Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Ostario sam čekajući “uskrsnuće”ali nije se dogodilo i niti neće tako skoro bar što se odnosi na prugu od Rijeke prema Mađarskoj.Ljudi moji pa treba izorati pola Hrvatske da se dođe od granice do granice,potrajaće to narednih min.5godina a to je poduži period da bi ostao unutra…
Među najvažnijim završenim projektima koji će omogućiti povećanje prometa, a od 2014. godine i ravnopravnu tržišnu utakmicu s konkurentskim lukama u Kopru i Trstu je i proširenje novog pristaništa terminala za čak 320 metara, čime se dostupni skladišni prostor za kontejnere te kapacitet terminala povećava na 600.000 kontejnera na godinu. Nova obala će svojom dubinom od 14,2 metra omogućiti i prihvat najvećih kontejnerskih brodova koji prometuju Mediteranom.
Nova oprema omogućit će znatno povećanje brzine istovara robe, a nakon hrvatskog ulaska u Europsku uniju i vrijeme transporta do krajnjeg odredišta unutar Unije, budući da će se sve granične i carinske kontrole obavljati na samom terminal na Brajdici. Ipak, kako bi se povećani potencijal prometa Luke Rijeka mogao realizirati, nužna je rekonstrukcija željezničke veze Rijeke s ostatkom Europe, što bi omogućilo da se čak 60 posto tereta Luke prevozi željeznicom.
Rekonstrukcija pruge započela je na potezu od Zdenčine do Jastrebarskog. Vrijednost radova na prvoj dionici je 80 milijuna kuna, a tijekom godine započet će i modernizacija dionice Moravice – Skrad duge oko 16 kilometara i vrijednosti oko 160 milijuna kuna.
Inače, riječki koridor dio je međunarodnog željezničkog koridora 5b koji u Hrvatskoj prolazi od Botova do Rijeke. U sklopu tog projekta u tijeku je i projektiranje gradnje drugog kolosijeka i rekonstrukcija dionice Dugo Selo – Križevci, što bi trebalo koštati oko 473 milijuna eura.
Ovi projekti aplicirat će za financiranje iz EU-ovih fondova.
Vaš link …
"Starješina"cxy2012 bome te ima svugdje i stigneš ti biti poklopac na lonac od 0-24h.Koliko ti je satnica?
Kolega bez nervoze,stvara se velika lukak na Jadranu, a tek EU koliko će dati krila ovdje, utrka sa Koprom i Trstom počinje već 2014, zar ne.Pozdrav kolega.
http://www.seebiz.eu/josipovic-veseli-me-rast-kapaciteta-brajdice/ar-64149/
Kolega bez nervoze,stvara se velika lukak na Jadranu, a tek EU koliko će dati krila ovdje, utrka sa Koprom i Trstom počinje već 2014, zar ne.Pozdrav kolega.
Danas veliki tekstu u Jutarnjem, razgovor sa Filipincem. Samo letimično sam čitao no on misli krasti posao Hamburgu. A obzirom koju lovu ulaže i kolike terminale gradi, rekao bi da zna točno kako će to i izvesti. 7 dana je kraći put sa Istoka u EU, a to su ogromni novci.
..štets šta nemam sredstava za još LKRI..ali nema veze imam nešto malo šta san kupija zadnje dvije godine… opet dobro..sve šta mi hje činit ostavit ne dirat doće to brzo na veće vrijednosti…
…kolega uzzi..
..pa svi znamo da nove dionice koje daju su kap u moru za LKRI.
..radi se o par miliona kuna sto je prije par godina bija 2-3 dana promet na burzi..
..te dionice NEMOGU utjecat na cijenu i to vrlo dobro svi znamo(ili neznamo ili se pravimo neznalice)..
Bome lijepe vijesti na Jutarnjem za Lkri. Danas bi bilo dobro da se još malo ovih drhtavih ručica oslobodi preostalih dionica pa da možemo iči dalje.
Ajde se strpimo još malo pa da srušimo taj “mit”o podjeli dionica radnicima po 100kn tj.nominali.Realan i izgledan mi je taj scenarij jedino ako u međuvremenu ne dođe do nove dokapitalizacije pa se nominala malo spusti da i mi koji ne posjedujemo dionice jeftinije kupimo na burzi.[emo_plazi]
Kolega, ovdje preduzeće radi u plusu, pa nema ulaska vjerovnika u isto sa 5 milijardi dionica nominale 10. Ali nisu to sve dobre vijesti za LKRI. Uz dovršenu novu obalu na Brajdici, nove dizalice i kapacitet od 600 000 TEU, obnovu željeznice koja je već počela,slijedi:
Najavio je kako idući tjedan delegacija Luke Rijeka putuje u Hong Kong, u kompaniju China Ocean Shipping Company (Cosco). Nakog jednogodišnjih priprema, naime, do srpnja bi se trebao raspisati međunarodni natječaj za koncesionara kontejnerskoga terminala Zagrebačke obale u Luci Rijeka. “Tražimo operatera s iskustvom, a jedan od operatera koji je izrazio želju i spremnost je i Cosco, jedna od najboljih svjetskih kompanija što se tiče operaterstva i upravljanja lukama. To bi bio jako dobar pogodak za Hrvatsku, za sam riječki prometni pravac i vjerujem da će se to sljedećih mjesec do dva ostvariti”, istaknuo je Hajdaš Donči
Vaš link …
Kolega uzzi,
Ispričavam se što je poruka djelovala tako ali kliknuo sam pošalji prije nego sam je dovršio.
Vidiš kolega, bit će sretni radnici i oni koji će to iskoristit preko njih ako kupe pakete za taj novac.
Ovo nije mačak u vreći i bogami malo jači igrači će se za ovo borit uskoro.
Ova je roba koje na tržištu nema puno i Bogom je dana. To je pravi BIZNIS !
Još jednom ISPRIKA za pregrube riječi.
Do sada kada bi se objavila dobra vijest odnah je padalo, danas se nešto misli, ipak treba se postaviti na naiže pa ako prodavača bude, zar ne.Puno pozdrava.
P.S.
Ljepo je sudjelovati u ovoj priči, ipak se stvara najveća luka na Jadranu.