Pri ulazu filipinaca na Brajdicu cijene je bila,ako se dobro sjećam između 250 i 300 kuna. Po meni je ovo najbolje dugoročno ulaganje u RH,jer je perspektiva ogromna,a zarađuju,dakle nema nikakvih PSN kemija. Po meni je ovo dno i može samo gore, ne bi me iznenadilo i kratkoročno jer se uskoro mogu očekivati odlične vijesti.U svakom slučaju danas još dokupio.
speculator@
već imam nekoliko kutija konzervi u podrumu i priručno sklonište
“Be prepared, son. That’s my motto”
svejedno hvala na savjetu.
kao što kaže fedor u tom slučaju ništa više nije važno a jedna konzerva hrane vrijedi više nego cijela lkri.
male su šanse za takav rasplet a i mi ga nemožemo spriječiti zato dok smo živi da se bacimo na posao.
dali netko zna na koliko još godina ima lkri koncesiju na zagrebačku obalu(ako ima)ovsaj dio gdje će se graditi novi terminal?
dali je moguć isti rasplet kao i sa brajdicom?
mislim prodaja pola koncesije kao filipincima?
Za sada se treba raditi dokap da bi došli do 353 miljuna kuna za izgradnju pozadinskog terminala na Škriljevu,a Zagrebačka obala se gradi.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0CDQQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.novilist.hr%2FVijesti%2FRijeka%2FProjekt-vrijedan-353-milijuna-kuna-Do-kraja-godine-natjecaj-o-gradnji-terminala-Skrljevo&ei=4Z9jVPDMGZCX7Qa59IDwBw&usg=AFQjCNGhF3Zh_vHNG7X3Ck5U3D4pBvRmZQ&bvm=bv.79189006,d.ZGU&cad=rja
– Imali smo jednoglasne reakcije najznačajnijih brodara i operatera koji su iskazali spremnost dostaviti ponudu na natječaj za koncesionara na Zagrebačkoj obali. Od nas su tražili značajnije produženje roka za dostavu ponuda zbog previranja na tržištu brodskog prostora izazvanog prije svega raspadom Alijanse P3 (Maersk, CMA-CGM, MSC) i potencijalnim formiranjem manje Alijanse 2M (bez CMA-CGM), te utjecajem Alijanse CKYHE (Cosco, K Line, Yang Ming, Hanjin Shipping i Evergreen Line) na linijama Azija – Mediteran, kao i Alijanse G6 (APL, Hapag-Lloyd, Hyundai Merchant Marine, MOL, NYK Line, OOCL). Zbog toga je rok za dostavu ponuda produžen do kraja ove godine. U razdoblju do kraja godine
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CEAQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.novilist.hr%2FVijesti%2FRijeka%2FU-kolovozu-pocinje-izgradnja-kontejnerskog-terminala-na-Zagrebackoj-obali&ei=4Z9jVPDMGZCX7Qa59IDwBw&usg=AFQjCNEwGGCOpE5cC4VG5Oa_lE0NXbg_9g&bvm=bv.79189006,d.ZGU&cad=rja
Koncesija na Brajdici Filipincima je dana na 30 godina tj. do 2041
Vaš link …
Najveći kineski brodar i lučki operater COSCO (China Ocean Shipping Company) ozbiljan je kandidat za koncesiju u trajanju od najmanje 30 godina na kontejnerskom terminalu Zagrebačka obala i o tome se već nekoliko mjeseci vode razgovori resornog Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture i kineske kompanije.
Vaš link …
,ali ne samo kinezi
Vaš link …
upravo tako stoje stvari.dobro je što si sve to našao na netu i posložio na jednom mjestu.čestitam!
a nije da nije,sve je prilično obečavajuće,pogotovo ako udruženi brodari preuzmu stvar u svoje ruke,pošto imaju utjecaj na odredište tereta.neće valjda svoj teret voziti u kopar ako imaju svoj terminal u rijeci.dok operateri,kao npr. ovaj na terminalu brajdica,nemaju utjecaj na odredište tereta osim nižom cijenom usluge – a ne smiju opet ići značalnije ispod cijene jer bi tada bio veći trošak od zarade – ili nekakvom modernizacijom,jaružanjem dna i sl.,što se pokazuje nedovoljnim.
sa dr.strane,imati ćemo dva kontejnerska terminala – postojeći i zgb. obala – kapaciteta od najmanje 1 milijun TEU,i dva koncesionara.brajdica trenutno radi 120000 TEU godišnje a kopar 500000,trst približno isto toliko,a venecija planira terminal za 2000000 TEU,ako se ne varam.previše krokodila u tako maloj bari.
Nema brige ako su terminali u koncesiji jer koncesionar se sam brine da mu terminal dobro radi. Da nisu dani u koncesiju to je već druga stvar.
Inače tržišna kapitalizacija LKRI je trenutno:
5.980.475*72= 430 594 200,a samo Filipinci s Brajdice če uložiti 95 miljuna eura,a do sada su uložili 30,a vjerojatno i više jer je tekst iz svibnja 2013:
Nakon što je prije tjedan dana stigla nova oprema za kontejnerski termina Brajdica u riječkoj Luci, u medije su počele curiti informacija o daljnjim ulaganjima. Naime, prema pisanju Jutarnjeg lista, vlasnik terminala je filipinska komapnija ICTSI koja je do sada uložila 30 milijuna eura, a do isteka koncesije planira uložiti još 65 milijuna eura.
