Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
– Sa ulaskom u EU pojavit će se i neki Kinez koji bi slao
svoju robu kroz Rijeku !
Zašto Kinez ne može i sada slati robu kroz Rijeku ili zašto misliš da to nije mogao još unazad 20 godina??
Zašto Kinez ne može i sada slati robu kroz Rijeku ili zašto misliš da to nije mogao još unazad 20 godina??
[/quote]
Ulaskom u EU postajemo kunkurentni luci Kopar i luci Trst.
Manje papirologije, špeditera i gubljenja vremena.
Zna li netko da li je završen i kada će se otvoriti ovaj terminal:
Ugovor o proširenju kontejnerskog terminala Brajdica vrijedan 189 milijuna kuna. Izvođači radova na projektu su GP Krk, Viadukt i Primorje iz Ajdovščine.
Projekt proširenja Kontejnerskog terminala Brajdica obuhvaća produženje postojeće obale Kostrensko-jug za novih 300 m, te dodatnih 50.000 m² operativne površine. Početak radova se očekuje u prvim mjesecima 2010. godine i provoditi će se u nekoliko etapa. Cilj je u što kraćem roku osposobiti barem 100m nove obale na koju bi trebao već u 2010. godini biti instaliran još jedan novi kontejnerski most post-panamax generacije. Završetak radova očekuje se krajem 2012. godine.
Po završetku radova, dubina mora uz novoizgrađenu obalu biti će 14,5 m što će Kontejnerskom terminalu Brajdica omogućiti prihvat kontejnerskih mega brodova zadnje generacije. Rekostrukcijom operativnih površina omogućiti će se veća protočnost Terminala što će povećati postojeći pretovarni kapacitet i kvalitetu usluge terminala.
Zna li netko da li je završen i kada će se otvoriti ovaj terminal:
Ugovor o proširenju kontejnerskog terminala Brajdica vrijedan 189 milijuna kuna. Izvođači radova na projektu su GP Krk, Viadukt i Primorje iz Ajdovščine.
Projekt proširenja Kontejnerskog terminala Brajdica obuhvaća produženje postojeće obale Kostrensko-jug za novih 300 m, te dodatnih 50.000 m² operativne površine. Početak radova se očekuje u prvim mjesecima 2010. godine i provoditi će se u nekoliko etapa. Cilj je u što kraćem roku osposobiti barem 100m nove obale na koju bi trebao već u 2010. godini biti instaliran još jedan novi kontejnerski most post-panamax generacije. Završetak radova očekuje se krajem 2012. godine.
Po završetku radova, dubina mora uz novoizgrađenu obalu biti će 14,5 m što će Kontejnerskom terminalu Brajdica omogućiti prihvat kontejnerskih mega brodova zadnje generacije. Rekostrukcijom operativnih površina omogućiti će se veća protočnost Terminala što će povećati postojeći pretovarni kapacitet i kvalitetu usluge terminala.
Nije gotovo, ali je blizu. Rok je negdje 4/2013.
U 5.mjesecu se dovoze i montiraju nove dizalice, mostovi i dr.
Mislim da će onda malo još urediti stari dio terminala, servisirati postojeće dizalice i da će terminal negdje oko 01.01.2014 biti kompletan.
http://zse.hr/UserDocsImages/financ/LKRI-fin2012-4Q-NotREV-K-HR.pdf
nekadašnji gubitaš tržio se na 1000 kn a sad reda dobit i ne mrda sa 115.
http://zse.hr/UserDocsImages/financ/LKRI-fin2012-4Q-NotREV-K-HR.pdf
nekadašnji gubitaš tržio se na 1000 kn a sad reda dobit i ne mrda sa 115.
hoće,hoće, samo treba biti strpljiv dok se montiraju gore navedene dizalice [emo_cool]
Aha, kako da ne ! Onda će ti cijena bit oko 80 kuna i većinski vlasnici Lkri bit neki novi malo jači igrači. Samo se tješite i gledajte oko sebe malo teže purančine kako lete.
http://zse.hr/UserDocsImages/financ/LKRI-fin2012-4Q-NotREV-K-HR.pdf
nekadašnji gubitaš tržio se na 1000 kn a sad reda dobit i ne mrda sa 115.
Govori i da nije u fokusu. Ništa više. Kad uđe u fokus ode u 2 dana sa 120 na 160 dok je za to korfu trebalo mjesec dana. E da a govori mi i to da za razliku od mnogih narodnih dionica ova bilježi dobit uzastopce.
Aha, kako da ne ! Onda će ti cijena bit oko 80 kuna i većinski vlasnici Lkri bit neki novi malo jači igrači. Samo se tješite i gledajte oko sebe malo teže purančine kako lete.
viš, viš,[emo_zacudjen] tako mlad, a već sve zna, u svakom slučaju hvala,lp
Pozitivno izvješće, hrpa projekata u i oko riječke luke koji su završeni ili pred finalizacijom ili u planu poput ovog http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Futurizam-ili-realnost-Rijecani-ce-se-2020.-voziti-gradskom-zeljeznicom-s-18-stajalista. Rijeka će biti samo jača ulaskom u EU.
Projekt EU koridora kroz Karlovac žele i Česi, Poljaci, Šveđani…
Hoće li ovdje uskoro lansiranje.Pozdrav.