LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 05.07.2024. u 04:44
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,80
858
110
7,80
7,90
-1,27%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ja sam valjda onako,malo prirodno "spor",pa ne kužim baš svaku,ali šta mi nismo znali i prije da ministar i kompanjoni idu u Kinu reklamirati gospodarske projekte uključujući i LKRI?(i usput malo putovati,žderati i zabaviti se na račun poreznih obveznika)
Ups!Sad vidim da su naši vrijedni novinari doznali kako su Kinezi vrlo zainteresirani za LKRI!
Pa to onda mijenja sve!Ako tako kažu novinari ili političari onda je to tako…siguran sam da se ne priča tek tako da se priča…
Ne znam samo zašto Čaćić nije išao sa njima,taj već ima iskustva sa Rusima i investiranjem u PTKM,brodogradnju,Janaf…

"Only dead fish swim with the stream"


Opaaa, bit će ovdje uskoro raketa [thumbsup]

Kinezima ponudili riječku luku te koncesiju za autoceste

Ministar mora, prometa i infrastrukture u Pekingu nudio projekte mogućim investitorima.

Zainteresiranim kineskim investitorima ponudili smo nekoliko konkretnih projekata. U prvom planu svakako su riječka luka te koncesija za autoceste − kazao je po povratku iz Pekinga ministar mora, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić za RTL.

Investicije od deset milijardi američkih dolara podijelit će 15 zemalja srednje i jugoistočne Europe, a Kinezi su u Hrvatskoj oko bacili na riječku luku koja nosi potencijal novih tisuću radnih mjesta te nizinsku prugu koja bi Rijeku povezala s Europom. Zanimljiva su im i ulaganja u termoelektranu Plomin C, osječki aerodrom, vukovarsku luku te projekt Zagreb na Savi.
Također, Kinezi bi se mogli prijaviti na natječaj za koncesionara autocesta.

Večernji list

očito se ova priča kreće ubrzano prema svom sretnom završetku (za dioničare)…ne treba čuditi ako za koji dan ponovo budemo gledali LKRI na razinama 150 kn i više [thumbsup]

moji postovi su osobno mišljenje te nisu investicijski savjeti niti poziv na kupoprodaju dionica!

Poanta svega je da naši i Kinezima i Britancima nude stvari kao MaxTV (u paketu). Govori se o raznim aerodromima, izgradnji škola….
A bit svega je da njih najviše zanima Luka, pa skupa s njom željeznica…

Novinari su prije odlaska pisali o svakakvim projektima (najviše zračnim lukama, a najmanje se spominjala LKRI), a sad se pokazalo što Kineze najviše zanima.
COSCO je još pokazao veliki interes u 4. (ili 5.-om) mjesecu…

Ono što je činjenica je da LKRI zanima i Britance i Kineze.

Da li će naši to iskoristiti ? To je drugo pitanje. Ako ovdje gdje sve čisto, gdje je država većinski vlasnik ne uspiju ništa napraviti…e onda ne znam gdje će…

očito se ova priča kreće ubrzano prema svom sretnom završetku (za dioničare)…ne treba čuditi ako za koji dan ponovo budemo gledali LKRI na razinama 150 kn i više [thumbsup]

Samo polako kolega. Nek se radije ZABA ovdje iskipa, a ne da nam onda opet štopa cijenu na 150 kn
[lol]

http://www.seebiz.eu/maras-kina-je-odlicno-trziste-za-hrvatsko-vino-mogli-bi-dobro-proci-i-podravka-i-kras/ar-44791/


– Kinezima treba otvoriti prostor u Hrvatskoj za unapređenje logističkih puteva i iskoristiti priliku za Luku Rijeka, rekao je Maras.


http://www.seebiz.eu/maras-kina-je-odlicno-trziste-za-hrvatsko-vino-mogli-bi-dobro-proci-i-podravka-i-kras/ar-44791/


– Kinezima treba otvoriti prostor u Hrvatskoj za unapređenje logističkih puteva i iskoristiti priliku za Luku Rijeka, rekao je Maras.

kad bi trebao izaći javni natječaj? direktnom pogodbom ne mogu dati luku, znači ide natječaj za Kineze, Engleze…
objava javnog natječaja trebala bi vratiti cijenu dionice snažno gore prema 200 kn

p.s. di nam je prijatelj peyo? nije valjda izašao sad prije rasta koji čekamo?



Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.270.188 71,40 Zast. račun
2. HZZO (02958272670) 484.780 8,11 Osnovni račun
3. AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623) 214.196 3,58 Zast. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862) 167.080 2,79 Skrb. račun
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991) 70.205 1,17 Skrb. račun
6. JADROLINIJA (38453148181) 36.920 0,62 Osnovni račun
7. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 17.346 0,29 Skrb. račun
8. PBZ D.D. (02535697732) 15.000 0,25 Skrb. račun
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 12.723 0,21 Skrb. račun -1.417
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242) 10.000 0,17 Skrb. račun
Ukupno: 88,60

Još malo pa da ovaj nestane….Onda više nema jakih prodavača….

