LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 04:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,65
161
21
7,65
7,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://www.2shared.com/photo/OS69poDJ/lkri.html

He who overcomes others is strong, but he who overcomes himself is mighty.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Devcic-Dolazak-Cape-Veni-povratak-velikih-poslova

Luka Rijeka: Dolazak "Cape Veni" znači povratak velikih poslova

RIJEKA – Za dva dana na Terminal za rasuti teret u Bakru dolazi brod »Cape Veni« koji je krajem kolovoza isplovio iz brazilske luke Tubarao prema riječkoj luci. Brodom dužine 289 i širine 45 metara na Terminal će biti dopremljeno 163 tisuće tona željezne rudače.
– Brod ovakve klase na Terminalu za rasute terete servisiran je posljedni put prije više od 20 godina. Stoga je dolazak ovog broda povratak velikih poslova u Luku Rijeka, objašnjava kaže predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić. I »Cape Veni« i njegov teret akvizirali smo u oštroj konkurenciji s ostalim pravcima. Ne bih to pripisivao nikakvim drugim razlozima, a osobito ne igri slučajnosti ili spletu okolnosti, jer smo na dobivanju ovog posla dugo radili zajedno s našim partnerima i važan je ne samo za nas, već i za čitavo nacionalno gospodarstvo. To je tranzitni teret koji multiplicira zaradu na sve sudionike na prometnom pravcu: željeznicu, Lučku upravu, Carinu, agente, otpremnika, remorkere.

– Važna nam je svaka prekrcana tona, a ovaj teret, priznajem, možda i malo više, jer se radi o tranzitnom teretu za zemlje EU i jer smo na Terminal za rasute terete vratili brodove velikih kapaciteta. O kojoj količini tereta se radi, najbolje će ilustrirati podatak da je to otprilike 50 posto prosječne mjesečne realizacije u tonama svih terminala Luke Rijeka, kaže Devčić.

Po svemu sudeći, Devčić je neposredno nakon stupanja na ovu funkciju krajem lipnja ove godine započeo teške pregovore oko dovođenja tereta koji za Luku Rijeka ne predstavlja samo profitabilan posao, već možda najavljuje i optimističnije razdoblje u njenoj borbi s konkurencijom za svaku tonu tereta. Riječki prometni pravac, dolaskom 163 tisuće tona željezne rudače za Mađare, još jednom je dobio potvrdu svoje važnosti i privlačnosti teretu s odredištem u srednjoj Europi.

Prvih šest dana svakodnevno će iz Bakra kretati šest teških vlakova sa po dvije lokomotive. Dnevno bi izlazilo iz Bakra oko 70 vagona. Na taj način dnevno će se prevoziti oko 4.200 tona tereta. U prvih šest dana to iznosi 25 tisuća tona. Naredna dva dana iz Bakra će za Mađarsku kretati 4 teška vlaka, što je još oko 5.000 tona. Sveukupno, u osam dana obavit će se petina posla. Ostatak će se rasporediti u narednih mjesec do mjesec i pol dana, pa je očito da se naručitelju robe iz nekog njegovog razloga ne žuri što je rijetkost u ovom poslu i za željeznicu izuzetno povoljna okolnost.

Devčić kaže da je Terminal za rasuti teret u Bakru gospodarski sustav okrenut gotovo isključivo izvozu usluga i cilj mu je značajno povećati promet i približiti se količinama iz najboljih godina.

– Intenzivno radimo i na drugim teretima i nadamo se da ćemo uskoro imati još ovako dobrih vijesti. Prvih dva mjeseca nove uprave, kao i najave za rujan, obilježava lagani rast naturalnih pokazatelja tereta s obzirom na prošlu godinu, a još više rast financijskih učinaka s obzirom na drugačiju strukturu pretovarenih roba, kaže Devčić.

Potvrdio je kako je Luka Rijeka ugovorom definirala iskrcaj tereta u roku od sedam dana u kojima će se raditi u tri smjene. Već su, pojasnio je, definirane sve operativne radnje za prihvat broda pa će početkom idućeg tjedna u cijelosti biti spremni. Devčić, pored toga, smatra važnim naglasiti da je, u operativnom smislu, ovaj zahtjevan posao ispregovaran do detalja te da ne postoji nikakav pritisak robe ni na Luku Rijeka, kao iskrcajnu luku, ni na kopneni dio pravca, odnosno željeznice. Nesumnjivo je za Luku Rijeka, ali i za ostale sudionike u ovom poslu, a to se posebno odnosi na HŽ Cargo, dobra okolnost što nema pritiska mađarskih željezara da se posao morao odraditi u što kraćem roku.

