LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

I opet kao uvijek…Ova pruga jednostavno mora biti realizirana. Uostalom to je i najavljeno kao jedan od prioriteta. Kad jednom u dnevniku spomenu o početku realizacije, pogodite što će onda bit s dionicom…Tada će svi trčati da se ukrcaju. Zato sad skupljam ove mrvice koje se prosipaju po bidu…


I opet kao uvijek…Ova pruga jednostavno mora biti realizirana. Uostalom to je i najavljeno kao jedan od prioriteta. Kad jednom u dnevniku spomenu o početku realizacije, pogodite što će onda bit s dionicom…Tada će svi trčati da se ukrcaju. Zato sad skupljam ove mrvice koje se prosipaju po bidu…

Nije pruga toliko bitna za rast cijene, samo konkretan početak privatizacije može jače dići dionicu LKRI. Ljudi više ne nasjedaju na te fore s prugom, putovanjem ministra u Kinu i slične propagandne materijale, sljedeći rast može biti jedino na temu privatizacije.

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

Ma kretanje cijene ove dionice ponajviše ovisi o kretanju cijene ostatka našeg tržišta. Ako cijelo tržište povuče ususret ulasku u EU, LKRI će odraditi lijepi rast. Ukoliko nas čeka stagnacija, taboriti će na ovim nivoima +/- 10 kn. Po meni je ovdje Risk/Reward odličan, ali ovo nije dionica za nestrpljive. Mada mi se nekako čini da je većina nestrpljivih već i odlepršala iz ove dionice.

ostali sami Kinezi

Kako je ova vijest prošla tako nezapaženo?

OPTIMIZAM ČELNICI LUKE RIJEKA PODACIMA O POSLOVNIM REZULTATIMA POTKREPLJUJU POZITIVNE TRENDOVE U POSLOVANJU
LUKA POVEĆALA PROMET
Ulaganje oko 40 milijuna eura u terminal Škrljevo
Terminal će biti u funkciji kontejnerskog prometa, kao nadopuna Brajdici Na neizgrađenom dijelu planirana izgradnja skladišta, hladnjače i upravne zgrade. Početak radova za šest do devet mjeseci

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285A285C2863285928582863285A28582859285A2863287A287128632863285E285B285D285E2858286128632863286328582863M

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


Kako je ova vijest prošla tako nezapaženo?

OPTIMIZAM ČELNICI LUKE RIJEKA PODACIMA O POSLOVNIM REZULTATIMA POTKREPLJUJU POZITIVNE TRENDOVE U POSLOVANJU
LUKA POVEĆALA PROMET
Ulaganje oko 40 milijuna eura u terminal Škrljevo
Terminal će biti u funkciji kontejnerskog prometa, kao nadopuna Brajdici Na neizgrađenom dijelu planirana izgradnja skladišta, hladnjače i upravne zgrade. Početak radova za šest do devet mjeseci

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285A285C2863285928582863285A28582859285A2863287A287128632863285E285B285D285E2858286128632863286328582863M

koliko ste ih postali vec u godinu dana …a kupaca ni za ljek [emo_naivan] mlatit po asku decki, drukcije neide [emo_cool]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Kineski Cosco – China Ocean Shipping Company, drugi najjači brodar na svijetu, ne odustaje od preuzimanja dijela riječke luke, koja bi time mogla višestruko povećati promet i postati jedan od važnijih punktova kineske robe u Europi.

Pola godine od zagrebačkog susreta premijera Zorana Milanovića s predsjednikom Uprave Cosca Wei Jianfuom, ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić ugostit će danas kineskog pomoćnika ministra vanjskih poslova Song Taoa, koji će, očekuje se, postaviti pitanje ulaganja u riječku luku.

Osttak teksta od 26.10.2012. pogledati na SEEBIZ

Ozbiljan investitor ne vjeruje da se obogatio ili da je osiromašio zbog dnevnih ili mjesečnih fluktuacija cijena.

http://www.business.hr/ulaganja/kinezi-bi-gradili-i-drugi-krcki-most-120517

Kinezi bi gradili i drugi Krčki most
Kineski Cosco – China Ocean Shipping Company, drugi najjači brodar na svijetu, ne odustaje od preuzimanja dijela riječke luke, koja bi time mogla višestruko povećati promet i postati jedan od važnijih punktova kineske robe u Europi.

Njemački interes
Iako je riječ o dugoročnom projektu, već je izgledno da bi Rijeka mogla preuzeti velik dio prometa luke u Hamburgu, jer je Kinezima bliža za više od tisuću nautičkih milja, pa se za gradnju pruge interesira i Deutsche Bahn kako bi hamburšku luku zadržao u igri.

U pregovorima s Kinezima ne treba zanemariti ni političku dimenziju nakon što je njemački parlament zaprijetio da možda neće ratificirati pristupni ugovor Hrvatske s EU.

Njemačka kao najjača europska ekonomska sila sigurno neće bez borbe prepustiti Hrvatskoj dio špediterskog kolača iz Kine, koji je dosad bio rezerviran za hamburšku luku.


p.s.
Ovo postaje sve zanimljivije, jel da…

Optimist - loše informirani pesimist

e sad, kinezi ili nijemci … kome je više u interesu daljni razvoj luke Rijeka ?!

Optimist - loše informirani pesimist

ljudi polako gube živce s ovom dionicom, sad imamo prodavača 200H (2000 komada?) na 120 kn

sve što pišem je osobno mišljenje, nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica


ljudi polako gube živce s ovom dionicom, sad imamo prodavača 200H (2000 komada?) na 120 kn

Ko će znati možda luka propada pa bježi iz dionica.Pozdrav.[emo_naivan][emo_palacg]


ljudi polako gube živce s ovom dionicom, sad imamo prodavača 200H (2000 komada?) na 120 kn

Kako se ono kaže “Strpljen – spašen”, a glede prodavača sa 200H ?! brrrr

a sad ozbiljno…

Kinezi bi gradili i drugi Krčki most
http://www.business.hr/ulaganja/kinezi-bi-gradili-i-drugi-krcki-most-120517

Optimist - loše informirani pesimist

New Report

Close