Pozdrav,kao prvo do sad su bile razne priče o filipincima,kinezima u medijima i dionica je odreagirala sa skokom cc.25-30% a na kraju se sve svelo na priču i ništa više unazad 3 godine.G.Nenad je vrlo dobro “snimio”situaciju što se tiče firme luka rijeka i dionice lkri i možemo na neki način povući paralelu sa dionicom ptkm gdje firma ptkm generira gubitke u poslovanju i dionica nije bila u fokusu dok se nije počelo pričati o mogućoj privatizaciji.E sad dolazimo do sljedećeg, kod ptkm je u igru neizravno ušao gazprom i mišljenja sam da će oni malo pomalo početi ptkm “postavljati na zdrave noge” a slična situacija je i kod naše lučice gdje je po meni izvjesna privatizacija jer nema velikog pritiska sindikata kao kod ptkm,proširenje kapaciteta je u tijeku,modernizacija slijedi a prednost je ta što je strani kapital već prisutan u lkri dok kod ptkm je tek “snimanje”u tijeku.Tu dolazimo do mogućeg odgovora zbog čega je dionica lkri do sad bila “zapuštena”u odnosu na solidne rezultate same firme.Prvatizacijom dobivamo novi vjetar u leđa i povečanjem prihoda i dobiti dolazi i dionica lkri u fokus investitora a ne samo špekulanata.Imam dionicu lkri u porfelju a ovo gore izneseno je moje subjektivno mišljenje te nije preporuka za kupiti ili prodati.
dajte ne muljajte, lijepo piše da LKRI ostaje u posebnoj kategoriji i da ove godine ne ide privatizacija, a potom će se postupno smanjivati državni udio…loše za špekulante, ali pravi dioničari će za par godina dobro proći jer će za koju godinu LKRI zasjati [emo_palacg]
dajte ne muljajte, lijepo piše da LKRI ostaje u posebnoj kategoriji i da ove godine ne ide privatizacija, a potom će se postupno smanjivati državni udio…loše za špekulante, ali pravi dioničari će za par godina dobro proći jer će za koju godinu LKRI zasjati [emo_palacg]
Ali će zasjati tko bi rekao.Pozdrav.
Luka rijeka je tek u drugoj kategoriji koja uopće nije predviđena za privatizaciju ove godine, zapravo ne zna se uopće dali će biti i iduće godine, nego:
Smanjivanje udjela
Druga kategorija su tvrtke koje će ostati na popisu onih koje su od posebnog državnog interesa, no u kojima država s vremenom namjerava smanjiti svoj vlasnički udio na 25 posto plus jednu dionicu. U nekima od njih, poput Podravke, nešto slično se, uostalom, već i dogodilo, a takva sudbina, prema neslužbenim informacijama, među ostalim čeka i Jadroliniju, luke u Rijeci i Pločama…
ovo je zapravo izuzetno loša vijest i ne bi me čudio jaki pad dionice LKRI idući tjedan jer po ovom članku iz jutarnjeg lista privatizacija se ovdje neće dogoditi godinama [emo_palacd]
hm, ovo me razočaralo! očekivao sam skoru privatizaciju, ali očito je da još bar godinu dana ništa od toga [emo_mrgud]
ja ću počistit sve do 130 u ponedeljak onda!
Što vas sputa božo da počistite ask do 130!?
Vjerodostojnost!!!
[emo_plazi]
Evo došao sam i ja maloprije da posvjedočim pompozno najavljenoj čistki kad ono… debakl 🙂
Pitam se što li je to kolega bozo7 saznao u međuvremenu kad nije bilo nikakvih vijesti glede luke?? [emo_namigusa]
Netko je se dobro natrpao sa Lukom Rijeka, nije loše.Pozdrav.
bar znamo tko nije[emo_smijesak][emo_namigusa]
Katastrofičari novinari stalno plasiraju neprovjerene informacije o prometu.
Od kuda im info?
ja ću počistit sve do 130 u ponedeljak onda!