Grčić: Željeznica će biti pokretač novog investicijskog ciklusa
LKRI je OK firma i ide dobrim putem, ali problem njene dionice na ZSE je što je fundamentalno precijenjena, bez obzira da li je gledamo po njenim fundamentima spram znatnog broja firmi na ZSE ili u usporedbi s drugim lukama u EU…netko je već stavljao podatke gdje se to jasno vidi pa koga zanima neka prolista temu unatrag…
poanta je da će LKRI sa svim ovim ulaganjima i povećanjima prometa do kojih bi trebalo dolaziti idućih godina, tek za koju godinu MOŽDA opravdati OVU cijenu koja je SADA na burzi, a kamo li rast od 50 ili više kuna kojem se mnogi nadaju ….naravno, moguće je kratkotrajno špekulativno dizanje cijene, samo što je to sada sve rizičnije kad ulagači mogu kupovati dionice firmi diljem EU i svijeta koje su po pokazateljima znatno povoljnije
Grgas12
Je li se to brineš za ulagače na EU luci Rijeka.
LKRI je OK firma i ide dobrim putem, ali problem njene dionice na ZSE je što je fundamentalno precijenjena, bez obzira da li je gledamo po njenim fundamentima spram znatnog broja firmi na ZSE ili u usporedbi s drugim lukama u EU…netko je već stavljao podatke gdje se to jasno vidi pa koga zanima neka prolista temu unatrag…
poanta je da će LKRI sa svim ovim ulaganjima i povećanjima prometa do kojih bi trebalo dolaziti idućih godina, tek za koju godinu MOŽDA opravdati OVU cijenu koja je SADA na burzi, a kamo li rast od 50 ili više kuna kojem se mnogi nadaju ….naravno, moguće je kratkotrajno špekulativno dizanje cijene, samo što je to sada sve rizičnije kad ulagači mogu kupovati dionice firmi diljem EU i svijeta koje su po pokazateljima znatno povoljnije
Ma da, svi će rasti samo će Lkri na 80 kuna. Očito si i ti crven kao i ovi što je žele prodat po 80 kuna.
Još samo da svoje mišljenje iznese INVERTER pa ćemo je kupovat i po 60 kuna.
Razvoj riječke luke Vladin je prioritet
12.7.2013 12:49:00 | Autor/Izvor: Branko Podgornik/Novi list/Presscut
Modernizacija željeznica je prioritet Vlade idućih godina, jer ima sudbonosno značenje za oživljavanje i razvoj riječke Luke, poručio je jučer ministar Siniša Hajdaš Dončić.
U obnovu željezničke infrastrukture Vlada do 2020. planira uložiti oko 40 milijarda kuna, a prioritet je završetak pruge od Rijeke do Botova kod mađarske granice, izjavio je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture, koji je pritom objasnio zašto je luka u Rijeci najvažnija.
Gradnja katedrala u pustinji, a to su projekti terminala u nekim drugim lukama koje nemaju ekonomskog sadržaja ni partnera, jest prošlo svršeno vrijeme, kazao je Hajdaš Dončić na predstavljanju novih projekta za obnovu željeznica, koje je jučer organizirao HŽ Infrastruktura.
Dokumentacija do 2016.Hajdaš Dončić je upozorio da je u srijedu nazočio otvaranju pristaništa za novi kontejnerski terminal na Brajdici u Rijeci, u kojeg je međunarodna grupa ICTSI, sa sjedištem u Filipinima, uložila oko 30 milijuna eura.
Ta grupa, koja je prije dvije godine s riječkom Lukom sklopila strateško partnerstvo na 30 godina, smatra da je Rijeka najpogodnije mjesto za ulaz robe u Hrvatsku, Mađarsku, Češku, Slovačku, južnu Poljsku, Srbiju i BiH. Poslovni ljudi, s kojima sam razgovarao prije svečanosti na Brajdici, smatraju da je Rijeka jedino mjesto na kojem misle širiti svoje poslovanje u Hrvatskoj.
Onako jarkih boja, lijepo ih je za vidjeti.
Komentar je u šali reportera, kada je ugledao precizno oblikovano željezo u protuvrijednosti 20 mil. eura usred nove obale.
Filipinci će napraviti ono što je zanemarivano posljednjih desetljeća, luku rame uz rame Trstu i Kopru.
Vjerujemo u bolje sutra, jer smo u EU.
LKRI je dobra firma i OK-firma i svakim danom bolja, stoga nije potrebno pisati negativnim tonom , ovdje slijedi Prodaja 35% vlasničkog udjela (dokapitalizacija itd da ne duljim) fondovi ulažu ogromne novce u ovaj projekat ,stoga je i za očekivati blagi rast cjene do 150-160 kn.
gdje bi i trebala po nekim pričama biti cjena tog procesa.
Bez nagovora na kupnju ili prodaju.
zašto je ova dionica mjesecima tako nisko iako su u zadnje 2 godine uložene stotine milijuna kuna u proširenje kapaciteta i modernizaciju? da li se to netko već duže vrijeme iskrcava pa zato cijena ne raste ili što? nikako ne mogu shvatiti da je jedna Magma skočila u jednom danu +200% iako su joj dugovi par puta veći od imovine, a luka rijeka kao da je zacementirana za tih 120 kn usprkos ogromnim ulaganjima i odličnoj perspektivi kao važna EU luka? [emo_zacudjen]
zašto je ova dionica mjesecima tako nisko iako su u zadnje 2 godine uložene stotine milijuna kuna u proširenje kapaciteta i modernizaciju? da li se to netko već duže vrijeme iskrcava pa zato cijena ne raste ili što? nikako ne mogu shvatiti da je jedna Magma skočila u jednom danu +200% iako su joj dugovi par puta veći od imovine, a luka rijeka kao da je zacementirana za tih 120 kn usprkos ogromnim ulaganjima i odličnoj perspektivi kao važna EU luka? [emo_zacudjen]
Sve u svoje vrjeme.
Prije bih rekao da se netko dobranu ukrcava ,i da pritisak popušta ,ako pogledaš ask ,onda se da primjetiti da je dosta rijedak do 149-150 kn.
Što ovi na asku od 130 kn do 133 kn ,sa ovim nalozima očekuju pozitivnu blokadu na 132,36 kn danas, pa se ova barijera napravila???