Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
Kupnja Ukupno ponuda 33
Ukupno dionica 1781
5 najboljih ponuda
Cijena Količina
Prodaja Ukupno ponuda 73
Ukupno dionica 2882
5 najboljih ponuda
Cijena Količina
855,00 23
840,00 60
820,01 50
820,00 52
818,00 9
890,00 9
898,00 63
899,00 129
899,80 7
899,89 2
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
899,00 1 10:53:41
882,00 10 10:53:41
875,00 2 10:53:41
872,00 56 10:53:41
875,00 40 10:51:41
874,97 13 10:51:41
873,90 13 10:51:41
875,00 3 10:48:35
861,00 5 10:48:35
855,00 22 10:48:35
849,00 10 10:45:15
841,00 9 10:45:15
840,00 10 10:45:15
839,99 50 10:45:15
820,00 54 10:31:37
820,00 2 10:29:32
820,00 8 10:27:35
820,00 6 10:22:52
820,00 12 10:19:43
820,00 5 10:11:55
820,00 25 10:06:16
820,00 11 10:04:49
825,00 3 10:02:43
Pozdrav svima!
Da li ima nekakva nova vijest… ili je ovaj porast -samo kratkotrajno napuhivanje cijene?
Ako pratite preko mosticha moze se jasno vidjeti da netko pumpa cijenu, sa 882kn netko kupi na 899 jednu dionicu a postotak ode na 9,63, nije mi jasno samo ima li to ucinka ili se netko igra sa nama ulagacima
Točno kolega, dobro ste primjetili, no na taj način je taj netko već ušao sa preko 200 kom, neobična igra!
takoder vidim da su blok transakcije moguce fondovi ali zasto stanu sa kupnjom kada cijena padne
Žele polako sakupljati na nižim razinama, a kad se nakupi dovoljno naloga do 900 jednostavno ih čiste. Možda griješim, no tako to izgleda, barem danas.
Ovo je danas očito bila nečija igrica, nema tu fondova, zadnji blok 117 kom išao po bidu, sve skupa nije vrijedno značajnije pažnje, čakamo povrat miljarde od ATGR, tada bi moglo gore.
Evo i jednog od odgovora kolegi Marksu:
LUKA RIJEKA – distribucijsko srce Europe
Riječka luka je najveća luka na Jadranu i najvažnija luka u Republici Hrvatskoj, a riječki prometni pravci su najprometniji u cijeloj državi. To je tradicionalna luka koja povezuje središnje i središnje-istočno europsko kopno sa prekomorskim tržištem.
Kontejnerski terminal Luke Rijeka ukupne površine 122.234 m2 ima promet od oko 80.000 TEU godišnje s planiranim povećanjem na 140.000 TEU godišnje. Postojeća 2 priveza opremljena sa 4 kontejnerska mosta i druga prateća tehnologija omogućavaju istovar 3 kontejnerska broda odjednom a trenutni raspoloživi prostor omogućava jednokratno skladištenje 5000 TEU.
U slobodnoj zoni Škrljevo pored skladišnih kapaciteta od 540.000 m2 s pristupom na industrijske kolosijeke koji ju povezuju s Lukom Rijeka predviđa se proširenje na još 346.000 m2 za izgradnju novih skladišta sa potrebnom manipulativnom opremom.
[color=blue]prijevoz robe[/color]
Grad Cestom Željeznicom
München 560 km 574 km
Prag 810 km 844 km
Beč 490 km 572 km
Bratislava 550 km 686 km
Budimpešta 540 km 595 km
Zagreb 185 km 229 km
Luka Rijeka što reći nego: TRŽI SE NA 40 bukova.
Ovdje se čak ni DCM metodom ne može točno izračunati fer cijena. Recimo 75 kuna je objektivno.
U suradnji s CBA poslovnom školom tvrtka Logsys organizirala je 29. lipnja u hotelu Regent Esplanade prvu konferenciju o logistici pod nazivom „Logistika u novim tržišnim uvjetima“ za industriju potrošačke elektronike i bijele tehnike.
