Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 6,05 | 7,55 | -1,31% |
Evo opet Kinezi i luka Rijeka
http://www.business.hr/ulaganja/sest-hrvatskih-tvrtki-ide-u-lov-na-kineske-investicije
Sad malo Kinezi, pa malo Britanci….
Činjenica je da interesa ne manjka, a sasvim sigurno glavna točka interesa je Luka Rijeka. Danas ima Čačić sastanak s Britancem i govorit će na temu javno-privatno partnerstvo.
Koliki je potencijal znamo budući da danas jedina LKRI u sjevernom Jadranu ima dubinu za prihvat najvećih kontejnerskih brodova…(alternativna ruta tih brodova je 5-6 dana puta dulje). Zato je i takav interes….
Ako ovo ova vlada ne iskoristi onda neće ništa napraviti tijekom cijelog mandata…
Na ovoj temi izgleda ocjenjuju samo oni kojima pozitivne vijesti nisu dobrodošle.
flyer je dobio čak 5 jedinica (i jednu stotku)
Kad se kinezi zalete na Rijeku konačno ćemo se riještiti i Zabinih fondova, a onda ćemo na razine na kojima su Tajvanci ušli (cca 250 ako se netko ne sjeća) [wink]
Kad se kinezi zalete na Rijeku konačno ćemo se riještiti i Zabinih fondova, a onda ćemo na razine na kojima su Tajvanci ušli (cca 250 ako se netko ne sjeća) [wink]
bojim se ništ od privatizacije, kinezima se nudi samo -citiram: "projekt kontejnerskog terminala Zagrebačka obala" – imate članak u novinama
Kad se kinezi zalete na Rijeku konačno ćemo se riještiti i Zabinih fondova, a onda ćemo na razine na kojima su Tajvanci ušli (cca 250 ako se netko ne sjeća) [wink]
bojim se ništ od privatizacije, kinezima se nudi samo -citiram: "projekt kontejnerskog terminala Zagrebačka obala" – imate članak u novinama
[/quote]
E kolega da ste malo čitali na koji se način misli privatizirati LKRI, onda bi Vam bilo jasno da je upravo to to. Nek oni samo kupuju udjele u tvrtkama kćerima i nek ulažu u LKRI. Kad tad će to biti valuirano na burzi. Rekao bih čak i mnogo prije nego to mnogi očekuju.
Kad se kinezi zalete na Rijeku konačno ćemo se riještiti i Zabinih fondova, a onda ćemo na razine na kojima su Tajvanci ušli (cca 250 ako se netko ne sjeća) [wink]
Dobro, zbog filipinaca smo pali s 250 kn na 100 kn. Nije mi jasno zašto, trebali smo rasti. Znači i sad bi trebali pasti jer sa svakom dobrom vijesti padamo. A zašto, neznam.
Kad se kinezi zalete na Rijeku konačno ćemo se riještiti i Zabinih fondova, a onda ćemo na razine na kojima su Tajvanci ušli (cca 250 ako se netko ne sjeća) [wink]
Mozemo mi od luke napravit drugi Hamburg ali nema koristi bez spojnog puta. Zasto se kinezima neda zeljeznica umjesto luke treba pitati one u vladi. Ustvari ne trba ih pitat jer odgovra necemo dobit. Kinezi bi zeljeznicu isprojektirali i izgradili za max. 2 godine ali to je premalo vremena da upuceni pokupuju zemljiste oko trase pruge.
Dobro, zbog filipinaca smo pali s 250 kn na 100 kn. Nije mi jasno zašto, trebali smo rasti. Znači i sad bi trebali pasti jer sa svakom dobrom vijesti padamo. A zašto, neznam.
Zato jer se neki nadaju da ce ulaskom RH u EU cijene dionica rasti pa sad skupljaju i ne dozvoljavaju rast. Samo sto ne zele vidjeti da kad otjeraju male s trzista, dionice ce moci prodavati jedino sami sebi.
Samo se čekaju vijesti, do tad strpljenja…Jučer kad sam gledo konferenciju za novinare onog Britanca, na pitanje u što bi oni investirali pogodite što je stavio na prvo mjesto…
Naši bi im još štošta uvalili, ali zna se što njih najviše zanima…
Sad i Kinezi…Ma jednostavno nešto se pozitivno mora desit…Do tad strpljivo s punjenjem košarice…
…
"Interes britanske poslovne javnosti za Hrvatsku postoji oduvijek, a sada ga treba ojačati", rekao je Wootton, spominjući pritom Luku Rijeka i potrebu njezina povezivanja sa zaleđem.
http://www.poslovni.hr/vijesti/danas-je-trenutak-da-sinisa-hajdas-doncic-pokaze-sto-zna-214940.aspx
Danas je trenutak…
“Među projektima koje će prezentirati su Luka Rijeka, konkretnije projekt kontejnerskog terminala Zagrebačka obala…”