Fedor19
Los si mi i matematike.
Lojtra
Jedna zarađuje i investira,druga žestoko gubi i ne smije nikoga otpustiti. Molim obrazloženje ako je ikako moguće. Čekam s veseljem
ide to….kamo ?
BV luke je negdje na ovim razinasma. Strateški je interes RH i iako ide sve dosta sporo ipak se u nju ulaže,kao i u pristupne ceste, pa i željeznicu. Da se stavi na prodaju mislim da bi odmah skočila na 150 ovakva kakva je,ali nebitno, svatko ima svoju računicu.
Ovi rezultati poslovanja predstavljeni su jučer na konferenciji za novinare Uprave Luke Rijeka održanoj na terminalu Škrljevo, gdje će iduće godine početi modernizacija pozadinskog terminala, što je najvažnija investicija Luke vrijedna oko 353 milijuna kuna.
– Investicijski razvojni projekt na pozadinskom lučkom terminalu Škrljevo počeo je prošle godine, te očekujemo da ćemo idućeg tjedna dobiti građevinsku dozvolu nakon čega slijedi raspisivanje natječaja za izvođača radova do kraja ove godine. Terminal je u vlasništvu Luke na površini većoj od 400.000 četvornih metara, te će nakon realizacije projekta ovdje Luka imati na raspolaganju 54.000 četvornih metara zatvorenog skladišnog prostora, još 45.000 četvornih metara skladišta pod nadstrešnicama i kapacitet kontejnera od 125.000 TEU-a godišnje, kazao je Devčić .
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CB8QFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.novilist.hr%2FVijesti%2FRijeka%2FLuka-Rijeka-Promet-2-98-milijuna-tona-dobit-2-32-milijuna-kuna&ei=6VtbVOawKIbfaJHcgZgC&usg=AFQjCNHZc0izsx0nZq0r4vc6LlgVAMyJpA&bvm=bv.78677474,d.d2s&cad=rja
I sad dolazimo da superbitnog:
U tijeku je dubinsko snimanje od strane KPMG-a, kao financijskog savjetnika, a ono bi do kraja ovog mjeseca trebalo biti gotovo
RIJEKA Predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić izvjestio je na sjednici Gospodarskog vijeća o razvojnim planovima tvrtke, te dokapitalizaciji koja se priprema. Okupljenima je kazao da je trenutno oko 85 posto dionica Luke Rijeka u vlasništvu države i državnih fondova, a ide se, kaže, u smjeru dokapitalizacije u kojoj država neće sudjelovati, pa bi se njen vlasnički udio trebao spuštati. Dodao je pritom i da je ciljani iznos dokapitalizacije 300 milijuna kuna, čime bi se, kazao je, promijenila vlasnička struktura, te bi se došlo do sredstava za investicije.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0CDMQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.novilist.hr%2FVijesti%2FRijeka%2FDevcic-Udio-drzave-u-Luci-Rijeka-ce-se-smanjivati&ei=wWFbVOzPLcngao7uguAI&usg=AFQjCNFuCyHh9R3MDnKkPxWuxzLL1fmhhw&bvm=bv.78677474,d.d2s&cad=rja
Po kojoj cijeni dokap, od strane koga?
svaka Uprava svoga konja hvali, istina je da dizalice najviše vremena stoje i sve djeluje da se tamo uopće ništa ne pretovara, tko ne vjeruje neka se provoza do Rijeke, što naravno nije nagovor na k/p, jer i ja sam pomalo zaglavio na “novim dizalicama”
Ma nebitno, rezultat im je u plusu,nitko ne zna po kojoj cijeni ide dokap,a u dokapu se možda netko ušulja neočekivan kao kod LKPC? Nominala je još uvjek 100 kuna,ako ide po njoj može ovo kratkoročno biti jako lijepo
Koliko je već uloženo u ovu luku i šta se sada tamo gradi, ova bi vrijednosnica trebala biti debelo iznad BV-a da živimo u normalnoj državi
ima tu više dobrih scenarija vezanih uz skori dokap koji je praktično privatizacija “na mala vrata”,a privatno upravljanje je neusporedivo odgovornije od državnog i najčešće uspješnije.
