LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Grgas12
Luku ploče i IGH,firme u gubicima pogotovo IGH usporeďivaš sa ovim biserom budućom jakom EU lukom koja će promet povećati 5 puta.Nakon toga a to je brzo i cijena donice mora gori do 5 puta.Pozdrav.

lacoste@ ako dokap nema lock up …ne dobro…bit ce bjezanije …

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

@MiaIII
Kolega.ako je dopkap po 100,poucen svim dosadasnjim iskustvimana drugim dionicama, biti ce ovdje koliko hoces po 80 nakon dokapa.
lp
———————————————
Super,imati ćeš jeftin dokup,postavi se na bid i iduće godine u ovo vrijeme -5, 6 mjesec .2014 godine ,počni skupljati po bidu…

Dokapitalizacija i privatizacija su dva sasvim različita pojma pa samim time se i strategija za win-win situaciju promjenila nažalost u korist dokapitalizacije.[emo_palacd]Tek nakon toga(nekoliko godina)krenut će se u privatizaciju a to je dugotrajan i poprilično kompliciran proces za naše uvjete.Imat će se dovoljno vremena “snimiti”situaciju pa nakon par godina ući ponovno u dionicu ako se ostvare povoljni uvjeti.

Samo ću kažem par riječi: Luka Rijeka ide u privatizaciju kao i Petrokemija od 2007. godine. Članak je naručen, kao kafa kod Muje.[emo_smijesak]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Ova vijest se ceka godinama a vi o padu cijene.E pa nece ici,sad gledajte sta znaci rast![emo_dolar]


Grgas12
Luku ploče i IGH,firme u gubicima pogotovo IGH usporeďivaš sa ovim biserom budućom jakom EU lukom koja će promet povećati 5 puta.Nakon toga a to je brzo i cijena donice mora gori do 5 puta.Pozdrav.

Broj dionica 5.980.475
BV 76,79 nominala 100
Do sada popapali 23,21% kapitala.

dokapitalizacija 300.000 mil kn maksimalno 3 mil novih dionica po 100
ukupno 8.980.475,kapital i rezerve sa 459.240 tis kn ide na 759.234 tis kn

novi Bv skače na 84,54,bolje nego sada
i tada počima velika zarada?
ili možda kao i do sada u dužem razdoblju proždiranje osnovne supstance?
Tih 300 mil kn za LKRI ionako ne predstavlja neki bitni pomak za popravak bilance.Možemo reći da su bilančno stabilni da su kratkoročno i dugoročno
malo zaduženi.Njima dokapitalizacija i nije potrebna, te nove investicije
bi mogli rješiti sa kreditom,ali kako rade za brokve sa dugoročno velikim
gubitkom,a kratkoročno im je P/E 100 taj kredit bi se mogao pretvoriti u noćnu moru zbog nemogućnosti servisiranja.Mili bože za sto godina vraćaju
uloženo,a možda bude i gore,recimo jedno tisučlječe ili možda nikada,a možda ni tada.
Špekulativno ovo može na 50 i 500.
Stvarno ne vrijedi ni BV radi lošeg poslovanja.Da je privatizacija sutra,da
držva kao vlasnik izgubi večinsko vlasništvo,da dođe pametan vlasnik onda bi
on mogao kroz povečanu dobit fundamentalno mogao doprinijeti i rastu dionice.Ovako,LKRI ostaje samo kao kratkoročna trejderska prilika.
I špekulativna prilika,kao i sve ostale dionice.

Ipak ima i jedna dobra stvar-bilančna stabilnost otvara mogućnost stabilnog
poslovanja sa realnom šansom da rade za brokve kao i do sada.

LKRI nije obična tvrtka već luka koja će postojati u bilo kojem obliku i nakon što ćemo svi mi biti u mirovini.

Ozbiljan investitor ne vjeruje da se obogatio ili da je osiromašio zbog dnevnih ili mjesečnih fluktuacija cijena.

@lopina
Mislim da si ovdje potpuno u krivu. (Osim u onoj opservaciji da se sa dokapom popravlja BV)
Ako ijedna tvrtka u HR ima šansu u slijedećih 5-10 godina znatno povećati obim poslovanja to je Luka Rijeka sa svojim tvrtkama kćerima (AGCT je jedna od njih)
Tu ne govorimo o 20-30-50% povećanja već o 300-500-1000% povećanja.
Svi koji razumiju business znaju što to znači za profitabilnost tvrtke. Profitabilnost neće rasti ovim stopama rasta prometa već exponencijalno, odnosno znatno više.
Loše poslovanje LKRI je bilo opterećeno velikim viškom zaposlenih I time velikim PEREX-om, koji je naslijeđen iz socijalizma i zbog akih sindikata se dugo vukao kao uteg. Promet je bilo loš, pao na 1/3 prijeratnog (ili manje) a troškovi radne snage ostali (lučki radnici su svuda u svijetu tada bili dobro plaćenizirani i organizirani)
Taj problem je u biti riješen. Dio viška su ‘uvalili’ u AGCT. a dio su isplatili otpremninama koje su dobili od prodaje Jadranskih vrata. Sada je taj višak relativnoi podnošljiv. Ono što im sada treba je rast prometa, a onda će im trebati i znatno više ljudi. Zato se zadnje 2-3 godine posluje sa jednom minimalnom dobiti, ali se definitivno više ne generiraju gubici.
Loš (mali) BV je rezultat prenesenih gubitaka iz ranijeg vremena.
Mogao bi ovdje još štošta napisati, ali post je i ovako predugačak.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Ispričavam se na dosta tipfelera u gornjem postu, ali meni opcija ‘uredi’ ne radi na IE10.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


Dokapitalizacija i privatizacija su dva sasvim različita pojma pa samim time se i strategija za win-win situaciju promjenila nažalost u korist dokapitalizacije.[emo_palacd]Tek nakon toga(nekoliko godina)krenut će se u privatizaciju a to je dugotrajan i poprilično kompliciran proces za naše uvjete.Imat će se dovoljno vremena "snimiti"situaciju pa nakon par godina ući ponovno u dionicu ako se ostvare povoljni uvjeti.

potpisujem!

Stvarno ne znam čemu te dokapitalizacije od 30%!?Zašto se ne može nešto naučiti iz iskustva drugih uspješnih privatizacija,gdje su novi vlasnici preporodili luke.
Treba to privatizirati ili dati u koncesiju na 40-50 godina kao što su Kinezi dobili Pireje i točka,ako ima uopće interesa naravno.
Ovako,dok god naši serkani iz vlade imaju svoje šape u tome neće biti značajnijeg napretka.
Mnogo vike ni za što.

"Only dead fish swim with the stream"

New Report

Close