Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,55 | 619 | 82 | 6,05 | 7,70 | 0,00% |
Za sad sam na 50% sa dokupom,ne vrijedi biti agresivan na kupnji jer ode lučica prebrzo prema 150 a to mi za sada ne odgovara![emo_namigusa]
Teoretičari.
Realnost je puno opipljivija.
Krivo mislite,moja namjera je skupiti što više po ovim niskim cijenama jer potencijal koji ima lkri je popriličan a i mogli ste ćuti danas u dnevniku nove tv premijera Milanovića kakve investicije planiraju sa našom lučicom(big deal)!Mišljenja sam da ste vi kolega inverter već jako nervozni i da se jako znojite što cijena ne pada a pozitivnih vijesti sve više![emo_novac]
Lojtra@ tako je ,bilo je rijeci o tome…kupovina ili iznad 150-160 ili ispod 90…ovo izmedju je nicija zemlja…iliti trgovanje ja tebi ti meni…
Teletekst stranica br. 202…zadnja rečenica, lkri će imati 15 puta više posla.[emo_zacudjen][emo_dolar]
Teletekst stranica br. 202…zadnja rečenica, lkri će imati 15 puta više posla.[emo_zacudjen][emo_dolar]
NE kolega inverter upravo suprotno,smanjuju se nepotrebni troškovi u izgradnji nizinske pruge kao i ubrzavanje modernizacije i funkcionalnosti naše lučice jer bi se sa izgradnjom nove pruge izgubilo previše novaca i vremena.(otkup zemljišta pa zeleni pa razno razne studije,elaborati)a obnovom već izgrađene pruge se sam proces znatno ubrzava tako da će položaj naše lučice u narednim godinama biti sve atraktivniji i zanimljiviji pomorski pravac kao i poveznica između azije i europe.Luka Rijeka ima veliki potencijal da u sljedećih par godina postane nezaobilazna ruta svjetskog kontejnerskog prometa.
Ja se konačno slažem s nekim ministrom, a to je da u prvoj fazi s minimalnim troškovima treba pokrpati pravac da se poveća brzina i sigurnost tereta, a dalje nadogradnja i razvoj.