9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 12.226 0,20 Skrb. račun

…oni su stali na kočnicu…no nemaju oni toga previše…
[/quote]
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 11.626 0,19

LUKA RIJEKA D.D./REDOVNA DIONICA LKRI-R-A

Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1.
AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587)
4.270.188 71,40 Zast. račun
2.
HZZO (02958272670)
484.780 8,11 Osnovni račun
3.
AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623)
214.196 3,58 Zast. račun
4.
SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862)
167.080 2,79 Skrb. račun
5.
HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991)
70.205 1,17 Skrb. račun
6.
JADROLINIJA (38453148181)
36.920 0,62 Osnovni račun
7.
PBZ D.D. (02535697732)
15.000 0,25 Skrb. račun
8.
ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320)
14.074 0,24 Skrb. račun – 3.272

9.
ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473)
11.626 0,19 Skrb. račun
10.
SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)
10.000 0,17 Skrb. račun
Ukupno: 88,52

Evo još jednog prodavača. Koji pak su sad ovi?

I u proslom valu ista prica,iskrcavali oko 100 da bi potom kupovali i podizali cijenu.Pogoduje se ovdje odredjenima,to su one "dogovorene petstotice koje su pokupljene u par navrata".Ne brinite oni su ti koji ce dizati cijenu kad dode vrijeme

Lijepo si ovo rekao, svaka čast. Samo ti uhvati ritam s ovim nadredjenima i sve će bit ok.
Ja to na LKRI radim svaki dan i nije loše. [thumbsup]

ajmo…
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Gigant-u-Bakarskom-zaljevu-Cape-Veni-najveci-brod-u-posljednjih-20-godina

Mega brod u Luci Rijeka položen je test za novu upravu

Autor: B.hr/H | 10.45, 15.09.2012.

Dolazak broda sa 163.000 tona rudače u bakarsku luku važan je za Luku Rijeka i sve sudionike riječkog prometnog pravca, te znak Vladi da planove za riječki prometni pravac treba ubrzati i što prije ostvariti, izjavio je predsjednik Uprave Luke Rijeka d.d. Vedran Devčić na konferenciji za novinare u povodu uplovljavanja broda sa 163.000 tona željezne rudače u bakarsku luku.

Brod Cape Veni je sa 163.000 tona željezne rudače za mađarske željezare potkraj kolovoza isplovio iz brazilske luke Tubarao. Jučer je pristao uz terminal za rasuti teret u bakarskoj luci, u kojoj će se iskrcavati sedam dana. U prva 24 sata pretovareno je 36.000 tona rudače, što je značajno više od dnevne norme luke od 22.500 tona.

Cape Veni dugačak je 289, širine 45 metara, gaz mu je 17,5 metara, a brod slične veličine posljednji put je u bakarsku luku uplovio prije 20-ak godina.

Devčić je rekao kako su rezultati Luke Rijeke od dolaska nove Uprave prije dva i pol mjeseca krenuli u pozitivnom smjeru. U srpnju je teret povećan za oko 10 posto, povećanje je ostvareno i u kolovozu, a očekuje se i u rujnu.

Nadamo se da će ovaj posao biti najava novih poslova i točka preokreta na kojoj ćemo početi vraćati terete na riječki prometni pravac, rekao je Devčić.

Direktor transporta i logistike u mađarskoj tvrtki za proizvodnju željeza i čelika Dunaferr Vaso Janičić izrazio je nadu da Cape Veni neći biti posljednji brod koji će u bakarsku luku prevesti teret za tu mađarsku tvrtku. Najavio je kako slijedi otprema rudače željeznicom, napomenuvši da neće biti problema ni u tom dijelu transporta.

Janičić je također najavio da bi sljedeći brod slične veličine s teretom za mađarsku željezaru mogao u Bakar uploviti u listopadu ove godine, kazavši da je taj posao u fazi zaključivanja ugovora.

Na pitanje planira li se dugoročnija suradnja, Janičić je odgovorio da dugoročna suradnja jest u planovima, ali da treba pričekati.

Ovo je veliki test za sve, da se svi ispit polože i da se to odradi na pravi način“, dodao je

Predsjednik Uprave HŽ Cargo Ivan Lešković naglasio je kako će ta tvrtka sigurno obaviti posao u predviđenom roku i da ima dovoljno vagona za transport sve rudače.

Pomoćnik ministra pomorstva, prometa i infrastrukture i predsjednik Nadzornog odbora Luke Rijeka Nikola Mendrila istaknuo je kako je dobro da se revitalizira riječki prometni pravac te da su dolazak jednog i najava drugog megabroda u bakarskoj luci „test na kojemu se moramo dokazati.

“Luka ima dovoljno kapaciteta, dubine mora i infrastrukture da primi takve brodove, kao i željeznica da se njome prevezu veliki tereti, dodao je.

Na novinarski upit o planovima Vlade za riječki prometni pravac, Mendrila je kazao da se planira rekonstrukcija postojeće pruge, kako bi se njom učinkovito prevozili tereti od Zagreba do Rijeke do izgradnje nove pruge, a novac za tu namjenu tek treba osigurati u proračunu.
—————————————————————————————————————–
ovo prerasta u sve ljepšu priču [thumbsup]

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

New Report

Close