Vaš link …
naravno da se koncesionar sam brine da mu terminal dobro radi,ali to nije uvijek dovoljno.primjer su filipinci na brajdici.oni su odradili sve što je u njihovoj moći,poboljšali organizaciju rada,dopremili moćne dizalice,izjaružali metar – dva dna,možda i ponudili nešto niže cijene od konkurencije i td. i sl.ali trenutno rade 120000 TEU,a kapacitet 600000 TEU.kopar,ponavljam,radi 500000 TEU godišnje,trst malo manje.problem je samo i jedino u teretu,pa i u željeznici,tj.da se barem modernizira i da krenu ti blok vlakovi sa xy TEU.ni na jedno ni na drugo nemaju značajnijeg utjecaja.prvo ovisi o brodaru a drugo o RH.
dakle,brige ima,nije da nema.nije da to sada posluje na rubu propasti,ali nije ni onako kako – objektivno – očekujemo.ako pak udruženi brodari dobiju koncesiju to bi moglo bitno poboljšati stvari,barem bi bilo tereta,a za prugu i te blok vlakove i modernije lokomotive,valjda bi se i to nekako riješilo.
teret,teret i teret,to je pitanje svih pitanja,bez kontejnera nema ništa.razlike su između trsta,kopra i rijeke minimalne što se tiče cijene,a navike su navike,ako brodari pristaje u kopru ili trstu 15 godina,zašto bi sada iz čista mira pristajali na brajdici?to je problem.a kad se još sjetim vjerojatnog terminala pred venecijom…najradije bi se iskrcao sa ovog vlaka.zadnja nada je da brodar preuzme budući zgb terminal,potom da za koju godinu lkri ode u privatizaciju i da to 2022.g. bude roterdam na mediteranu.
pred riječkom lukom nema dva broda na sidru,i tako već godinama.ispred luke – godinama – nema šanse ni u teoriji da se dva broda sudare.nije kako bi trebalo biti.zato i je nominala otišla sa 100 na 70 kn.ali barem 800 ljudi ima posao,u tom smislu je dobro.ovo sasvim sigurno nije konj za trku,pitanje je samo da li će ikada biti…
nema ni informacija tko je do sada dao ponude za dokap.
i još nešto,nije mi jasno – a možda netko zna kako i zašto,ili da postoji negdje specifikacija,bio bih mu zahvalan – gdje se,konkretno,stvorio toliko dug kroz godine,da je netko,jednog dana,nonšalantno objavio da “dionica više ne vrijedi 100 kn,već 70 kn,zbog nagomilanih dugova iz prošlosti!!!”.kako,u koje vrijeme,zbog čega i zašto?možda zbog otpremnina radnicima koji su bili višak,ili zbog reprezentacije,ili nešto treće,četvrto i peto…?da li je objektivno ili nije?tko je odgovoran ako nije?konsekvence?mislim…ok,ali barem objašnjenje dioničarima:”Na sajtu vam je link,pogledajte,izvedite zaključke”.nitko ništa.nisam upoznat,ali čisto sumljam da je u zemljama razvijenog kapitalizma tako,ovo prolazi samo na periferijama istog.30%!u provaliju,preko noći,a ni – osim u jednoj rečenici:Dugovi iz prošlosti – suvislijeg objašnjenja.nisam tako zamišljao tranziciju iz socijalizma u kapitalizam,previše mi je tu socijalizma u kapitalizmu.
speculator@
možda će se saznati,a možda i neće ali nadamo se ponovilo se nikad više.
uskoro sa privatizacijom (dokapitalizacijom) bitna promjena pravila igre.
i prelazak iz socijalizma u kapitalizam i za lkri.
trajalo je predugo ali sad je tu pred vratima.
Ipak se kreće:
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Milanovic-na-gradilistu-Zagrebacke-obale
S naglaskom na:”Osim toga u tijeku je natječaj za koncesionara na Zagrebačkoj obali, koji je otvoren do 19. prosinca.”
I još:
Milanović obišao gradilište novog kontejnerskog terminala riječke luke
S naglaskom na:”Ravnatelj riječke Lučke uprave Vlado Mezak rekao je da se očekuje da će kapaciteti kontejnerskog terminala na Brajdici oko 2020. biti popunjeni te da se stoga za daljni primitak kontejnera osiguravaju novi kapaciteti.”
Sve ovo govori da nema boljeg dugoročnog ulaganja u RH. 19.12 kad se odabere novi kocesionar, ostaje samo dovršiti radove,a željeznica će se i tako lagano graditi i već se gradi.
Inače sjećate li se radničkih dionica i kuknjave kako su dobili jeftino,sada svi možemo kupovati ispod te cijene,istina pretpostavljam ne za dugo:
Paket dionica Luke bit će prodan radnicima po nominalnoj cijeni od 100 kuna po dionici, uz zabranu prodaje tih dionica u idućih pet godina, izjavio je Hini predsjednik Nezavisnog sindikata Rusmir Cimirotić.
Vaš link …