Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 786 | 104 | 7,55 | 7,70 | -1,31% |
Dugo nisam svraćao na njihov Web ali vidim da postaju prava svjetska kompanija.
Nešto se stanjila prodaja na Lučici. Ako se ne varam kroz 15tak dana će izaći i kvartalno izvješće koje bi prema najavama novog predsjednika uprave trebalo biti pokazatelj budućeg poslovanja Luke Rijeke. Ne vjerujem da bi on govorio nešto što ne zna :-).
Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju jer autor ovih redova ima četveroznamenkaste količine ove dionice. S time da je vodeća brojka tog četveroznamenkastog ipak za 1 manja od 4 [emo_smijeh]
ok,uz ove i boll gates tipa postove znamo zasto i tko drzi-drzao je do sada?-lkri da se ne vrati na pripadajucih joj(?) 100kn pa da odatle krene kako spada rasti u novom ciklusu..mislim da ce tako ici..jer prodavac kako ga vi zovete nije -nisu bleferi nego osobe koje dugorocno zele izaci iz sadasnje konjukture na zse i preusmjeriti se u drugo..oni ne mare za perspektive lkri-bar ne zasada…(zijev)[emo_smijesak]
ok,uz ove i boll gates tipa postove znamo zasto i tko drzi-drzao je do sada?-lkri da se ne vrati na pripadajucih joj(?) 100kn pa da odatle krene kako spada rasti u novom ciklusu..mislim da ce tako ici..jer prodavac kako ga vi zovete nije -nisu bleferi nego osobe koje dugorocno zele izaci iz sadasnje konjukture na zse i preusmjeriti se u drugo..oni ne mare za perspektive lkri-bar ne zasada…(zijev)[emo_smijesak]
Ajde da se ti i ja čujemo početkom slijedećeg mjeseca pa da vidimo gdje je cijena. Da ne laprdamo tu bezveze.
Što?
Stalo bombardiranje!
Zaba se predomislila?
Što?
Stalo bombardiranje!
Zaba se predomislila?
Sada će opet početi kupovati….bitan je promet.
TREĆA VARIJANTA VLADA U STUDENOM USVAJA NOVI PLAN IZGRADNJE PRUGE RIJEKA – ZAGREB – BOTOVO
GORANSKA TRASA
Nizinska pruga 2018. za 3,75 milijardi eura
Umjesto Vinodolskom dolinom željeznica će ići kroz Gorski kotar novom trasom od Plasa do Delnica. Novi kolosjek bi od većih mjesta Gorskog kotara zaobišao samo postaju u Lokvama. Izgradnjom nizinske pruge stvorit će se uvjeti za kapacitet teretnog prometa riječke luke od 22 milijuna tona, što je pet puta više nego danas
RIJEKA » Hrvatska će izgraditi najveći dio nizinske pruge već 2018. godine i stvoriti uvjete za kapacitet teretnog prometa riječke luke od 22 milijuna tona, što je gotovo pet puta više nego danas. Predsjednik hrvatske Vlade Zoran Milanović na sjednici Povjerenstva za željeznicu početkom idućeg mjeseca odobrit će usvajanje nove koncepcije nizinske pruge sa izmijenjenom trasom, odnosno potpuno novom koncepcijom, koja je drugačija od kupske varijante planirane prije 40 godina, ali i od tzv. drežničke varijante u idejnom projektu IGH, koji je naručen u razdoblju bivše HDZ-ove Vlade. Riječ je o planu izgradnje dodatnog kolosjeka od Škrljeva do Skradnika kod Ogulina, koji bi dijelom pratio trasu stare pruge izuzev relacije između Plasa i Delnica, gdje bi novi kolosjek išao novom trasom kroz nekoliko tunela dužine oko 5 kilometara. Riječ je o rekon strukciji i izgradnji dodatnog kolosjeka na dionici stare pruge od Škrljeva do Ogulina (Skradnik), koju su izgradili Mađari prije 140 godina s procjenom vrijednosti investicije na oko 650 milijuna eura, što je oko tri puta manje od troška izgradnje predviđene varijante trase kroz Vinodolsku dolinu, gdje je trebalo graditi izuzetno skupe objekte, te prugu smjestiti u tunele i vijadukte ukupne dužine oko 60 kilometara. Ta trasa ostavlja se za neku dalju budućnost.
Novac iz EU fondova
Kad se zbroje procjenjene vrijednosti izgradnje svih dionica nizinske pruge od Ogulina do Botova, te troškovi novog kolosjeka od Ogulina do Škrljeva, zagrebačke obilaznice i riječkog željezničkog čvora cijeli projekt koštao bi oko 3,75 milijardi eura.
Resorni ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić ističe kako je riječ o optimalnoj varijanti, koja istovremeno omogućava značajno smanjenje troškova uz značajno skraćenje rokova izgradnje, a da pritom bude neupitan kvalitetan željeznički servis za potrebe riječke luke.
– Mi na ovom manje zahtjevnom i skupom dijelu trase od Ogulina do Karlovca i dalje do Zagreba i mađarsko-hrvatske granice u Botovu namjeravamo graditi nizinsku prugu kao što se i dosad planiralo i tu govorimo o trasi dugoj oko 170 kilometara, te vrijednosti investicije od oko 1,1 milijardi eura za gradnju dionice od Ogulina do Zagreba, te još oko 500 milijuna eura za dionicu Zagreb – Botovo, čemu treba pridodati i još oko 500 milijuna eura investicija za gradnju željezničke obilaznice Zagreba. Sve ovo što sam spomenuo na nekim dionicama počinjemo graditi već naredne godine i taj dio nizinske pruge možemo završiti oko 2018. godine s planom povlačenja oko 75 posto sredstava iz fondova EU-a. Promjena dosadašnjeg projekta odnosi se na prolazak pruge kroz Gorski kotar i dio Like, gdje ćemo pridodati novi kolosjek, koji neće na svim lokacijama pratiti staru prugu, a istovremeno ćemo i modernizirati postojeći kolosjek. Takva pruga bila bi gotova već za pet do šest godina, imala bi kapacitet od oko 22 milijuna tona godišnje, što je sasvim dovoljno za servisiranje riječke luke
…
NIZINSKA PRUGA
Dionica Škrljevo-Ogulin » 650 milijuna eura
Dionica Ogulin-Zagreb » 1.100 milijuna eura
Obilaznica Zagreba » 500 milijuna eura
Dionica Zagreb-Botovo » 500 milijuna eura
Rijeka-Šapjane (kolodvori Rijeka i Brajdica) » 1.000 milijuna eura
Ukupno » 3.750 milijuna eura
Sredstva EU-a (75 posto) » cca 3.000 milijuna eura
….
Da, pohvale za Web stranicu ali pogledajte ovaj prospekt:
http://zse.hr/userdocsimages/prospekti/LKRI-prospekt.pdf
ne samo da je zastario nego su, ako ga prolistate, još prisutni komentari od lektora/moderatora! [emo_ooooo]
Strpljivost jednih i drugih.
Kome će se više isplatiti?
3Q FI do kraja mjeseca!!! [emo_cool]
Vidi se da je i taj friški jer prvo priča o rezultatima na konferencijama za novinare, a poslije će ih poslati na burzu. Sad će lijepo dobit po novčaniku od Hanfe [emo_smijeh]
i,što velite na rezultate?[emo_beztona]
no comment?[emo_beztona]
Očekivano stabilni s prognozom povećanja.
Jedna je činjenica da je ovo luka a ne klasična tvrtka i kao takva njezine su perspektive progresivne.