Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Danas o N.Listu – u prilogu Pogled – piše o tome da će se pred Venecijom graditi Offshore Terminal,koji će moći prihvatati najveće kontejneraše,u koji će se uložiti 2 milijarde eura,i td. i sl.Sve je još kao neizvjesno,ali ako se to ostvari luke u Rijeci,Kopru i Trstu dospjele bi u ogromne probleme.Ima nešto o tome na ovom linku,ako se ne varam:
Da,da…Mlečani misle ozbiljno:
Da,da…Mlečani misle ozbiljno:
i ja mislim ozbiljno[emo_smijeh]
imao sam nešto ovih dionica odavno a nedavno dokupio 2000 kom za sada i do novih vijesti.
neka se nađe jer je ovih 73-75 je jako blizu teoretskog dna pa računam da može samo gore,vremena i strpljivosti imam pa …
neka me netko ispravi ako griješim ali ovdje država vrlo uskoro dokapitalizacijom u kojoj neće učestvovati i time spušta svoj udio ispod 50%(za sada a u nekoj budućnosti će se i to smanjivati) i time se praktično provodi privatizaciju?
to može biti samo dobro za nas dioničare.položajna renta je tu sad samo da to još na upravljanje preuzme privatni kapital jer o potencijalu i vrapci …
na lkpc imamo sličnu situaciju koja bi se lako mogla i ovdje preslikati.
ovdje je veći potencijal pa očekujem još veći interes investitora za dokapitalizaciju a i kasnije za još jači vlasnički ulazak.
free float je relativno mali a upravo je to u prošlosti imalo značajan utjecaj na rast cijene,a pad sa ove razine je malo vjerojatan.
ulaskom u EU su se stvorile pretpostavke za ponovni “procvat” ove luke koji je počeo već ove godine sudeći po rezultatima u prvih 9 mjeseci.
moj target ovdje je 250 kn i prinos od 250% na rok od 5 god.=avg 50% za 1 god.
nekim previše nekima premalo a meni taman[emo_smijesak]
ovo nije poziv na ništa već sami istražujte,zaključujte,odlučujte…
već samo moja naglas razmišljanja
unaprijed hvala na utemeljenim argumentima koji će me razuvjeriti od daljnjeg ulaganja u ovu dionicu.
jel ti to govoriš i kompaniji koja ima na zse: P/S 2,76 a P/E 81 i plus kikiriki prihode od 150 milijuna kuna? to je po tebi target 250 kn?
moj prijatelj koji ima distributersku firmu napravi više prihoda od njih a da ne kažem koji profit napravi,a ima 50 zaposlenih.
jel ti to govoriš i kompaniji koja ima na zse: P/S 2,76 a P/E 81 i plus kikiriki prihode od 150 milijuna kuna? to je po tebi target 250 kn?
moj prijatelj koji ima distributersku firmu napravi više prihoda od njih a da ne kažem koji profit napravi,a ima 50 zaposlenih.
fundamenti za sada nisu dobri ali to se već poćelo mjenjati a rezultati na prvih 9 mj. to potvrđuju”Luka Rijeka premašila je lanjski promet u istom razdoblju za 12%”
možda bi se moglo još čekati sa potvrdom tih fundamenata ali moj moto je
“bolje kupiti godinu dana prerano nego jedan dan prekasno” a
to sam iskusio nemali broj puta do sada na vlastitoj koži i zato kažem”ne hvala”
taj dio igre ću prepustiti sposobnijima i onima željnih adrennalina.
preduvjeti za daljni rast i nastavak trenda su:
ulazak u EU =rješeno
privatizacija=uskoro
bio sam više nego jasan što se tiče mog targeta
“250 kn i prinos od 250% na rok od 5 god.=avg 50% za 1 god.”
nekima je neprihvatljivo ulagati na rok od 5 g.a meni su takva ulaganja do sada donjela veće prinose od kratkoročnih i trade-anja pa sam odustao prije 5g od takvog ulagačkog stila i pokazalo se kao dobra odluka za mene.
