LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Je shvatio, samo koliko će ih kupiti, s obziorm da vrijeme leti, a 01.07 je sve bliže.Pozdrav.

Što će se to dogoditi 01.07. što će drastično promijeniti poslovanje LKRI????

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

http://www.mojedionice.com/trg/IzvPovijestCijena.aspx?sifSim=LKRI-R-A&perDug=10g

Graf sve govori, gdje je bila prije ogomnih ulaganja,Jadranskih vrata,Kineza, uskoro novih dizaliza i najbitnije EU nova priča novo tržište ogomni potencijal, nakon svega hoće li rasti ili padati ukoro ćemo vidjeti.Pozdrav.



Bitno je da mi imamo volju da dodju Kinezi, a onda možda i dodju, moraš priznati da je EU blizo …Ipak Rijeka bliža od Pirineja.

koje gluposti! a jel problem Kinezima odvesti robu (koja je već na brodu!!!) još malo do Kopra koji ima neusporedivo bolju povezanost s EU i već završenu svu infrastrukturu?!?
[/quote]
prevedeno na željeznički jezik, što ima vlak stajati na toliko stanica, kad može svu robu dovesti na jednu ili ste zaboravili da je prošle godine bilo istovara i u Kopru i Rijeci, koliko Vas plaćaju za obmanjivanje [emo_plazi]

“Kontejnerski div Maersk Karlskrone, najveći brod koji je ikad uplovio u riječku luku, vezao se noćas na kontejnerskom terminalu Brajdica. Riječ je o brodu iz flote Maersk Linea dužine 318 metara i kapaciteta 7403 TEU jedinica koji plovi na redovitoj liniji između Dalekog istoka i Sjevernog Jadrana. Po pristajanju, na terminalu je odmah počela manipulacija teretom pa će se do večeras kada brod isplovljava iskrcati i ukrcati oko tisuću kontejnera kojima je Rijeka dolazna ili odlazna točka.”

Galija

Ako se promet poveća uskoro 5 puta, kuda će onda dionica i koliko.Pozdrav.

cxy2012

Nije ovdje uopće stvar u prometu ,već zainteresiranosti stranih fondova da obvladaju ovom dionicom.




Bitno je da mi imamo volju da dodju Kinezi, a onda možda i dodju, moraš priznati da je EU blizo …Ipak Rijeka bliža od Pirineja.

koje gluposti! a jel problem Kinezima odvesti robu (koja je već na brodu!!!) još malo do Kopra koji ima neusporedivo bolju povezanost s EU i već završenu svu infrastrukturu?!?
[/quote]
prevedeno na željeznički jezik, što ima vlak stajati na toliko stanica, kad može svu robu dovesti na jednu ili ste zaboravili da je prošle godine bilo istovara i u Kopru i Rijeci, koliko Vas plaćaju za obmanjivanje [emo_plazi]

"Kontejnerski div Maersk Karlskrone, najveći brod koji je ikad uplovio u riječku luku, vezao se noćas na kontejnerskom terminalu Brajdica. Riječ je o brodu iz flote Maersk Linea dužine 318 metara i kapaciteta 7403 TEU jedinica koji plovi na redovitoj liniji između Dalekog istoka i Sjevernog Jadrana. Po pristajanju, na terminalu je odmah počela manipulacija teretom pa će se do večeras kada brod isplovljava iskrcati i ukrcati oko tisuću kontejnera kojima je Rijeka dolazna ili odlazna točka."
[/quote]

Pritom ipak treba naglasiti da je to manje rezultat kvalitete usluge koja se ovdje pruža, a puno više igra slučajnosti i splet prirodnih okolnosti koje Rijeci idu u prilog.

Jedna je okolnost limitiranost gaza u koparskoj luci ograničenoj na brodove do 70 tisuća tona pa ne može primiti brodove poput Cape Venija ukupne nosivosti od 176 tisuća tona.

