Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
http://globus.jutarnji.hr/hrvatska/kinez-koji-je-dosao-kupiti-slavoniju
“U utorak, 10. rujna, iz Jakarte je stigao i Sumadi Kusuma, vlasnik Global Putra International Grupe, kojoj se vrijednost procjenjuje na šest milijardi dolara. Kusumu zanima ulazak na europsko tržište pa je voljan kupiti Zračnu luku Osijek, a interes pokazuje i s morskim lukama Rijeka i Ploče.”
5 godina je lock up period. Za one koji neznaju, 5 godina nakon kupnje radnici ne mogu prodavati dionice, odlična vijest. [emo_palacg]
http://globus.jutarnji.hr/hrvatska/kinez-koji-je-dosao-kupiti-slavoniju
"U utorak, 10. rujna, iz Jakarte je stigao i Sumadi Kusuma, vlasnik Global Putra International Grupe, kojoj se vrijednost procjenjuje na šest milijardi dolara. Kusumu zanima ulazak na europsko tržište pa je voljan kupiti Zračnu luku Osijek, a interes pokazuje i s morskim lukama Rijeka i Ploče."
Ajde više neka ju kupi i amen s tim !!
visoko vrijedna info.[emo_smijesak]
Čim se složi neka kupnja iznad 110 kn, odmah krene istresanje po njoj
Čim se složi neka kupnja iznad 110 kn, odmah krene istresanje po njoj
Izgradnja 600 milijuna eura vrijedne termoelektrane u BiH nedavno je započela, a Luka Rijeka je odabrana kao uvozna luka za gotovo svu opremu i materijal.
To znači da bi kroz luku moglo proći oko 50 tisuća tona tereta za vrijeme trajanja projekta. To će biti prijeko potreban poticaj za kontejnerski terminal u Rijeci. Kao dio pripreme za očekivani porast volumena aktivnosti nakon ulaska Hrvatske u EU, Luka Rijeka je nedavno završila prvu razvojnu fazu proširenja kontejnerskog terminala Brajdica.
Kompanija Adriatic Gate Container Terminal investirala je više od 30 milijuna eura u opremanje novog pristaništa i skladišnog prostora za kontejnere, izgrađenog od strane Lučke uprave Rijeka kao dio Rijeka Gateway projekta. Proširenje terminala uključuje 320 metara novog pristaništa, udvostručen skladišni kapacitet, dvije post-panamax obalne dizalice, šest kontejnerskih mostova za skladišni prostor te još dva kontejnerska mosta za željeznicu.
Spomenute investicije trebale bi omogućiti terminalu Brajdica 24% veći promet u 2013. Planiranom dokapitalizacijom Luka Rijeka bi osigurala dio sredstava za dovršetak drugog kontejnerskog terminala Zagrebačko pristanište, projekta vrijednog 70 milijuna eura.
1. AUDIO/REPUBLIKA HRVATSKA 4.270.321 71,40%
2. HZZO 484.780 8,11%
3. AUDIO/HZMO 214.196 3,58%
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./CROATIA OSIGURA… 146.080 2,44%
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D./KAPITALNI FOND D.D. 70.205 1,17%
6. JADROLINIJA 36.920 0,62%
7. PBZ D.D. 15.070 0,25%
8. OTP BANKA D.D. 14.302 0,24%
9. KOŽIĆ STJEPAN 11.001 0,18%
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 10.000 0,17%
UKUPNO
5.272.875 88,17%
– 7000 kom.
Izlaz je na vidiku.
Stvarno ih treba upitati zašto uništavaju naše mirovine?
….
Spomenute investicije trebale bi omogućiti terminalu Brajdica 24% veći promet u 2013. Planiranom dokapitalizacijom Luka Rijeka bi osigurala dio sredstava za dovršetak drugog kontejnerskog terminala Zagrebačko pristanište, projekta vrijednog 70 milijuna eura.
Ovo je sramota od clanka i autora.
Pa ne gradi LKRI terminal na Zagrebackoj obali vec Lucka Uprava koja se za tu svrhu zaduzuje kod Svjetske banke.