Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,66 | 1.663 | 217 | 7,60 | 7,70 | -1,28% |
” Umjesto lupetanja gluposti savjetujem učenje, objasni po kojim pokazateljima je luka dobra tvrtka?
Umjesto lupetanja gluposti savjetujem učenje, objasni po kojim pokazateljima LKRI nije dobra tvrtka!
Umjesto lupetanja gluposti savjetujem učenje, objasni po kojim pokazateljima LKRI nije dobra tvrtka!
Ma kolega markoni sigurno misli na trenutnu P/E koji je uz ovu cijenu preko 600 – to ju čini dionicom izrazito visokih očekivanja, no sve dionice imaju uključenu određenu dozu očekivanja u cijeni. Odnosno laički rečeno investitori koji kupuju ovu dionicu po ovoj cijeni očekuju da će EPS (zarada po dionici) porasti cca 50ak puta (s današnje 1 kn/dionici na 53 kn/dionici) – podsjećam vas da s obzirom na rast prometa i strukturu troškova, rast prihoda od 10% može rezultirati povećanjem dobiti preko 300%, tako da su očekivanja investitora optimistična, no po meni ne i nerealna.
Primjerice prema P/E – DIOK ne vrijedi jednu kn, a opet se trži, dok za neke druge dionice tržište ne obećava čak ni opstanak (npr. MLNR), a opet imaju uključena očekivanja za budući rast od 20-30%.
Kolega markoni dobro piše, i bilo bi dobro kada bi više forumaša upozoravalo na neke rizike ulaganja, no morao bi shvatiti da su fundamenti jedno, a očekivanja drugo.
Da li netko zna ako se u Kvarneru izgradi LNG terminal što je vrlo izvjesno (Omišalj, Plomin ili sl.), te poveća promet brodova, da li će to biti pod ingerencijom LKRI ili koja je druga opcija?
Većina dobrih vijesti vezana za LR je zaslužna za njen nagli skok (u roku 5 mjeseci je već skočila preko 80%)..vjerujem da ćej oš neko vrijeme cijena oscilirati na ovim razinama.
Najveći problem i limitirajući faktor je sama lokacija Luke Rijeke kojoj je ograničena mogućnost za fizičko širenje i povećanje kapaciteta pretovara, kao i skladišnog prostora.
Da li netko zna ako se u Kvarneru izgradi LNG terminal što je vrlo izvjesno (Omišalj, Plomin ili sl.), te poveća promet brodova, da li će to biti pod ingerencijom LKRI ili koja je druga opcija?
Dopuna priješnjeg posta: Pod povećanjem promet brodova mislio sam isključivo na tankere koji će opsluživati novi LNG terminal.
Molio bih ozbiljne komentare upućenih i znalaca. Hvala
Da li netko zna ako se u Kvarneru izgradi LNG terminal što je vrlo izvjesno (Omišalj, Plomin ili sl.), te poveća promet brodova, da li će to biti pod ingerencijom LKRI ili koja je druga opcija?
Neće LKRI, to bi bilo pod JANAFom.
Najveći problem i limitirajući faktor je sama lokacija Luke Rijeke kojoj je ograničena mogućnost za fizičko širenje i povećanje kapaciteta pretovara, kao i skladišnog prostora.
Većina skladišta nije u centru grada već na Škrljevu gdje ima dovoljno prostora za širenje. Riječka luka je jedno, a Luka Rijeka d.d. drugo – ne treba ih miješati. Problem je prestavljala prometna povezanost terminala Brajdica sa Škrljevom što je sada riješeno izgradnjom tunela ispod naselja Pećine. Također, u tijeku su velika ulaganja u povećanje kapaciteta.
JANAF ili Adria LNG?
Napominjem ne mislim na transport plina od LNG terminala, već isključivo na promet brodova (lučke pristojbe i ostalo)?
Ako je to JANAF on je današnjih dana vrlo povoljna kupnja ionako [smiley2]
Ne treba mijesati Lucku Upravu i Luka Rijeka dd. Tunel je gotov? Cini mi se da Hidroelektrini kamioni jos nasipavaju (privremeno prosiruju) Brajdicu materijalom iz tunela:)
Za poluditi od ovolikog prometa dionicom LKRI..
treba zvati LLRB upomoć (kod njega je aktivnije)[smiley10]
Riječka luka: rekordni promet u 2007.
RIJEKA, 16. studenoga 2007. (Hina) – Rast prometa u riječkoj luci ukazuje na očekivano ostvarenje oko 13 milijuna tona tereta u ovoj godini, što je apsolutni rekord u prometu tereta u Luci Rijeka u njenoj novijoj povijesti, priopćeno je danas iz riječke Lučke uprave.
Riječka luka ostvarila je u prvih deset mjeseci ove godine ukupan promet od 11,02 milijuna tona tereta, što je 21 posto više tereta nego u istom razdoblju prošle godine.
Promet je povećan u svim strukturama tereta, a najveće je povećanje ostvareno u prometu kontejnera – u prvih deset mjeseci prekrcano je 120.232 kontejnera, što je 61 posto više kontejnera u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Iz riječke Lučke uprave najavili su i skori početak pripremnih radova na uređenju dijela prostora bivše koksare u Bakru, koji je proglašen pomorskim dobrom i dodijeljen na upravljanje riječkoj Lučkoj upravi za obavljanje lučkih djelatnosti.
Uređenje novog prostora stajat će 2,3 milijuna kuna, a ugovor o pripremnim radovima s izvođačem, tvrtkom IVET d.o.o., bit će potpisan sljedećeg tjedna.