Svaka usporedba dionica u predstečajnoj nagodbi i dionica u stečaju s LKRI je presmiješna, Samo za vrijednost ovih dizalica od 23 milijuna eura koje dolaze u LKRI možeš kupiti firmi sa ZSE koliko hoćeš
Tek dolaze lijepe stvari ovdje EU, nova ulaganja, ogromni potencijal i moguća privatizacija, tek onda će doći do ludnice ovdje, sada je jasno zašto je se mjesecima držala na 120.Pozdrav.
Nije loše ovdje zaraditi 15-20% u dva dana, i ponovno je čekati na 120.
Pozdrav.
Poduzeće Luka Rijeka treba biti privatizirano
Riječka luka je prošle godina imala promet od oko 8 milijuna tona, što je najniža razina u 21. stoljeću i skoro dva i pol puta manje od Kopra. Sve to unatoč silnim ulaganjima o kojima se priča?
– Imamo nekoliko ograničenja u samoj lučkoj infrastrukturi. Suštinski je potreban novi partner, koji će dići razinu poslovanja. Tu ne govorim samo o koncesiji za Zagrebačku obalu, već o tvrtki Luka Rijeka d.d. Tražio sam od Uprave Luke da naprave s konzultantima tri modela razvoja luke, koja bi uključila opciju parcijalne ili cjelovite privatizacije ili modela privatizacije po terminalima. Cilj je odabrati model i krenuti raditi na privatizaciji poduzeća Luka. To nije i ne treba ostati državni biznis.
Spomenuli ste Kinu. Vi ste i predsjednik Povjerenstva za gospodarsku suradnju s Kinom, gdje ste i bili u rujnu prošle godine, ali nikakvih konkretnih rezultata nema. U Hrvatskoj nema većih kineskih investicija?
– Nije baš tako. Prije nekoliko dana imali smo u Zagrebu jaku delegaciju kineskih tvrtki, između ostalih su tu bili predstavnici tvrtke China International Corporation for Overseas Economic Cooperation i jako su zainteresirani za infrastrukturu i preuzimanje Gredelja. Njihova podružnica Chinese Railway Corporation jako zanima akvizicija Gredelja, a zanimaju ih i energane, etanol Osijek, riječka luka…
Vaš link …
zamolio bih kolegu bigfoota da nam, obzirom na fundamente LKRI na ZSE i srodnu Luku Kopar, izračuna koja bi otprilike bila njena fer vrijednost dionice LKRI? hvala unaprijed [emo_smijesak]
Ako se nabavljaju dizalice u vrijednosti 23 milijuna eura, ako će Brajdica uskoro početi raditi u pumom obimu i ako se istovremeno radi zagrebačka obala za koju će se lomiti najveće lučke firme svijeta baš kao što je bila lomljava za Brajdicu, očekuje li se smanjenje prometa ili povećanje. Nakon toga svega je realno očekivati stravične fundamente i bježaniju iz ove dionice
Luka Rijeka je prošlu godinu poslovala s dobiti tako da će fundamenti polako ovdje doći na svoje a već su krenuli.
Luka Rijeka je prošlu godinu poslovala s dobiti tako da će fundamenti polako ovdje doći na svoje a već su krenuli.
ovakvim poslovanjem LKRI treba jedno 20 godina da opravda ove fundamente!
Jel opravdavala na 1000 kn a bila je na 1000kn.
Jel opravdavala na 1000 kn a bila je na 1000kn.
tada je i MGMA bila na 245 kn, a sada je na 0,6 kn…baš ti je argument [emo_smijeh]
Ako ne đođu dizalice,Kinezi,EU i dođe do prekida ulaganja, eto je ponovno na 120.He,he.Pozdrav.