Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,55 | 619 | 82 | 6,05 | 7,70 | 0,00% |
Glavno da smo mi digli kredite I da se gradi..I kako kaze svevremenski Komadina..”interes je bio dosta velik !!??””…a kad je cosko trazio da sam gradi onda vam to nije odgovaralo..naravno kako bi onda sebi punili djepove..
“”I produženi rok za podnošenje prijava za koncesiju na budućem kontejnerskom terminalu što se gradi na Zagrebačkoj obali, no na natječaj se nitko nije javio.
Interes je bio dosta velik, no u vrijeme kada smo raspisivali natječaj još nije bila započela gradnja. S druge strane, svi koji su pokazali interes, tražili su i garanciju da ćemo izgraditi cestu D 403 i dvokolosječnu prugu, rekao je predsjednik upravnog vijeća Lučke uprave Rijeka Pavao Komadina.
Slijedi raspisivanje novoga natječaja za koncesiju na budućem kontejnerskom terminalu na Zagrebačkoj obali u riječkoj luci. Kako je gradnja u međuvremenu započela, očekuje se da će se na ponovljeni natječaj ipak javiti zainteresirani za koncesiju.
Tako ovim projektom riječka luka može dobiti novih 400 plus 280 metara obale, što jamči i povećanje prometa za 600 tisuća TEU jedinica, objašnjava Komadina. Poslušajte njegovu izjavu:””
http://radio.hrt.hr/radio-rijeka/clanak/ponavlja-se-natjecaj-za-koncesionara-na-zagrebackoj-obali/78482/
Pozdrav
Ja ne vidim ništa loše u tome što se nitko nije javio kao koncesionar,naprotiv,pod uvjetom da se luka privatizira.A sva je prilika da će tako biti,pošto je Vlada pritisnuta ogromnim dugovima i deficitom iz godine u godinu.A i neće nitko da se bakće kojekakvim koncesijama,da ovisi o tuđim,blago rečeno diskutabilnim,odlukama,svatko ozbiljan tko bi ušao u posao želi većinsko vlasništvo,slobodu odlučivanja.
Rezultati za 2014. su najbolji do sada,neka samo tako ostane.Ima dosta razloga za optimizam.Biti će naša luka poželjna udavača.Bila bi i sada,samo da politika odabere privatizaciju kao opciju…
Jovane,em se ne da otvoriti, em je članak iz srpnja prošle godine
Nova željeznička veza Budimpešta ↔ Rijeka
Od 18. prosinca 2014. suradnjom švicaske tvrtke Hupac i hrvatske tvrtke Transagent pokrenut je novi intermodalni željeznički pravac između Budimpešte i Rijeke u Hrvatskoj.
Zahvaljujući tom novom pravcu,terminal u Rijeci će biti povezan preko Gateway-a u Budimpešti sa Njemačkom, Beneluksom, Rusijom, Ukrajinom i CIS zemljama.
http://www.ictsi.hr/index.php/hr/o-nama/novosti/item/161-nova-zeljeznicka-veza
Ove će godine biti oboren apsolutni rekord kontejnerskog prometa riječke luke, te će biti ostvareno gotovo 200.000 TEU-a od čega je nešto manje od 150.000 TEU-a promet na terminalu Brajdica, dok je ostatak ostvarilo poduzeće Luka. Ukupan promet će također biti nešto veći nego prošle godine, a najveći rast bit će ostvaren u rasutom teretu (povećanje od 56 posto), te u prometu drvom (19 posto)
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Dobri-rezultati-u-prometu-kontejnera-Ostvaren-rijecki-rekord-s-gotovo-200.000-TEU-a
Radila bi luka i danas dobro,samo da Slobo nije išao paliti svjetlo…A čim je to uradio,teret je prvi pobjegao,što u Kopar što u Trst,i nikada se više vratio nije…
Nista ne spomiju dokapitalizaciju od 300 mil kuna koji su trebali provesti u 2.polovici 2014.godine?
Sto je tu zapelo?
Pa nije zapelo nego otpalo. Dokapitalozacije nije uspjela. Nije nitko htio dokapitalizirati.
Ne sjećam se da sam vidio neku informaciju na tu temu
Ima neki link sa informacijama?
Zadnje što znam je da čekaju dozvolu za gradnju na Kukuljanovu (Hladnjača i dr. za što im treba kapital =>zato su i pokrenuli ovaj dokap)
Trazim, trazim i nisam nasao link, a nedavno sam citao o tome (prije 5-10 dana).
Svoj komentar je dao cak i gradonacelnik Rijeke.
Koliko se sjecam receno je da nema odustajanja od zagrebacke obale i sl.
Nemam dionicu pa se ne sjecam svih detalja.
Sad mi je zao sto sam se i javio na temi kad nemam link 🙂
Ako sto nadjem stavit cu.