Stalne prilagodbe tržišnim promjenama dovele su do čvrstog preplitanja poslovne strategije i strategije nabave. S ciljem približavanja novih trendova tvrtkama na Hrvatskom tržištu i na tržištu regije o temi su govorili najpozvaniji autoriteti iz struke.
Ian Brown, svjetski je stručnjak na polju unapređivanja logističkih usluga i distributivnih lanaca. Prošle je godine g. Brown osvojio nagradu „Supply Chain Excellence“ za tvrtku CPG Logistic za projekt redizajna lanca distribucije. Upravo je nagrađeni projekt g. Brown predstavio sudionicima konferencije.
Pomoćnik ministra vanjskih poslova Republike Hrvatske g. Petar Turčinović izložio je temu pod nazivom «Hrvatska kao distributivni centar za srednju i istočnu Europu».
G. Marc Luyckx, dekan CBA poslovne škole, jedan od ko-autora Europske unije, višegodišinji savjetnik dvaju predsjednika Europske komisije, predstavio je strategiju distribucije Europske unije.
Razvoj i usmjeravanje menadžmenta logistike usko je povezan s razvojem tehnologije i IT sustava. G. Igor Šangulin iz tvrtke G2R –Gate to reform, precizirao je tu povezanost temom «Kolaborativni poslovni procesi kao platforma upravljanja lancem distribucije».
Proširenje Europske Unije pridonijelo je značajnom razvoju zemalja srednje i istočne Europe. Dok se tržište robe široke potrošnje širi i ujedno postaje sve zahtjevnije, proizvodnja se intenzivno seli u Kinu i daleki istok. Upravo s tim ciljem osnovana je tvrtka Logsys-Logistički sistemi d.o.o. Tvrtka Logsys koja se specijalizirala na području pružanja logističkih i konzultantskih usluga proizvođačima i uvoznicima potrošačke elektronike i bijele tehnike, ali i svih ostalih proizvoda iz Kine u zemlje Srednje i Istočne Europe preko luke Rijeka predstavila je svoje ciljeve. Prilagođavajući se novim uvjetima, tvrtka Logsys – Logistički sistemi d.o.o. postavlja nove standarde nudeći koncept direktne opskrbe tržišta od proizvođača do potrošača uz reducirane troškove nabave izbjegavanjem „više ruku“ u distribucijskom lancu.
podatak da našom lukom rukovodi firma koja je prepoznala vrijednost naše luke kao važnog strateškog partnera u daljnjem razvoju eurpske unije
[color=blue]Modernizacija Luke Rijeka[/color]
WASHINGTON – Dovršetkom obnove do 2009. najveća hrvatska luka Rijeka bi po svemu trebala nalikovati na velike svjetske lučke centre poput španjolske Barcelone i američkog Baltimorea, rekla je u petak Svjetska banka (WB) podsjećajući na projekt započet prije skoro tri godine.
Projekt Riječki prometni pravac koji je u srpnju 2003. pokrenula hrvatska Vlada u suradnji sa Svjetskom bankom trebao bi dramatično izmijeniti luku Rijeka i učiniti je jednom od glavnih luka za središnju i istočnu Europu.
Njegov cilj je povećati konkurentnost hrvatskog gospodarstva poboljšavanjem međunarodnog teretnog i putničkog prometa u Rijeci, modernizacijom povezanosti luke sa cestovnom mrežom te revitalizacijom i privatizacijom poslovanja u luci.
Ukupna vrijednost projekta Rijeka Gateway, koji bi trebao biti dovršen u rujnu 2009., je 266 milijuna dolara, od čega 156,5 milijuna dolara kroz zajam osigurava Svjetska banka. Novi putnički terminal u središtu luke će moći primati brodove za krstarenje do 500 putnika i druge putničke brodove, kaže Svjetska banka, a do 2009. Rijeka bi trebala imati potpuno moderniziran kontejnerski terminal u istočnom i moderni teretni terminal u zapadnom dijelu luke.
