Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,90 | 87 | 11 | 7,75 | 7,90 | 0,00% |
@goblin
kolega ja ne usporedjujem nista sa nicim govorili smo o zakonskim rjesenjima kod dokapa,istina je da je nominala snizena upravo zato da bi kompanija imala cisti balance sheet a ne da bi se dokap izvrsio po toj cijeni,ali ako Vas zanima moguca cijena dokapa dovoljno je da capital koji se zeli prikupiti podijelite sa maximumom novo izdanih dionica(pri tom vodeci racuna da drzavi ostane 50%+1 dionica) I dobit cete orijentirnu cijenu.Mislim da cete biti iznenadjeni koliko je ta cijena razlicita od broja 70.Pozdrav I sretno trgovanje.[emo_smijeh][emo_novac][emo_palacg]
Ja sam malo udario po ovom H prodavaču jer mi se ne da čekat, dokap zaista ne mora biti po nominali, a dokaz je LKPC koja je isto u državnom vlasništvu, tako da ne vjerujem da će biti bitno drugačije. Ovdje se doista i investira i postoje određeni planovi i to dosta svježi:
Kineskom kapitalu i poduzećima moramo otvoriti prostor da rade bez birokratskih barijera, no infrastrukturne projekte poput željezničke pruge Rijeka–Botovo pokrit ćemo europskim razvojnim fondovima jer je taj novac besplatan i na to se moramo fokusirati’, kazao je Milanović
Vaš link …
@dada11
pustimo na trenutak cijenu po kojoj će ići dokap (vrijeme će pokazati) pa pogledaj fundamente LKRI i reci po čemu je dionica LKRI po 88 kn jeftina kupnja, pogotovo kad pročitamo ovo:
..kako će ova godina na kraju rezultirati daljnjim padom prometa Luke Rijeka. Razlog je sad već kronični manjak rasutog tereta na terminalu u Bakru, koji bilježi pad od čak 66 posto u prvih 10 mjeseci ove godine.
Neslužbeno se procjenjuje kako bi do kraja godine promet suhog tereta u Rijeci trebao biti manji za oko 10 posto u odnosu na prošlu godinu. Prevedeno u konkretne brojke, do kraja ove godine očekuje se promet suhog tereta u Luci Rijeka na razini oko 4 milijuna tona, što bi bilo oko 500.000 tona manje nego prošle godine.
Čisto činjenice:
LKPC u 2012 gubitak 39 milja kuna cijena trenutna 440, nominala 400
LKRI u 2012 donit 5 milja kuna cijena 88 , nominala 100
Ulaganje u LKRI puno više nego u LKPC, perspektiva isto tako, zainteresiranih za moguću privatizaciju enormno više, izgradnja nizinske pruge, lomljava za koncesiju na terminalu (da ne postamo ko se sve borio za Brajdicu), cijena fantastična, živili[emo_palacg]
kolega goblin ja ne postam sa ciljem da nekoga nagovorim na kupnju ili prodaju a ako bih govorio da je jeftino to bi se moglo izjednacavati sa nagovorom na kupnju iako bih o tome mogao pisati jako dugo.Stvar je vrlo jednostavna ako mislite da je skupo cekajte svojih 70 a ako mislite da je jeftino ulijecite I sto god da ucinili siguran sam da cete za tu svoju akciju naci(imati) bezbroj razloga(opravdanja).Ocigledno smatrate neke kompanije super uspjesnim pa plasirajte svoju lovu u njih iako mislim da ste malo zakasnili jer se dilaju po 25xnominala.Ne kazem da nece biti mozda I 30xnominala jednog dana.Sretno!
Ja se ne bih previše nadao tim novcima iz EU fondova za izgradnju pruge,jer to je još uvijek u fazi “trebalo bi” a poznavajući sposobnost Kukurikavca dobre su šanse da će na tome i ostati.
Uostalom Mađari zajedno sa Srbijom i Kinom potpisali gradnju pruge Beograd-Budimpešta,zašto kad su u EU?
Rumunjska isto sa Kinezima ugovorila posao,samo našima je to problem.
Ako ju premijer spominje i tvrdi da će se financirati iz fondova onda je vjerojatno projekt napravljen, nije ta pruga samo nama u interesu, što se mene tiče mogu ju graditi i kinezi. S prugom ili bez uspoređujući ju s LKPC ovo je izuzetno jeftino, pruga je samo dodatan ogroman bonus
To što naš Premijer govori možeš objesiti mačku na rep,naš je premijer govorio 2011 da se neće izvlačiti na HDZ ako budu neuspješni,da će biti rasta BDP ,da će biti reformi itd,itd…
Za prugu se govori od stoljeća sedmog a bez nje nema ni razvoja Luke,Kineze možeš zaboraviti.
