..LKRI dugoročno odlična investija..
Da…s naglaskom na dugoročno
Gismund
Luka Rijeka je dobra firma i kratkoročno i dugoročno.
Pozdrav.
Koliko znam brod s novim dizalicama je trebao stići još desetog a koliko vidim još nema traga ni brodu ni dizalicama.
Ima li tko kakvih informacija ?
Gismund
Luka Rijeka je dobra firma i kratkoročno i dugoročno.
Pozdrav.
Koliko znam brod s novim dizalicama je trebao stići još desetog a koliko vidim još nema traga ni brodu ni dizalicama.
Ima li tko kakvih informacija ?
kada su pročitali komentare na Poslovnom i vidjeli da je tu sve loše, ja mislim da su oni to prodali, pa kupuju dionice LKPC-R-A[emo_smijeh]
Vedran Devčić: Nakon dugo vremena riječka luka raste brže od konkurencije
Usporedba prometa riječke i koparske luke može se vršiti samo tako da se sa prometom Luke Kopar usporedi ukupni promet riječke luke, a njega čini promet Luke Rijeka d.d. (generalni i rasuti tereti), AGCT-a (kontejneri) i JANAF-a (tekući tereti). Ukupni promet riječke luke u prvom kvartalu 2013. godine, u porastu je 5 posto
Pa imamo komentar:
Koliko elementarnog neznanja u jednom članku. Na kolegiju Ekonomika luka i terminala na Pomorskom faxu dobio bi 3 godine zabrane pristupa ispitu… Strašno, žalosno, tragično ali istinito.
– Promet luka Kopar i Trst u prvom kvartalu 2013 je točno onoliko veći koliko je pad prometa u luci Rijeka u istom razdoblju. Prevedeno – konkurencija radi bolje / brže / kvalitetnije nego luka Rijeka
– Promet Luke Rijeka za period travanj 2013 – 15/svibanj 2013 je također u kontinuiranom padu u odnosu na lanjsku godinu. Nemoj lagat bez veze.
– promet JANAFA nikada se nije ubrajao u promet Luke Rijeka (osim naravno u predizborno politikantske svrhe)… itd itd itd…
Da se prisjetimo tko je gospon Devčić:
Prema informacijama našeg lista sve je definitivno dogovoreno prije nekoliko tjedana. Inače, Devčić je u gospodarsko-političkim kuloarima više od tri mjeseca slovio kao najveći favorit iako mu je otegotna okolnost bila upravo obiteljska povezanost s riječkim SDP-om, kao i potencijalni sukob interesa zbog poslovanja tvrtke Eurodelta s Lukom. Devčićev izbor je problematičan i zbog toga što se tvrtka Eurodelta nalazi na udaru vjerovnika i pod ovrhama računa, pa se njegovo imenovanje može promatrati i kao svojevrsni izlaz iz poslovnih poteškoća obiteljske tvrtke.
Lik je nesposoban, tako kažu Riječani.
Koliko znam brod s novim dizalicama je trebao stići još desetog a koliko vidim još nema traga ni brodu ni dizalicama.
Ima li tko kakvih informacija ?
kada su pročitali komentare na Poslovnom i vidjeli da je tu sve loše, ja mislim da su oni to prodali, pa kupuju dionice LKPC-R-A[emo_smijeh]
[/quote]
Bit će da je tako [emo_smijesak]
Ja još uvjek čekam da kupim 500 komada iznad 110 kuna pa ću ind kupovat i Lkpc [emo_naivan]
kada su pročitali komentare na Poslovnom i vidjeli da je tu sve loše, ja mislim da su oni to prodali, pa kupuju dionice LKPC-R-A[emo_smijeh]
[/quote]
Bit će da je tako [emo_smijesak]
Ja još uvjek čekam da kupim 500 komada iznad 110 kuna pa ću ind kupovat i Lkpc [emo_naivan]
[/quote
Sa ovakvim fundamentima i dokapom kao utegom oko vrata kupovat ćeš ti to i po 70 kuna.
navodno su slavek i obi inzistirali kod narudžbe, da dizalice moraju biti crvene boje, kao što se vidi na slikama takove su i krenule, ali je zvala gospođa anđa i uvjetovala da dizalice moraju biti plave sa žutim zvjezdicama, pa je slavek malo preusmjerio brod da to isprave, a gospođi anđi se ispričao i rekao da se radi samo o temeljnoj boji, te da će do 01.srpnja sve biti po njenom[emo_namigusa]
svatko svog konja hvali. od rh gospodarstva nema kruha, jedino ako dfodu globalni igraci da preko rijeke izvoze u europu.