Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
luki meni se cini da bi ti dokupljivao lkri za sitne pare! ova dionica ce ulaskom u EU opasno skocit!
Ova dionica realno ne vrijedi 20 kn…….jel potrebno još kakvo objašnjenje….!?
Khm….
Ispravak netočnog navoda – zapravo ne mora ni biti – možda je samo post nerazumljiv. Knjigovodstvena vrijednost dionice bila bi barem 22 kn [smiley2]
Šalu na stranu. Knjigovodstvena vrijednost je daleko od realne, budući da se imovina ne usklađuje s tržišnom već se vodi po trošku nabave kada se radi , a mahom se radi o nekretninama i to na vrlo atraktivnim lokacijama. Što se opreme tiče – većina je amortizirana iako bi sadašnja vrijednost samo starog željeza (zbog porasta cijene) kao sekundarne sirovine bila veća od nabavne. I sve je to u skladu s MRS-evima.
Prema tome, pokazatelji nisu u toj mjeri upotrebljivi.
Podsjećam vas samo na jedan članak objavljen u na temu nekretnina u vlasništvu Luke Rijeka.
U usporedbi s Lukom Ploče, Luka Rijeka je u daleko boljem položaju jer njoj ne gravitira Bih već cijela srednja Europa.
Sve u svemu, očekujem skori rast, a u nekom o sljedećih postova ću Vam to i argumentirati.
[color=grey]U iduće dvije godine trebalo bi biti izgrađeno dodatnih 300 metara operativne obale na kontejnerskom terminalu Brajdica, a do 2010. i prvih 300 metara, od sveukupnih skoro 1000, Zagrebačkog pristaništa gdje će dubina mora od 17 metara omogućavati prihvat najnovijih kontejnerskih brodova na svijetu kapaciteta 9000 TEU-a.
Dubina mora ključna je prednost Rijeke u odnosu na koparsku luku pa u Kopru sa zebnjom gledaju na ponovni povratak Rijeke na kartu najvećih luka svijeta. U riječkoj luci planiraju da će do 2012. ponovo ostvarivati promet od sedam milijuna tona suhog tereta, koji su obilježili 1980. kada se dobar dio tog prometa odnosio na ugljen za koksaru u Bakru.
Što se tiče kontejnerskog prometa, do 2016. on bi mogao narasti, pod uvjetom da u funkciji u potpunosti bude Zagrebačko pristanište na više od 500.000 TEU-a, s potencijalom da vrlo brzo naraste i na milijun TEU-a. Na taj način Rijeka bi se po prometu kontejnera tada izjednačila sa najjačim sjevernoeuropskim lukama – Hamburgom i Rotterdamom te postala vodeća kontejnerska luka na Jadranu.
U prvih devet mjeseci ove godine u riječkoj luci pretovarili su 107.437 kontejnera, što je čak 62 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, ali i više nego u cijeloj 2006. kada je ostvaren pretovar od 94.390 TEU-a. Prema riječima direktora Luke Rijeka Denisa Vukorepe, do kraja ove godine Luka planira ostvariti promet između 140.000 i 150.000 kontejnera[/color]”
Budući da luka Ri uprihoduje 50-100 USD po kontejneru, ovisno radi li se 20 ili 40 stopnim kontejnerima – očito je kako je lkri ostvarila 50% veći prihod nego lani, a sljedećih 9 godina očekuje se i dodatni rast prihoda po stopi od 25-30% godišnje (koji je za sad ograničen samo manipulativnim prostorom).
Evo i malo tehničke analize…
Ovo mi se čini kao idealni trenutak za dokrcavnje…
apsolutno svi pokazatelji ukazuju na budući rast utovara i ulaganje u nova pristaništa. Sam ulazak u europsku uniju bit će dobar jer je cilj EU da kreira antimonopolističku strategiju lučkog prometa jer je brodski prijevoz i dalje najjeftiniji, a geografski položaj srednjoeuropskih država (okružene morem) omogućuje prijevoz robe vrlo brzo i jeftino. U cilju je također da roba koja putuje recimo u mađarsku dođe što bliže morem do kopna i da se brzom linijiom (autocestom) preveze do odredišta.
Međutim, da bi rijeka postala najveća i najznačajnija i najpovoljnija luka potrebno je:
* urediti pristanište (na tome se očigledno radi)
* omogućiti brzi prijevoz robe kopnom (urediti autoceste)
e sad, ovo drugo nije uređeno jer trenutna vlast uporno zaobilazi ulaganje u sjeverni jadran i to trenutno koči tržišnu vrijednost lkri
prema TA buštelca očekuje nas porast cijene do 1k jer je nakon svake korekcije dolazilo do značajnog rast. Moj osobni ulaz je na 916kn, ali se ne bojim. Lkri je put u europu i države koje imaju više novaca i potreba nego BIH koja preuzima robu u pločama. Također, zamislite preuzimanje robe u pločama i prijevoz iste do Beča – nije baš jednostavno zar ne?
Bauštelac, bravo za trud. Bilo bi dobro kada bi više ljudi ovako pisalo.
Svakako, slažem se sa kolegom mymoonom kako bi LKRI prema svim pokazateljima trebala na 1.000, i to već možda krajem ovog tjedna, ako ne onda idući.
Malo sam se bavio s FA – stanje je i više nego zadovoljavajuće – ma šta god drugi mislili o tome.
Jedva čekam revidirana izvješća lukinih tvrka kćeri – konsolidacijom izvješća isključuju se međusobna potraživanja i obveze no imovina se vodi prema trošku stjecanja i ne revalorizira se s vremenom.
Prošlo je nekoliko većih blokova, fondovi ulaze ili?
dobro jutro!
Lijepo je dan krenuo. Sve što smo prognozirali nije bilo bez veze 🙂
Ako pratite preko mosticha moze se jasno vidjeti da netko pumpa cijenu, sa 882kn netko kupi na 899 jednu dionicu a postotak ode na 9,63, nije mi jasno samo ima li to ucinka ili se netko igra sa nama ulagacima
jel ima netko K/P?
ja na polsu pa ne mogu baš gledat. Da vidimo stanje