“i najdulji put započinje prvim korakom”
za mene je prvi korak bio kupnja dionica po mojoj subjektivnoj procjeni pri dnu
jer očekujem up trend u budućnosti
imam još municije u pričuvi i bit ću spreman …
očekujem bitno više dobrih od loših vijesti u budućnosti i zato nisam htio odgađati kupnju.
strpljivost,intuicija,logika,iskustvo,znanje,brzi prsti…
do sada su me dobro služili pa vjerujem da me neće niti ovaj puta iznevjeriti.
I ja smatram da je cijena na dnu ili blizu njega.Vide se neki manji pomaci,međutim najbitnije tek slijedi,lako se mogu izguglati najave moderniziranja, skladištenja i razno raznih obnova kako luke tako i željeznice.
…
“neka se nađe jer je ovih 73-75 je jako blizu teoretskog dna pa računam da može samo gore,vremena i strpljivosti imam pa …”
istina,70 kn je teorijsko dno,i može,ne samo gore,već i dolje,da ne kažem “ključ u bravu”.Talijani ulažu 2 miljarde! eura u Port Of Venice,a postoje luke u Trstu i Kopru koje – već sada rade “punom parom” i već imaju odrađenu povezanost sa zaleđem,tj. srednjom Europom – rade isti teret kao i naša luka,dakle nemilosrdno konkuriraju.Ja se bojim da neće biti tereta za sve,tj. neke će od ovih luka raditi na granici isplativosti.A da ne govorim o tome da se ubrzano otapa led na sjevernom polu tako da će brodovi iz istočne Azije već u bliskoj budućnosti tim putem ići prema sjevernoj i zapadnoj Europi,pošto je brže i isplativije.Luku u Pireju neĆu ni spominjati,razvila se ubrzano uz pomoć Kineza i već sada odrađuje bezbroj TEU,a povezanost sa Europom bezprijekorna.
To bi bio neki,po meni,pesimističan ali realan pogled.Bitno je sada tko uđe u partnerstvo sa lukom Rijeka,natječaj je otvoren do kraja godine,ako se ne varam.Ako bude partner onaj tko bude imao utjecaj(tj.bio vlasnik luke Rijeka i prevozio teret)na usmjeravanje velike količine tereta prema luci Rijeka,to će biti presudno.U suprotnom,ukoliko dođe netko kao što je firma koja je ušla u terminal na Sušaku,tj.Jadranska vrata d.d.,bojim se da će to tada biti kao i do sada,životarenje.Cijene su približne i u Trstu i u Kopru,ugovori su sa tim lukama već potpisani,prijevoznici već naviknuti i zadovoljni uslugom,dakle,nemoguće im je preuzeti teret.A još Venecija gradi monstruma od terminala,kapacitet miljardu TEU,a gaz 150 metara,ako treba još će i to jaružati.
Država inače neće dati nikom preko 51%.Ide se na to da se izgradi terminal i poveže sa kopnom,skladište na Škrljevu i modernizira pruga,valjda i još neke stvari,pa tek onda da se da na prodaju,tada će cijena luke biti puno veća.Tako politika razmišlja.
Čak i da luka ode 100% u privatne ruke to nije garancija da bi dionica išla cijenom prema gore.Koliko sam shvatio,možda se i varam,većinski vlasnik luku može držati i na 70 kn,ako tako želi i odgovara mu.
Kako god,nama je bitno da to sve ide sporo kao i do sada – u smislu da se počne graditi terminal pa da se odustane,kako je to već bilo sa Japancima kao nesuđenim izvođačima – i da se s modernizacijom pruge i potrebnim dozvolama odugovlači.I,naravno,da se na ključnim mjestima nakon svakih izbora izmjenjuju ljudi koji su politički podobni članovi stranke na vlasti,a nikako da se vodi računa o njihovoj sposobnosti za vođenje luke i dosadašnjem iskustvu.
