LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 18:38
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,60
4.408
580
7,60
7,65
-0,65%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


GDJE SU RIJEČANI?
DAJTE IZVJEŠTAJ.
JEL SVE IDE PO PLANU S ONOM RUDAČOM?

…?!

Optimist - loše informirani pesimist

Vaš link

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima


Vaš link

citat…
"Za HŽ, ali i Luku Rijeka, iznimno je rizično preuzimati ozbiljne poslove dovođenja tereta u Riječku luku i transporta tog tereta do konačnog odredišta te pritom računati na istrošene lokomotive kojima se vozi u širem riječkom bazenu. Pitanje je da li preuzimati posao pa se snalaziti, improvizirati i vjerovati u sreću da će HŽ obaviti svoj posao na vrijeme ili treba prvo uložiti u lokomotive i prugu pa tek onda tražiti posao za Riječku luku. Istina je vjerojatno u sredini: istodobno treba ulagati i dovoditi teret. Hoće li u tome biti uspjeha, ovisit će o mnogim faktorima, ponajprije o tome koliko će brzo, u kojem roku, teret s Terminala za rasuti teret u Bakru morati doći do odredišta negdje u Europi. Srećom za HŽ, naručiteljima željezne rude, jednoj mađarskoj željezariji, ne žuri se da teret dobiju, što je inače uobičajeno, u što kraćem roku."

Optimist - loše informirani pesimist



Vaš link

citat…
"Za HŽ, ali i Luku Rijeka, iznimno je rizično preuzimati ozbiljne poslove dovođenja tereta u Riječku luku i transporta tog tereta do konačnog odredišta te pritom računati na istrošene lokomotive kojima se vozi u širem riječkom bazenu. Pitanje je da li preuzimati posao pa se snalaziti, improvizirati i vjerovati u sreću da će HŽ obaviti svoj posao na vrijeme ili treba prvo uložiti u lokomotive i prugu pa tek onda tražiti posao za Riječku luku. Istina je vjerojatno u sredini: istodobno treba ulagati i dovoditi teret. Hoće li u tome biti uspjeha, ovisit će o mnogim faktorima, ponajprije o tome koliko će brzo, u kojem roku, teret s Terminala za rasuti teret u Bakru morati doći do odredišta negdje u Europi. Srećom za HŽ, naručiteljima željezne rude, jednoj mađarskoj željezariji, ne žuri se da teret dobiju, što je inače uobičajeno, u što kraćem roku."

[/quote]
Vaš link

Da li to otpuštanje u HŽ-u znači da se ide u smanjenje minusa HŽ-a ili će se minus i dalje gomilati, ali će se ipak osloboditi neki novac za remont pruga i nabavu novih lokomotiva? Hoće li se otpuštati radnici, a ostati menađment isto tako treba vidjeti. Ne da mi se tražiti u tekstu ali pojedini djelovi pruga uopće nisu dotaknuti 50 godina. Da bi se pruga dovela u kakav takav red potrebni su krediti, iz vlastitih sredstava mislim da je to nemoguća misija.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima


Vaš link

OVaj tekst govori, da je velika neorganizacija . Za bolju organizaciju trebaju minimalna sredstva, a produktivnost bi se povečala (u ovom slučaju vrijeme trajanja prijevoza bi se sigurno prepolovilo)

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.



Vaš link

OVaj tekst govori, da je velika neorganizacija . Za bolju organizaciju trebaju minimalna sredstva, a produktivnost bi se povečala (u ovom slučaju vrijeme trajanja prijevoza bi se sigurno prepolovilo)
[/quote]
Tko će razumjeti sve ulagače, nije valjalo kada nema broodva, sada kada dolaze opet ne valja.
P.S.
Neki bi očito dionice na poklon, ali to ne ide treba odrišiti kesu. [thumbsup] [bye]



Vaš link

OVaj tekst govori, da je velika neorganizacija . Za bolju organizaciju trebaju minimalna sredstva, a produktivnost bi se povečala (u ovom slučaju vrijeme trajanja prijevoza bi se sigurno prepolovilo)
[/quote]
države s 2.700 kilometra željezničke pruge, države u kojoj bi svake godine trebalo obaviti remont na 150 kilometara.

No, u tri se godine obavi remont tek na 50 kilometara pruge, pri čemu se za obavljeno potroši nerazmjerno puno novaca.
Iz teksta, znači 15 km godišnje od ukupno 2700 km, ovim tempom za 160 godina će se obnoviti, međutim prvih 15 km iz prve godine remonta za 160 godina bi se opet trebalo obnavljati ili se varam?

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

iz navedene brzine i dalje ostaje nejasno treba li iskočiti iz vlaka ili uskočiti u vlak dok ovako sporo ide,
najbolje za sada prolaze oni koji redovno uskaču prije uzbrdice i iskaču prije nizbrdice, dok se povremeno vidi da ima i onih koji su nezadovoljni jer u lokomotivi nema WC-a pa iskaču radi nužde,što je svakako bolje nego da čekaju slijedeću stanicu, gdje bi mogli stradati i šef i stanica

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Teret-s-Cape-Venija-prekrcan-dan-prije-roka

Teret s Cape Venija prekrcan dan prije roka

"Završetkom posla prije roka, Luka Rijeka d.d. je pokazala punu spremnost za prihvat i servis velikih brodova, stoji u priopćenju Luke Rijeka."

Optimist - loše informirani pesimist


"Brod Cape Veni iz klase »capesize« brodova prvi je takav brod servisiran na bakarskom terminalu nakon 20 godina i predstavlja povratak velikih poslova u luku Rijeka. Ovaj teret, akviziran u oštroj konkurenciji s ostalim pravcima, važan je za Luku Rijeka d.d., ali i sve ostale sudionike na pravcu."

Optimist - loše informirani pesimist

ZABA stala sa rasprodajom, a sad nešto po sitno prodaje onaj novi OTP skrbnički. Očito je on taj koji ne da da cijena ide gore. Iskreno mi nije jasno zašto ako mu se žuri s prodajom jednostavno ne spusti ljestvicu par kuna i siguran sam da će pronaći kupca za tih par dionica koje ima [smiley]

ćihi ćihu decki ,di je taj vlak zapeo ? mozda gledam krivi kolosjek [undecid] [yawn]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

New Report

Close