Druga je okolnost suša koja vlada Europom, uslijed čega je plovnost Dunava, do kojeg teret dolazi preko rumunjske Constanze, zbog vodostaja sve manja, u svakom slučaju nedovoljna za transport riječnim putem golemih količina željezne rude do mađarskih željezara. Treća je okolnost, koja Rijeci također ide u prilog, cijena dnevnog najma broda poput Cape Venija.

Rekordno niske cijene sada iznose oko 9.000 dolara na dan, a nekad, kad je postojao deficit brodskog prostora, kretale su se i do 100 tisuća dolara na dan. Upravo zbog niske cijene najma, ovakvu je vrstu tereta trenutno isplativije prevoziti golemim brodovima poput Cape Venija, što Rijeci omogućava, zbog tehničke mogućnosti njegovog prihvata, dobivanje profitabilnih poslova.

"Only dead fish swim with the stream"


Nije ovdje uopće stvar u prometu ,već zainteresiranosti stranih fondova da obvladaju ovom dionicom.

A da? a koji su to fondovi??? [emo_zloban]

Budući da radim na HŽ znam da su sada sve električne lokomotive koje su bile slobodne već prije dva mjeseca upućene u Rijeku i da im ni to nije bilo izbliza dovoljno kolike su bile potrebe za otpremom pa tamo sada ulaze brodovi od 180 000 tona[emo_namigusa]

ZMAJKI - LANICA = HRPA GLUPOSTIJU


Galija

Ako se promet poveća uskoro 5 puta, kuda će onda dionica i koliko.Pozdrav.

Ako im damo diskont 25 % – sami izračunajte . Uzmite i 1.7. 2013 datum ulaska u EU.



Nije ovdje uopće stvar u prometu ,već zainteresiranosti stranih fondova da obvladaju ovom dionicom.

A da? a koji su to fondovi??? [emo_zloban]

[/quote]

Važno je da su strani .

Ni konkurencija ne spava:

Luka Koper: Do jeseni produbljivanje gaza na 14 metara
Autor/izvor: SEEbiz / H
Datum objave: 12.02.2013. – 10:11:54
LJUBLJANA – Slovenska vlada požuruje planirano produbljivanje gaza u Luci Koper na 14 metara budući da sadašnja dubina mora od 11 metara smanjuje njezinu konkurentnost jer je uplovljavanje najvećih teretnih brodova otežano, piše u utorak ljubljansko “Delo”.
Ministarstvo za promet i infrastrukturu potvrdilo je za list kako očekuje da će radovi na povećanju gaza u Kopru biti završeni do kraja ljeta ove godine. Planirani rok radova na produbljivanju morskog dna u luci otežavaju birokratski problemi i spor između Kopra i susjednog Ankarana oko širenja lučkih terminala, te oko mjesta gdje bi trebalo deponirati izvađeni mulj, navodi središnji slovenski dnevnik.

List dodaje da je treća najveća brodarska kompanija za prijevoz kontejnera, “CMA CGM” iz Marseillesa, predstavnike slovenske vlade upozorila da što prije povećaju gaz u koparskoj luci jer sadašnje stanje ne odgovara za velike poslove u kontejnerskom prometu.

Ako produbljivanje dubine mora uz obalu i ispred Kopra ne bi bilo uskoro napravljeno, Luka Koper mogla bi ostati bez četvrtine lani ostavarenog kontejnerskog prometa, a francuska kompanija mogla bi se okrenuti nekoj drugoj luci, upozorava “Delo”.

U prošloj godini u Luci Koper pretovareno je 570.000 kontejnera, od čega je 142.000 otpalo na kontejnere s brodova francuske kompanije.

"Only dead fish swim with the stream"

@bigfoot

Ako produbljivanje dubine mora uz obalu i ispred Kopra ne bi bilo uskoro napravljeno, Luka Koper mogla bi ostati bez četvrtine lani ostavarenog kontejnerskog prometa, a francuska kompanija mogla bi se okrenuti nekoj drugoj luci, upozorava “Delo”.

Kome da se obrati nego Luka Rijeka???Zašto nisi naveo podatak da Slovenska vlada prodaje svoj udjel u LUKA KOPER???Zašto-zbog toga jer Rijeka preuzima primat::::

New Report

Close