Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,55 | 619 | 82 | 6,05 | 7,70 | 0,00% |
Za one koji uporno smatraju da izgradnja zagrebacke obale ima veze sa vrijednosnicom lkri-d.d…http://www.index.hr/vijesti/clanak/greskom-zavrsili-na-mrsicevoj-listi-srama-pa-izgubili-posao-od-200-milijuna-kuna-radnici-ostaju-bez-posla/762439.aspx
Pozdrav
Zagrebačka obala postaje gradilište, niče novi kontejnerski terminal
Kreće laganini…[emo_smijeh]
Nekad u doba ekspanzije, novinarski članak i pozitivne vijesti u njemu su dizale ovu dionicu (i druge) barem za dvije do tri blokade a danas ni milimetra gore ili dolje.
Što je psihologija?
Zanimljivo je da je psihologija vremenskih trendova najutjecajnija na razumne i pamatne ekonomiste i burzovne analitičare.
Ništa nije tako presudno kao emocija straha ili pohlepe.
Vlado Mezak: Rijeka postaje najveća luka sjevernog Jadrana
Jedan od tri državna strateška projekta u Primorsko-goranskoj županiji, gradnja kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali u riječkoj luci, za koji će se tjedan početi realizirati te će se u Rijeci otvoriti jedno od najvećih gradilišta u njenoj povijesti…
163PREGLEDA
Vlado Mezak: Rijeka postaje najveća luka sjevernog Jadrana
Foto: Goran Kovacic/pixsell
AUTOR:
Tamara Opačak Klobučar
Jedan od tri državna strateška projekta u Primorsko-goranskoj županiji, gradnja kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali u riječkoj luci, za koji će se tjedan početi realizirati te će se u Rijeci otvoriti jedno od najvećih gradilišta u njenoj povijesti. Riječ je o investicijskom projektu, temeljnom dijelu Rijeka Gatewaya, izuzetno važnom za nacionalno gospodarstvo koji uz postojeći kontejnerski terminal na Brajdici i prateću gradnju cestovne i željezničke mreže Rijeku pretvara u najveću kontejnersku luku sjevernog Jadrana.
S konzorcijem talijanskih tvrtki na čelu s Grandi Lavori Fincositom Lučka uprava Rijeka prije dvije je godine potpisala ugovor o projektiranju i gradnji terminala na Zagrebačkoj obali vrijedan 70 milijuna eura. Financiranje je određeno kao kombinacija sredstava iz kredita Svjetske banke koja prati projekt Gateway i privatnog ulaganja.
– U prvoj fazi predviđamo gradnju pristaništa od 400 metara s dubinom mora od najmanje 20 metara, što omogućava prihvat najvećih brodova. Usporedo s gradnjom terminala počinje i gradnja spojne cesta D 403 koja će povezati terminal s čvorom Škurinje na riječkoj obilaznici kao i rekonstrukcija ranžirnog kolodvora za potrebe ukrcaja i iskrcaja kontejnera s vagona, u neposrednoj blizini novog terminala. Završetak gradnje očekuje se krajem 2017. godine – kaže Vlado Mezak, ravnatelj Lučke uprave Rijeka. Gradnja još 280 metara obale i opremanje terminala financijska je obveza koncesionara, a natječaj za njegov izbor produljen je do kraja godine da bi se, nastavlja Mezak, izabralo najkvalitetnijeg partnera.
– Najvažniji svjetski brodari i operatori pokazali su interes za koncesiju na novom terminalu, no zatražili su produljenje roka za dostavu ponuda zbog previranja na tržištu brodskog prostora – objašnjava Mezak.
Dodaje da će se do kraja godine Hrvatska prijaviti za novac iz Kohezijskog fonda (CEF) za sufinanciranje gradnje objekata infrastrukture na riječkom prometnom pravcu, što je za potencijalnog koncesionara dodatni plus zbog obveze gradnje još 280 metara obale. Mezak potvrđuje da postoji interes i za gradnju obale do 1200 metara pa je i taj potencijal za zainteresirane koncesionare koji dugoročno planiraju razvoj i ulaganja itekako važan zbog mogućnosti ostvarenja većeg kontejnerskog prometa.
Kako radi konkurencija – Luka Koper: neto dobit porasla preko 85%
Vaš link …
sreća pa naši ministri, premijer i predsjednik ne prate događanja u €U, više su orijentirani na region, sukladno tome se i ponašaju, misle da će netko dati novac zbog negdašnje komunističke pripadnosti, stoga po tko zna koji puta šalju delegaciju u Kinu na čelu sa Lekom i moljakaju da netko uloži u luku
sreća pa naši ministri, premijer i predsjednik ne prate događanja u €U, više su orijentirani na region, sukladno tome se i ponašaju, misle da će netko dati novac zbog negdašnje komunističke pripadnosti, stoga po tko zna koji puta šalju delegaciju u Kinu na čelu sa Lekom i moljakaju da netko uloži u luku
[/quote]
a što će oni pratiti kad su nesposobni. treba im godinu dana da provedu najavljenu dokapitalizaciju i smanjenje nominale na 70 kn.
baš je lijepo pročitati ovaj tekst u novilist,objavljen danas.
sve ljepota do ljepote.