Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,66 | 1.663 | 217 | 7,60 | 7,70 | -1,28% |
Da li netko zna ako se u Kvarneru izgradi LNG terminal što je vrlo izvjesno (Omišalj, Plomin ili sl.), te poveća promet brodova, da li će to biti pod ingerencijom LKRI ili koja je druga opcija?
treba razlikovati promet lučkog bazena od prometa luke Rijeka.Luka rijeka je samo koncesionar na nekim od terminala a lučki bazen je malo širi pojam koji se odnosi najviše na tekuće terete (Ina i Janaf)
Koliko zam samo janaf je ove godine prepumpao oko 4 mil tona sirove nafte, tako da ove silne milione tona koje je novinar pripisao luci Rijeka treba drastično smanjiti.Da je kojim slučajem ovo promet luke Rijeka tada bi se svi mi u.rali od love (dioničari a i svi koji se vežu uz luku)
Riječka luka: rekordni promet u 2007.
Iz riječke Lučke uprave najavili su i skori početak pripremnih radova na uređenju dijela prostora bivše koksare u Bakru, koji je proglašen pomorskim dobrom i dodijeljen na upravljanje riječkoj Lučkoj upravi za obavljanje lučkih djelatnosti.
Uređenje novog prostora stajat će 2,3 milijuna kuna, a ugovor o pripremnim radovima s izvođačem, tvrtkom IVET d.o.o., bit će potpisan sljedećeg tjedna.
Na strani bivše koksare ne postoji kao prvo pruga (s te strane 0 bodova) a što se tiče cestovne povezanosti tog dijela obale također 0 bodova.
Ovo samo pokazuje stalno glavinjanje lučke uprave koja od šume ne vidi stablo.
Bilo bi mi drago da je obrnuto jer sam usko vezan uz promet riječke luke ali nažalost moram reći da iz dana u dan vodimo borbu s tom istom lučkom upravom da asfaltiraju nastale rupe po terminalima.(to je u njihovoj ingerenciji)
Sutra, ponedjeljak:
RIJEKA – Ugovor za pripremne radove na uređenju lučkog prostora u dijelu prostora bivše koksare u Bakru potpisat će predstavnici riječke Lučke uprave i izvođača tvrtke IVET d.o.o. U novi prostor za obavljanje lučkih djelatnosti bit će uložena 2,3 milijuna kuna. (Lučka uprava, Riva 1, u 12 sati)
Ta ista lučka uprava je potrošila 6 mil. kuna za ulazne rampe na ulazima u luku pa sada ljudi ulaze u luku s magnetskim karticama (od 01.01.2008) Inače 2,3 mil. kuna je čudo od love naspram predviđenim ulaganjima os strane države u LKPC. Inače LKRI ima najveću perspektivu obzirom na Koper i Trst ali najprije treba uložiti u proširenje i modernizaciju koje najviše ovisi o dnevnoj politici i lokal patriotizmu vladajućih.
luka rijeka je podcijenjena dionica.
Kad se napravi puni profil autoceste RI-ZG cijena ce se udvostrucit!!!!!!!!!!!!!!!!
U planu je jos i izgradnja dvotracne zeljeznice
cijena se već je udvostručila… sad treba čekat dalje
cijena se već je udvostručila… sad treba čekat dalje
[/quote]
mislin na novo udvostrucenje jer je ta dionica pdcijenjena.
pogledaj samo vrijednost luke ploce
budimo realni
lkpc
book 729
eps 76
P\B 6,7
P\E 64,5
lkri
book 23
eps 2,16
P\B 33
P\E 366
ne kažem da je lkri loša ni precjenjena, ali kolega pitam vas, koja je dionica skuplja po ovome?
Modernizacija pruge prema Trstu značila bi smrt za Luku Rijeka
Europska komisija dodijelit će Italiji 1,59 milijardi eura za modernizaciju i gradnju pruge Lion – Torino – Verona – Trst – Divača, a modernizira li se i ostatak tog međunarodnog željezničkog koridora Lisabon – Kijev koji prolazi kroz Hrvatsku, to će ozbiljno ugroziti poslovanje Luke Rijeka, piše Jutarnji list.
Hrvatska Vlada, koja kroz sljedeće četiri godine planira izgraditi prugu Botovo – Zagreb – Rijeka, za izgradnju te trase nije tražila novac pretpristupnih fondova, dok su se Talijani i Slovenci natjecali zajedno, ali su Slovenci ipak izgubili jer nije dogovoreno financiranje drugog kolosjeka pruge Kopar – Divača.