Sasvim logičnim, obzirom na dotrajalost lokomotiva, lošu infrastrukturu i gubitke, postavlja se pitanje koliko je HŽ Cargo kao drugi važan sudionik u ovom poslu, pouzdan partner u transportu golemih količina željezne rudač

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...



Što se buniš ako se iskrcaju, ako misliš da je dobra dionica onda se ukrcaji.

P.S.
činjenica je da su je nakon ulaganja srušili sa 250 na 120, po svemu idu nova ulaganja, procjeni sam koliki je potencijal. [thumbsup] [bye]

A od kud tebi ideja da se ja nešto bunim? Ja sam i danas bio zna;ajniji kupac, imam priličnu količinu već u portfelju, a bogami sad kad vidim da sa t-3 imaju samo još nešto preko 11k komada, a od onda je na burzi prošlo 5.000 komada, nemaju oni više puno za prodavati.
Drugi tjedan ću uzeti od njih još barem tisućicu pa ćemo vidjeti. Po meni nema greške, ali svatko nek sam donosi odluke i zaključke. A čim krene bombardiranje sa vijestima, a ZABE više ne bude unutra, biće vatrometa [lol] . Ugodan vikend svima!
[/quote]
kako se ekipa na forumima voli predstavljati kao veliki igrači, kažeš imaš pozamašan broj dionica luke
rijeka, a u nastavku pišeš da ćeš si onako kao bez prevelikog razmišljanja kupit sljedeći tjedan još koji tisučicu, nema šta kako ljudi pišu na forumu da su veliki igrači kako to da nam je likvidnost na ZSE i dalje smiješna, ali ne brinem se ja, znam ja da ćete vi ulupati još koji miljonček pa eto nas u nebesa
[lol]

Ovo sa Cape Veni je samo jedan od dokaza da postoji firma u Hr koja će uvelike povećat svoje prihode za vrijeme krize u zemlji.

Još kad se nadodaju ulazak u EU, investicije…. [thumbsup]

zna li tko podatak po kojim se multiplama trže EU luke?

sve što pišem moje je mišljenje i ne može se shvatiti kao investicijski savjet ili preporuka za kupnju i prodaju dionica...

Nije valjda u petak završila rasprodaja na 120 kn?? [rolleyes]

moji postovi nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica, samo izraženo mišljenje koje se može mijenjati


Nije valjda u petak završila rasprodaja na 120 kn?? [rolleyes]

Imaju oni još. E sad nek stave sve na 120 kuna pa nek se riješe tih količina. Dalje bude ona išlo samo od sebe. Ja im ne dam ni lipu više od 120 kn za ostatak koji mislim kupovati.


zna li tko podatak po kojim se multiplama trže EU luke?

http://www.bloomberg.com/markets/companies/whsing-harbor-trans-serv/

"Only dead fish swim with the stream"

Opaaa, bit će ovdje uskoro raketa [thumbsup]

Kinezima ponudili riječku luku te koncesiju za autoceste

Ministar mora, prometa i infrastrukture u Pekingu nudio projekte mogućim investitorima.

Zainteresiranim kineskim investitorima ponudili smo nekoliko konkretnih projekata. U prvom planu svakako su riječka luka te koncesija za autoceste − kazao je po povratku iz Pekinga ministar mora, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić za RTL.

Investicije od deset milijardi američkih dolara podijelit će 15 zemalja srednje i jugoistočne Europe, a Kinezi su u Hrvatskoj oko bacili na riječku luku koja nosi potencijal novih tisuću radnih mjesta te nizinsku prugu koja bi Rijeku povezala s Europom. Zanimljiva su im i ulaganja u termoelektranu Plomin C, osječki aerodrom, vukovarsku luku te projekt Zagreb na Savi.
Također, Kinezi bi se mogli prijaviti na natječaj za koncesionara autocesta.

Večernji list

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

@gismund

Dati Kinezima Luku i ceste je katastrofa za HR!
SVE TO TREBA DATI JUŽNOAMERIČKOM KAPITALU – par je razloga!
1. kinezi izvoze gotove proizvode pa bi preko luke direktno udarali i na ono malo industrije u HR za razliku od npr Brazila koji može biti sirovinska osnova za HR a obzirom da se nalazimo u različitim polutkama – sjever i jug možemo biti komplementarni u niz industrija a posebice u poljoprivredi! Brazilci su još prije 3-4 godine iskazali interes!
2. Davati KInezima skupa i iluku i ceste je dvostruka katastrofa!
3. u Brazilu je svjetsko nogometno prvenstvo pa se još neke firme iz HR pojaviti na poslovima u Brazilu!

sutra ce biti veselo na otvaranju burze

New Report

Close