Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 786 | 104 | 7,55 | 7,70 | -1,31% |
Ovo su sada količine iz prijašnje privatizacije/dokapitalizacije/podjele radnicima uz popust -koje su slobodne za prodaju.
Prošla zabrana-djeljene su u omjeru popust10%-20%-30% odvisno od godina radnog staža.nominala 100 kn minus popust.
Ima logike za prikupiti kapital za ponovni ulazak uz bonus.
Relativno zar ne?
ZAGREB i Rijeka nalaze se na mediteranskom koridoru, koji se proteže od Pirenejskog poluotoka do mađarsko-ukrajinske granice, a krajnji istok Hrvatske na koridoru Rajna-Dunav i to su dva od devet glavnih europskih prometnih koridora koji će biti okosnica europske prometne mreže za koju će se u sljedećem sedmogodišnjem proračunskom razdoblju iz europskog proračuna izdvojiti 26 milijardi eura.
Preko mediteranskog koridora, Hrvatska će biti povezana i s baltičko-jadranskim koridorom, od sjevera Italije do poljske obale na Baltiku.
Europska komisija je u četvrtak objavila nove karte na kojima je prikazano devet glavnih koridora koji će biti okosnica za promet unutar europskog jedinstvenog tržišta i kojima će se bitno izmijeniti veze između Istoka i Zapada. U skladu s tim ciljem, financijska sredstva EU-a za prometnu infrastrukturu utrostručit će se za razdoblje 2014. – 2020. i iznositi 26 milijardi eura.
Povezivanje rascjepkanih europskih cesta
Komisija navodi da je riječ o “najtemeljitijoj reformi infrastrukturne politike od njezina nastanka 1980-ih”, kojom se želi povezati postojeća rascjepkana mreža europskih cesta, željeznica, zračnih luka i kanala u jedinstvenu transeuropsku prometnu mrežu (TEN-T).
Novom se politikom prvi put utvrđuje osnovna prometna mreža utemeljena na devet glavnih koridora: dva koridora sjever – jug, tri koridora istok – zapad i četiri dijagonalna koridora. Tom će se osnovnom mrežom bitno izmijeniti prometne veze između Istoka i Zapada, ukloniti uska grla, poboljšati infrastruktura te pojednostaviti prekogranični promet za putnike i poduzeća diljem EU-a. Poboljšat će se veze među različitim vrstama prijevoza i pridonijeti ostvarenju ciljeva EU-a u području klimatskih promjena. Osnovnu je mrežu potrebno dovršiti do 2030.
Hrvatske se izravno tiču tri koridora – mediteranski, Rajna-Dunav i baltičko-jadranski.
Mediteranski koridor povezuje jug Iberijskog poluotoka, preko španjolske i francuske mediteranske obale, prolazi kroz Alpe na sjeveru Italije, zatim ulazi u Sloveniju i dalje prema mađarsko-ukrajinskoj granici. Paralelno s tim kao njegov sastavni dio je i pravac Rijeka-Zagreb-Budimpešta, a između ta dva paralelne pravca nalazi se poveznica Zagreb-Slovenija. Riječ je o cestovnom i željezničkom koridoru, a u dijelu kroz sjevernu i Italiju i riječnom prometnom pravcu.
Preko toga koridora Hrvatska će biti spojena i na baltičko-jadranski koridor, koji ide od Baltičkog mora kroz Poljsku, preko Beča i Bratislave do sjeverne Italije. Taj koridor je cestovni i željeznički.
Promet kao temelj gospodarstva
Koridor Rajna-Dunav je riječni pravac koji povezuje Strasbourg, Frankfurt, Beč, Bratislavu, Budimpeštu, odakle se jedan dio račva prema Rumunjskoj, a drugi ide Dunavom između Hrvatske i Srbije i dalje na Crno more.
“Promet je temelj europskoga gospodarstva. Bez dobrih prometnih veza Europa neće rasti ni napredovati. Novom će se infrastrukturnom politikom EU-a uspostaviti snažna europska prometna mreža u svih 28 država članica radi promicanja rasta i konkurentnosti. Njome će se povezati Istok sa Zapadom te će sadašnja rascjepkana prometna mreža postati uistinu europskom”, izjavio je povjerenik za promet Siim Kallas.