mene trenutno najviše zanima koji je najgori scenarij vezan uz dokap?
ulazak strateškog partnera (ili više njih) po 70 kn
a pritome će država pasti ispod 50%
ako netko ima pri ruci jer ja nemam ali ću potražit ako nitko ne posta
čitao sam svojevremeno neki članak o tome kako država mora izači iz večinskog vlasništva jer to traži EU.
vrlo izgledno da će oni koji dokapitaliziraju težiti povečanju svog udjela
a slobodnih dionica baš i nema pa bi naše dionice mogle postati tražena roba,mogla bi i cijena “skakati” prema gore
a toga u prošlosti definititvno ovdje nije nedostajalo.
ali pustimo prošlost nije ona toliko važna.
budućnost i perspektiva ove firme se je definitivno promjenila ulaskom u EU
jer više nije lkri u podređenom položaju u odnosu na ostale sjevernojadranske luke.
zadnja prepreka na tom putu je državno vlasništvo koje će vrlo uskoro biti rješeno.
to su razlozi zašto sam sada ušao ovdje,uskoro mi se oslobađa brdo cash-a pa se još dvoumim.
griješim li u čemu?
previđam li nešto bitno?
niti što griješiš,niti što previđaš,g.migra,već kupuj dok traje rasprodaja,kad se već cash oslobađa,i ja bih da mogu.da je samo koncesija na obalu 30 godina,a je,vrijedi ta luka – golo more i obala – 71 kn,a da ne spominjemo operativu,nekretnine,pokretnine,terminale,gatove,skladišta,silos,12-metarski gaz,planove,sposoban menadžment,vrijedne radnike i činovnike,i td. i sl.da su normalna vremena ova dionica danas bi vrijedila 300 kn,ali za vrijeme svjetske krize i recesije cijena pada gotovo svemu i svugdje,tako ni luka nije izuzetak.Kao što reče Benjamin Graham (“Inteligentni investitor”),dionice se u stvari kupuju u vrijeme krize i recesije,kada su na samom dnu nekakve realnosti,a ne kada su gotovo sve u napuhanom balonu povijesnih maksimuma,a i tome smo bili svjedoci,ne tako davno.sada treba samo dobro odabrati nešto što će za neko vrijme značajnije prema gore,što ima perspektivu.i kad se kupi,tada nije potrebno niti pratiti na dnevnoj bazi koliko dionica vrijedi,već povremeno pogledati,bez opterećenja,vrijeme će već odraditi svoje,tj.kako je danas podcijenjena,70 kn,već sutra će biti precijenjena,350kn.kao i krdo uspaničenih bivola u stampedu,tako i kretanje dionica na burzi povremeno nema veze s razumom,nekad u jednom,nekad u drugom smjeru.treba samo strpljenja,i ne davati ispod cijene.ja ću radije i propasti sa ovom lukom nego li prodavati sada po 70 kn i za 5-10 godina gledati je na 250 kn ili više.dakle…
speculator@
cash će se osloboditi sa privatizacijom himr-a.
očekivano vrijeme oko 3 mjeseca a to brzo prođe.
“Be prepared, son. That’s my motto”
nadam se da će se cijena zadržati oko ovih razina.
do tada pokušat ću skupiti što više info i odgovora.
unaprijed hvala na strpljenju i dobronamjernim odgovorima.
imao sam nešto dionica u vrijeme kada su filipinci kupili pola jadranskih vrata.
nisam otpustio do danas te dionice.
dali se već zna koja će shema biti sa koncesioniranjem novog terminala na zagrebačkoj obali?
dali postroji mogućnost da lkri opet pokupi lovu kao na brajdici?