Dio luke poznat kao Delta trebao bi biti pretvoren u komercijalno područje s hotelom i poslovnim i uslužnim sadržajima namijenjenim građanima i gostima, a na području stare luke zvane Porto Baroš gradila bi se marina, navodi WB. “Razvitak luke je već započeo i buduće povećanje komercijalnih aktivnosti u Delti i Porto Barošu trebalo bi donijeti zajednici značajne koristi”, rekao je ravnatelj lučke uprave Bojan Hlača.
Projekt Riječki prometni pravac stvorit će dominantni prometni pravac u Hrvatskoj povezujući morske putove s europskim cestovnim i željezničkim koridorima. S učlanjenjem Hrvatske u Europsku uniju njezino gospodarstvo i prometni sustav će postati integralni dio transportne mreže EU-a, a rast Luke Rijeka će ovisiti o ulozi i važnosti tranzitnog prometa koji Hrvatska bude u stanju privući kao zemlja članica.
——————————
e sad ti karoje reci dal je BV stvarno 30kn?
Malik: ” takoder vidim da su blok transakcije moguce fondovi ali zasto stanu sa kupnjom kada cijena padne ” Žele polako sakupljati na nižim razinama, a kad se nakupi dovoljno naloga do 900 jednostavno ih čiste. Možda griješim, no tako to izgleda, barem danas.
Gospodo, mislim da niste u pravu, nisu fondovi u igri. Proučite malo promete zadnjih dana. Netko se polako dokrcava , ali oprezno da ne digne previše cijenu. Ovaj nalog sa 899 je očito skinuo netko sa strane, a imao je i učinka jer su se mali pomamili na prodaju.
Ovo mi ukazuje na neke dobre vjesti koje očito još nisu došle do šireg kruga ljudi.
Probijanje psihološke granice od 1.000 kn je potpuno očekivano možda već i idući tjedan a onda se više ne vraća ispod.
Zbog čestih oscilacija u tečaju +12% / -8% i [lkri] nije najsretniji izbor za špekulante (ili možda baš zato i je [smiley2]), ali neznam koja druga grana privrede garantira toliki rast u idućih 10 godina neovisno o političkoj klimi. Do 2016. godine planirano je povećanje prometa=prihoda do čak 1000% u odnosu na 2006. godinu, budući da je većina troškova luke fiksna sami zaključite kako će to utjecati na dobit.
Ne znam šta kod ove dionice može krenuti po zlu? Hoće li se kraj Luke Rijeka izgraditi još jedna koja bi joj mogla konkurirati ili se možda politička klima promjeni pa će se strana poduzeća orijenitrati na prekrcaj helikopterima umjesto brodovima [smiley11]
Luka Rijeka što reći nego: TRŽI SE NA 40 bukova. Ovdje se čak ni DCM metodom ne može točno izračunati fer cijena. Recimo 75 kuna je objektivno.
Kolega Karonije, 6 pesimističnih postova u 6 min na 6 različitih topica. Svugdje drukanje na dolje. Hm…
Ozbiljno sam se zamislio! [smiley1]
Knjigovodstvena vrijednost 22,77 kn
Zarada po dionici (EPS) 1,39
Dividenda prethodnog razdoblja 0,00
Omjer tržišne i knjigovodstvene cijene (P/B) 35,13
Omjer tržišne cijene i zarade (P/E) 576,70
Dividendni prinos (Dy) 0,00%
zar nisu sve te fine divne krasne vijesti o planovima do 2020 godine lagano ugrađene u cijenu??
P\E nam govori o jakom povjerenju u dionicu, ali dok se ne poradi na EPS, ostat čemo na pukim pričama
ja jedino računam na psihološki faktor. svaka dobra vijest pumpa cijenu, pa i više puta, jer ima dosta ljudi koji neznaju računat već se povlače za vijestima i masama