisti – a navlačenju nema kraja.
treba ovdje zbrojiti par jednostavnih stvari koje su se poklopile i koje bi mogle rezultirati značajnijim rastom cijene
a)grci odustali od daljne privatizacije luka i time istiskuju kineze koji će ponovo pojačano gristi za naše luke prije svega lkri.
b)izbori se bliže aktualna vlada očajnički treba investicije
c)očekuje se ponovni natječaj za zg obalu
d)puno važnije od gubitka 5 mil kn je značajan rast prometa koji sugerira opoavak gospodarstva i daljni rast prometa
e)najavljena dokapitalizacija za zonu kukljanovo
f)izgledna velika ulaganja u obnovu željezničke infrastruture iz eu fondova
cijena nemože puno dole ali može puno gore
povijest trgovanja ovom dionicom nas uči da se to lako može dogoditi na malom volumenu.
danas opet uplovio najveći brod, pa koliko ima najvećih brodova na svijetu?, ili je to samo u reklamne svrhe, nikako da kažu koliko je kontejnerčića istovario u Rijeci, ili misle da to nije važno, nego uplovljavanje i isplovljavanje, više kao atrakcija
Netko se uporno trudi držati cijenu što niže, to traje već dugo, a i danas se nastavlja. Bez obzira treba li za rušenje nekoliko dionica i nekoliko stotina majstor je uporan, to bi mogao biti dobar znak!!!
Ne pričam o fundamentima, oni su takvi kakvi jesu, primjetio sam neobičnu tektiku trgovanja. Kad smo već kod fundamenata, što reći na neke druge dionice tipa Petrokemija, Ingra, Đuro i.t.d. i.t.d. gdje su oni us vemu ovom??
kolega ptahotep pogledajte fundamente LKRI pa ćete vidjeti da je ova dionica više nego fer vrednovana, tj. po meni je i precijenjena na 70 kn
Luka Rijeka je veća i bliža EU. Tu je pored i Viktor Lenac. Vlasništvo je RH i time utjecajnoja kod koncesionara.
U LKPC najveći dioničar je Prvo plinarsko društvo (ako se ne varam iza su rusi). Mislim da će zapadni koncesionari radije izabrati LKRI za logistiku ako ništa onda zbog vlasništva RH.
ne vidim kakvu će korist Uprava napraviti od ovoga posla, do sada su pokazali da, što više rade samo više gube, treba to u privatizaciju, inače nema napretka
pa ljepo vam je LKRI napisala natjecu se samo za sjeverni i srednji jadran ne za jug.Na samom Jugu je INA na 2 bloka i OMV i Maratonoil na 4 bloka sa tim da je i Maratonoil i OMV na 3 bloka u srednjem Jadranu,Nevidim kako bi i OMV i Maratonoil djelili svoja sjedista na Rijeku i PLOče pa predmjevam da ce se odlucit za Ploče jer Rijeci nisu interesantni zbog toga sto se Rijeka uopce ne natjece za jug
kompaniji imalo ozbiljnijeg tipa OMW si sigurno nece dopustiti imati dva sjedista jedno u Rijeci i drugo u Pločama iz razloga povecanja operativnih troskova sad ja sam iznio svoje argumente vi odlucite dali bi Mediolu i OMW bilo isplativije ici u Rijeku ili ici u Ploče
Rijeka se vraća “kući”. Najperspektivnija luka sjevernog jadrana.