Bolje se uspoređuj sa Lukom Koper koja je btw dosta rasla,i poslovanje i cijena dionice.
To što naš Premijer govori možeš objesiti mačku na rep,naš je premijer govorio 2011 da se neće izvlačiti na HDZ ako budu neuspješni,da će biti rasta BDP ,da će biti reformi itd,itd…
Za prugu se govori od stoljeća sedmog a bez nje nema ni razvoja Luke,Kineze možeš zaboraviti.
Bolje se uspoređuj sa Lukom Koper koja je btw dosta rasla,i poslovanje i cijena dionice.
Uspoređujem s LKPC zato što je izlistana na ZSE. Što se tiče Kopra evo ovdje objašnjenje s jednog foruma koji nema veze s dionicama:
jučer bio u Kopru. lokalni agenti priičaju: dobit je velika jer je došao novi “gazda” koji je srezao sve moguće i nemoguće + odustao od investicija. svake godine su ulagali u nove stvari, mehanizaciju, poboljšanja, itd…i stvarno imaju sve novo i sve funkcionira.e evo godine reko gazda NE (nećeš razboniče! to je dvosejekli mač. imat će par godina enormnu dobit, pa će mu se četvrtu godinu odbit odglavu šta nije ništa ulagao prošlih par godina.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0CGkQFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.skyscrapercity.com%2Fshowthread.php%3Fp%3D109196563&ei=2LGYUreODOSS4AS2m4HYAw&usg=AFQjCNEdYk_uiXXrGKQRlPxGq9qtA8DlEQ&bvm=bv.57155469,d.bGE&cad=rja
Nije bezveze jos austrougarska ulagala u ovu luku. geostrateski potencijal ove luke je po meni fenomenalan. ali naravno ljudi su izvozani i pusu na hladno. Cijena je dobra, moze biti i niza ali to je tu negdje. Tko ima natrpat ce se.
To što naš Premijer govori možeš objesiti mačku na rep,naš je premijer govorio 2011 da se neće izvlačiti na HDZ ako budu neuspješni,da će biti rasta BDP ,da će biti reformi itd,itd…
Za prugu se govori od stoljeća sedmog a bez nje nema ni razvoja Luke,Kineze možeš zaboraviti.
Bolje se uspoređuj sa Lukom Koper koja je btw dosta rasla,i poslovanje i cijena dionice.
Uspoređujem s LKPC zato što je izlistana na ZSE. Što se tiče Kopra evo ovdje objašnjenje s jednog foruma koji nema veze s dionicama:
jučer bio u Kopru. lokalni agenti priičaju: dobit je velika jer je došao novi "gazda" koji je srezao sve moguće i nemoguće + odustao od investicija. svake godine su ulagali u nove stvari, mehanizaciju, poboljšanja, itd…i stvarno imaju sve novo i sve funkcionira.e evo godine reko gazda NE (nećeš razboniče! to je dvosejekli mač. imat će par godina enormnu dobit, pa će mu se četvrtu godinu odbit odglavu šta nije ništa ulagao prošlih par godina.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0CGkQFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.skyscrapercity.com%2Fshowthread.php%3Fp%3D109196563&ei=2LGYUreODOSS4AS2m4HYAw&usg=AFQjCNEdYk_uiXXrGKQRlPxGq9qtA8DlEQ&bvm=bv.57155469,d.bGE&cad=rja
[/quote]
Vidiš,ja ne mislim tako za Luku Kopar,kao prvo to je samo komentar anonimnog lika sa foruma,drugo i sam piše da imaju sve novo i sve funkcionira.
Treće,Kopar i dalje investira:
Nakon višegodišnjih pregovora i planiranja sada bi napokon trebalo započeti produbljivanje morskog dna u Luci Kopar.
Postojeća dubina od 11 metara je riskantna za velike trgovačke brodove koji traže gaz od najmanje 11 do 14 metara. Stoga će se prioniti radovima koji će rezultirati dubinom od 14 metara. Iako bi se uskoro i ta dubina mogla uskoro pokazati kao nedostatna jer se već planiraju postpanamax brodovi gaza do 21 metar.
Luka Koper je nedavno dobila novog čelnika – Gašpara Gašpar Mišiča, donedavnog državnog tajnika u kabinetu premijerke Alenke Bratušek. Mišić je u svojoj kampanji naglašavao da želi povećati putničke kapacitete Luke Kopar, a što bi se napravilo produbljivanjem gaza i izgradnjom novog putničkog terminala.