Financijska sredstva za prometnu infrastrukturu utrostručit će se za razdoblje 2014. – 2020. i iznositi 26 milijardi eura. Ta će se sredstva EU-a usmjeriti na osnovnu prometnu mrežu u kojoj leži najveća dodana vrijednost EU-a.
Novu osnovnu prometnu mrežu podupirat će sveobuhvatna mreža putova koji će se uključivati u osnovnu mrežu na regionalnoj i nacionalnoj razini. Tom sveobuhvatnom mrežom osigurat će se potpuna pokrivenost EU-a i dostupnost svih regija. Cilj je osigurati da postupno, do 2050., velika većina europskih građana i poduzeća od te sveobuhvatne mreže ne bude udaljena više od 30 minuta.
S tih 26 milijardi eura moći će se financirati samo projekti koji imaju vrijednost za EU, ne i nacionalni projekti.
Vrijedi sačuvati vrijednosnice za bolje sutra. Zato smo ušli u EU
[/quote]
jel' znate koliko?
neće valjda Linić prosuti svojih 84 % po 100 kn ? , ajme, tko će to pokupovati
[/quote]
Vlada će prodavati paket od 35% udjela.
Ovo su sada količine iz prijašnje privatizacije/dokapitalizacije/podjele radnicima uz popust -koje su slobodne za prodaju.
Prošla zabrana-djeljene su u omjeru popust10%-20%-30% odvisno od godina radnog staža.nominala 100 kn minus popust.
[/quote]jasno .ali o tome se ne pise..nego vec 2-3 godine dolaze filipinci,bugari,englezi ,kinezi ,marsijanci ,a radnici prodaju daj sto das…[emo_ooooo]
Ne vrijedi voziti 100 na sat kada će brzina u budućnosti biti 300.
Cisto seljacki govorim sad.
Promet je mizaran, desetak komada je prodano ispod cijene i odma panika. Kad bude iskipavanje od par tisuca komada onda ce biti upitno.
A toga nece biti jer “obicni smrtnici” drze oko 10% i u tih 10 % je panika. Gledajte u TOP 10 ali bez “onih” na vrhu liste i sve ce biti u redu.
Čekamo kraj godine pa ćemo biti pametniji.
Skupljati na ovim razinama je divota.
Na nižim razinama ima obilježje premije.
I čuvati za djecu kada narastu, generacijska prilika.
P.S. Nije nagovor na kupnju ili prodaju, samo moje konkluzije.
http://www.banka.hr/hrvatska/luka-rijeka-u-lovu-na-kopar-i-trst
vrlo poučni podaci, osobito oni u ilustraciji desno. kopar po radniku uspije poretovariti 18 000 tona, rijeka 6,2 ploče 3,5. zastrašujući podatak da u luci ploče 5 radnika radi ono što u kopru radi jedan. kakva organizacija, kakav učinak. kapa dolje.
da,da sto vise pozitivnih vijesti to cijena dionice vise roni, pocevsi od 25.03.,mozemo reci konstantan pad u zadnjih 7 mjeseci, ovo vec moze ici u rubriku “vjerovali ili ne”, nazalost imam dionice lkri a ovo niposto nije nagovor na kupnju a da prodas nemas kom
Nema žaljenja, već strpljivost i pamet u glavu.
Na svim dionicama vrijedi isto pravilo.
Neka dugo živi LKRI…za unuke.
Fortuna, lijepo je to što mislite na unuke i što nas temeljito informirate, samo se pitam hoće li unuci dočekati djeda na životu budete li sljedećih x-godina bili toliko aktivni na forumu. 🙂
Fortuna, lijepo je to što mislite na unuke i što nas temeljito informirate, samo se pitam hoće li unuci dočekati djeda na životu budete li sljedećih x-godina bili toliko aktivni na forumu. 🙂
[/quote]
Smiješno i neduhovito istovremeno.
Želim samo arhivirati vijesti koje se mogu pročitati za pet ili 10 godina a postavljeni link možda i ne radi tako dugo.To je jedini razlog.
Moji unuci su daleko jer ja sam u trećem desetljeću pa ne kužim malograđanski pristup u replici.
Stvarno mislim da će LKRI biti europska luka s boljim pokazateljima nego danas i ništa drugo.
Vederemo!