LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Plin iz Qatara sigurno dolazi.

Daj Bože da ovaj put uspije.

Ozbiljan investitor ne vjeruje da se obogatio ili da je osiromašio zbog dnevnih ili mjesečnih fluktuacija cijena.

Dolaze KINEZI,
uskoro bi mogla past i Luka Rijeka

Kinezi žele Gredelj, zadržali bi 800 radnika?

+LKRI nek se nađe malo

Je li vrijeme za otključavanje vrijednosti? S 250 kn smo pali bez razloga. I to bez Kineza. Sa Kinezima trebalo bi to daleko više. Pogotovo sad kad su počeli sa kupnjom, prvo Gredelj. Pošto ciljaju na lkri, sve hoće sami. i raditi prugu i vlakove. Čudi me nezainteresiranost fondova. Ali dobro je za nas, da povoljno skupljamo.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Barke-umjesto-vozila-Ozivljavanje-rijecke-luke-sa-sedam-pontona-za-300-vezova

lojtra @ kad ce lkri na fer vrijednost 1000 kn ? dosli filipinci ,pljus 40 % ,dosli kinezi ,pljus jos 20 % ….tko jos dolazi ??? da se znam postavit
30-40% nize [emo_beztona]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Alternativni put od Baltika do Rijeke

Biti će naša lučica često spominjana u 2013.godini a i cijena će nam se popraviti vrlo brzo na cc.150 a i puno više u drugoj polovici 2013!

Pametno se kupuje. Cijena se danima ne mijenja a vrlo ljijepo se skuplja. ovo će biti niova Ina, ovdje sam uložio novce za mirnu penziju.
Lkri je još značajnija od nacionalonog interesa od Ine.
P.S. vidi cijenu Ine.

Na bidu skriveni nalog na 117,21 kn ali bez slova H.
(samo nadopunjuje istu sekundu nakon što mu netko proda po bidu. bravo majstore.[emo_palacg]

Jel bude i kakav brod opet zalutao?

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.


Jel bude i kakav brod opet zalutao?

Jeste.

26.11.2012. 21:59

Iskrcaj ruda za mađarski Dunaffer.

U ponedjeljak je na terminalu za rasute terete u Bakru započeo iskrcaj broda Tianshenghai koji je dopremio 166.497 tona željezne rudače iz Južnoafričke Republike za mađarskog partnera Dunaferr.

To je drugi brod “capesize” klase koji je u posljednja dva mjeseca pristao na bakarski terminal. Teret je dobavljen u oštroj konkurenciji i označava povratak velikih poslova u riječku luku. Riječ je o tranzitnom teretu koji donosi zaradu svim sudionicima na riječkom prometnom pravcu pa je važan za čitavo hrvatsko gospodarstvo, stoji u priopćenju Luke Rijeka.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close