LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://globus.jutarnji.hr/hrvatska/kinez-koji-je-dosao-kupiti-slavoniju

“U utorak, 10. rujna, iz Jakarte je stigao i Sumadi Kusuma, vlasnik Global Putra International Grupe, kojoj se vrijednost procjenjuje na šest milijardi dolara. Kusumu zanima ulazak na europsko tržište pa je voljan kupiti Zračnu luku Osijek, a interes pokazuje i s morskim lukama Rijeka i Ploče.”

Optimist - loše informirani pesimist


[emo_ljut][emo_ljut][emo_ljut]

Pred Vladu stiže Uredba o prodaji dionica radnicima



5 godina je lock up period. Za one koji neznaju, 5 godina nakon kupnje radnici ne mogu prodavati dionice, odlična vijest. [emo_palacg]


http://globus.jutarnji.hr/hrvatska/kinez-koji-je-dosao-kupiti-slavoniju

"U utorak, 10. rujna, iz Jakarte je stigao i Sumadi Kusuma, vlasnik Global Putra International Grupe, kojoj se vrijednost procjenjuje na šest milijardi dolara. Kusumu zanima ulazak na europsko tržište pa je voljan kupiti Zračnu luku Osijek, a interes pokazuje i s morskim lukama Rijeka i Ploče."

Ajde više neka ju kupi i amen s tim !!

Svaka cast Ezelu, ali Semir Gerkhan je ipak najbolji Turcin :)

Kineski posao desetljeća za Luku Rijeka i HŽ Cargo

visoko vrijedna info.[emo_smijesak]

Čim se složi neka kupnja iznad 110 kn, odmah krene istresanje po njoj

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje


Čim se složi neka kupnja iznad 110 kn, odmah krene istresanje po njoj
klasika ,ide jutros malo podignuti cijenu ,jer je nestalo kupnje zadnje dane..treba sto vise istrest iznad 100 kn…[emo_smijeh][emo_smijeh]

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

http://www.banka.hr/hrvatska/gradnja-elektrane-u-bih-jos-jedan-poticaj-za-razvoj-luke-rijeka

Izgradnja 600 milijuna eura vrijedne termoelektrane u BiH nedavno je započela, a Luka Rijeka je odabrana kao uvozna luka za gotovo svu opremu i materijal.

To znači da bi kroz luku moglo proći oko 50 tisuća tona tereta za vrijeme trajanja projekta. To će biti prijeko potreban poticaj za kontejnerski terminal u Rijeci. Kao dio pripreme za očekivani porast volumena aktivnosti nakon ulaska Hrvatske u EU, Luka Rijeka je nedavno završila prvu razvojnu fazu proširenja kontejnerskog terminala Brajdica.

Kompanija Adriatic Gate Container Terminal investirala je više od 30 milijuna eura u opremanje novog pristaništa i skladišnog prostora za kontejnere, izgrađenog od strane Lučke uprave Rijeka kao dio Rijeka Gateway projekta. Proširenje terminala uključuje 320 metara novog pristaništa, udvostručen skladišni kapacitet, dvije post-panamax obalne dizalice, šest kontejnerskih mostova za skladišni prostor te još dva kontejnerska mosta za željeznicu.

Spomenute investicije trebale bi omogućiti terminalu Brajdica 24% veći promet u 2013. Planiranom dokapitalizacijom Luka Rijeka bi osigurala dio sredstava za dovršetak drugog kontejnerskog terminala Zagrebačko pristanište, projekta vrijednog 70 milijuna eura.

Ozbiljan investitor ne vjeruje da se obogatio ili da je osiromašio zbog dnevnih ili mjesečnih fluktuacija cijena.

1. AUDIO/REPUBLIKA HRVATSKA 4.270.321 71,40%
2. HZZO 484.780 8,11%
3. AUDIO/HZMO 214.196 3,58%
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./CROATIA OSIGURA… 146.080 2,44%
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D./KAPITALNI FOND D.D. 70.205 1,17%
6. JADROLINIJA 36.920 0,62%
7. PBZ D.D. 15.070 0,25%
8. OTP BANKA D.D. 14.302 0,24%
9. KOŽIĆ STJEPAN 11.001 0,18%
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 10.000 0,17%

UKUPNO

5.272.875 88,17%

Ozbiljan investitor ne vjeruje da se obogatio ili da je osiromašio zbog dnevnih ili mjesečnih fluktuacija cijena.

– 7000 kom.

Izlaz je na vidiku.

Stvarno ih treba upitati zašto uništavaju naše mirovine?

Ozbiljan investitor ne vjeruje da se obogatio ili da je osiromašio zbog dnevnih ili mjesečnih fluktuacija cijena.


….
Spomenute investicije trebale bi omogućiti terminalu Brajdica 24% veći promet u 2013. Planiranom dokapitalizacijom Luka Rijeka bi osigurala dio sredstava za dovršetak drugog kontejnerskog terminala Zagrebačko pristanište, projekta vrijednog 70 milijuna eura.

Ovo je sramota od clanka i autora.
Pa ne gradi LKRI terminal na Zagrebackoj obali vec Lucka Uprava koja se za tu svrhu zaduzuje kod Svjetske banke.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Ajde objasni ljudima razliku između luke Rijeke i lučke uprave. I meni.

New Report

Close