Valjda će to ispasti na dobro(nadam se,ali ne vjerujem više),a ako će eventualno doći na 300 kn po dionici,mogu i ja čekati 5 ili 10 godina,nije problem.Mada,razočaranje kao osjećaj dominira,pošto sam u prosjeku sa 125 kn po dionici na svom,a sa 100 kn nominale smanjili su je potezom pera na 70 kn,zbog,dakako,stvorenih zaduženja iz prošlih dana.Još dva takva zaduženja i pune ruke smeća od papira.Ali dobro,sve je to samo igra,netko dobiva a netko i gubi.
i da,kao što si se ti ukrcavao na 72 – 75 kn razmišljajući – ispravno? – da si samo par kn iznad teorijskog dna i da to može samo i jedino gore,ili barem biti na istom nivou,dakle rizik nikakav,tako sam se i ja ukrcavao na od 150 – 110 a prosječno 125 kn misleći da ispod 100 kn ne može i – prevario se.
jedno sam na kraju siguran,a to je da nikad više ne bi kupio nešto gdje potpuno nemaju utjecaj stručni ljudi,dakle što dalje od većinski državnog i utjecaja politike i guranja političara bez potrebnog iskustva za predsjednika uprave svake 4 godine i td. i sl.
ali nije da ova dionica nije bila dobar potencijal,naprotiv:budući terminal,buduća brza pruga,budući izlaz iz rijeke prema unutrašnjosti,buduće skladište na škrljevu,budući tereti,buduća privatizacija,buduće preseljenje na krk u smislu puno više prostora za operativu i gaza u vodi,budući ulaz RH u EU.sve je kod nje bilo u futuru,osim dugova koji su se gomilali.ova dionica bila je najbolje potemkinovo selo na burzi,i to svih vremena,a jedno kratko vrijeme i na 950 kn!!!,hej,devet stotina i pedeset kuna po dionici! – Luka Rijeka d.d.Prosječno su dva broda bila u luci a jedan na sidru ispred luke,ali ulagalo se u potencijal,u maglu,u virtualno,u “na dugom štapu”…krediti su se podizali da se taj potencijal kupi,smatralo se da tom potencijalu ništa ne stoji na putu,kad ono …nominala ide 2014. sa 100 na 70 kn.a ni to,kako stvari stoje,možda nije sve.
ali,bilo bi nepošteno reći da se ništa nije ostvarilo.je,došle su dvije dizalice na kontejnerski terminal.nešto malo pruge se moderniziralo,koji kilometar.A i par km ceste D 404 kao spoj terminala sa periferijom Rijeke se također izgradilo.i RH je ušla u EU.a sve drugo polako ide naprijed.praunuk će,tamo negdje 2070., hvaliti u svom društvu pradjeda kako je pogodio sa ulaganjem u dionice ,kupio ih po 250 a sada su 500 kn,upravo ih našao na tavanu.
nije da plačem,bilo je lijepo sanjati tih par godina.a još kada se sjetim da sam imao 100 komada kada su bile na 950 kn,i pitam se sada gdje mi je tada,idiotu,bila pamet???,kada nisam tada prodao(+ 80000KN),tj.granica pohlepe.koju sam cifru čekao?…psihologija krda…
…sorry ako koga davim…
Kolega prijatelj mi je naslijedio 100 dionica IGH koje mu je imao otac iz 2007 i kaže čovjek solidno sam dobio skoro 25 000 kuna, to je bilo prošle godine,a ja sam mu rekao da je to u ono vrijeme vrijedilo milju i po kuna. Što je bilo bilo je… Inače da sutra RH kaže da prodaje LKRI mislite da bi to bilo po 70? I Maestrali su prije odluke o prodaji bili 80 i JDPL je bio 80 i Imperijali 190 i LKPC 450. Najbitnije je da rade u plusu,a po meni vrijeme radi za njih jer će se ubuduće radovi izvoditi pretežito na željeznici,a paralelno se radi i na samoj LKRI. Mislim da je ovaj target 125 do 150 kuna vrlo ostvariv u ne tako dugom periodu.