Nakon modernizacije pruge između Liona i Divače koja se nalazi u Sloveniji istočno od Trsta, njome će moći prolaziti brzi TGV vlakovi, a pritisne li Europska komisija Hrvatsku kako bi TGV mogao produžiti na istok, roba iz srednje i istočne Europe vjerojatnije će završiti u Trstu nego u Rijeci.
Iako sam vjerovao u ovu dionicu nakon ovakvih argumenata prodajem sve po bidu povlačim se van [smiley3]
Bolje izaći s 100 kn gubitka po dionici nego s 300 kn gubitka po dionici [smiley5]
Iako sam vjerovao u ovu dionicu nakon ovakvih argumenata prodajem sve po bidu povlačim se van [smiley3] Bolje izaći s 100 kn gubitka po dionici nego s 300 kn gubitka po dionici [smiley5]
samo daj, uvijek ima onih koji hoće jeftino dokupit [smiley1]
EU za glavnu luku južne Europe odabrala Trst
ZAGREB – Europska komisija je iz sredstava kohezijskih fondova odlučila dodijeliti Italiji 1,59 milijardi eura za modernizaciju i gradnju pruge Lion – Torino – Verona – Trst – Divača na talijansko-slovenskoj granici.
Prugom bi nakon modernizacije trebali prolaziti brzi TGV vlakovi, a riječ je o izuzetno složenom projektu u sklopu kojeg treba sagraditi 53 kilometra dug tunel ispod Alpa. Ova pruga nalazi se na međunarodnom željezničkom koridoru V koji se proteže od Lisabona do Kijeva. Dio tog koridora prolazi i kroz Hrvatsku na pravcu slovensko-hrvatska granica – Savski Marof – Zagreb – Botovo.
Kako bi TGV vlak mogao prolaziti ovim koridorom, u budućnosti treba očekivati da će i Sloveniju i Hrvatsku Europska komisija pritisnuti da krene u modernizaciju svog dijela koridora.
Hrvatska, kako doznajemo, u sljedećem četverogodišnjem razdoblju kao glavni nacionalni željeznički infrastrukturni objekt najavljuje gradnju željezničke pruge Botovo – Zagreb – Rijeka. To je u Nacionalnom programu izgradnje i održavanja željezničke infrastrukture za razdoblje od 2007. do 2011. naznačila i Vlada, a Sabor ga tek treba potvrditi.
Riječ je o 15,5 milijardi kuna teškom programu, od čega će oko 8 milijardi biti uloženo u modernizaciju i gradnju nizinske pruge Botovo – Zagreb – Rijeka (269 km) koja je ogranak koridora V. To praktički znači da Hrvatska u sljedeće četiri godine nema namjeru znatnije ulagati u modernizaciju pruge Zagreb – Savski Marof – hrvatsko-slovenska granica.
Naši sugovornici smatraju da bi modernizacija pruge prema Trstu praktički značila smrt luke Rijeka. Naime, u tom slučaju sva roba koja dolazi prema istočnoj i srednjoj Europi ili ide iz nje završila bi u tršćanskoj luci dok bi Rijeci ostale ”mrvice”. Da bi onemogućili Europsku Uniju da zavlači s financiranjem gradnje pruge prema Rijeci, hrvatska je Vlada odlučila krenuti u samofinanciranje tog projekta te nije tražila novac kroz pretpristupne fondove ISPA i IPA.
Da je takav scenarij realan pokazuje i primjer Slovenije koja se zajedno s Italijom natjecala za financiranje željezničkih pravaca. Slovenci su, naime, tražili financiranje gradnje drugog kolosijeka pruge Kopar – Divača da bi ojačali svoju luku. No u žestokom lobiranju Talijani su se izborili za Trst, a Slovenci su izgubili.
HanfaMan: ” Iako sam vjerovao u ovu dionicu nakon ovakvih argumenata prodajem sve po bidu povlačim se van [smiley3] Bolje izaći s 100 kn gubitka po dionici nego s 300 kn gubitka po dionici [smiley5] ” samo daj, uvijek ima onih koji hoće jeftino dokupit [smiley1]
Mislim, ukoliko joj se makne perspektiva rasta, a kada se realizira ovo s Tršćanskom lukom (a ne vidim razloga protiv) cijena dionice bila realna negdje uz P/E 10-15. To bi bilo nekih 15-20 kn.
Zašto se trguje po 800 kn s nečim šta vrijedi niti 20 kn !?