LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:39
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,65
161
21
7,65
7,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Vaš link


Vaš link

probajte linkati članak što više puta, možda pomogne, svaki od vas bar 2x tjedno[thumbsup]

Poticaji prosvjetarima i seljacima, a ne Todoriću!!!!!!!!!!!

http://www.dalmacijanews.com/Biznis/View/tabid/73/ID/97506/Britanci-zele-Luku-Rijeka-i-nizinsku-prugu.aspx

evo i ja cu pripomoci [tongue] [lol] [lol] [lol]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

mogu i ja:

http://www.urs-scottwilson.com.hk

Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.270.188 71,40 Zast. račun
2. HZZO (02958272670) 484.780 8,11 Osnovni račun
3. AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623) 214.196 3,58 Zast. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862) 167.080 2,79 Skrb. račun
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991) 70.205 1,17 Skrb. račun
6. JADROLINIJA (38453148181) 36.920 0,62 Osnovni račun
7. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 17.346 0,29 Skrb. račun
8. PBZ D.D. (02535697732) 15.000 0,25 Skrb. račun
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 12.723 0,21 Skrb. račun -1.417
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242) 10.000 0,17 Skrb. račun
Ukupno: 88,60

Još malo pa da ovaj nestane….Onda više nema jakih prodavača….

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related

Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.

Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)

Ćihu, ćihu, ćihuhu…


http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related

Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.

Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)

Ćihu, ćihu, ćihuhu…

a koliko je 500 000e kad se podijeli sa čak 5 980 000 dionica??? 🙂

na ovoj cijeni
P/S 4,44
P/B 1,6
a EPS negativan, dakle GUBITAŠ!!!

meni je jasno da Top10 prodaje, ali mi nisu jasni mali koji kupuju i ćihukaju.:-)
moram priznati da je ovo jedna od rijetkih dionica skuplja čak i od mMaistre 🙂
LP

Ozren, đe' kombo?

@Solmyr

Ovo je samo jedan posao (brod), ne cijela godina, samo jedan dio luke, ne cijela.

Nije bolest sve što boli


http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related

Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.

Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)

Ćihu, ćihu, ćihuhu…


Sve je to lijepo i krasno,ali i u članku piše da je taj brod u LKRI više splet sretnih okolnosti nego ono što luka realno može.Sad će upregnut sve snage i možda iskrcaju a možda i ne taj brod ali to ne mijenja bitno na stvar,jer LKRI nema kapaciteta za 20 takvih brodova godišnja,e onda bi se tu moglo govoriti o dobrom poslu.

"Only dead fish swim with the stream"



http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related

Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.

Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)

Ćihu, ćihu, ćihuhu…


Sve je to lijepo i krasno,ali i u članku piše da je taj brod u LKRI više splet sretnih okolnosti nego ono što luka realno može.Sad će upregnut sve snage i možda iskrcaju a možda i ne taj brod ali to ne mijenja bitno na stvar,jer LKRI nema kapaciteta za 20 takvih brodova godišnja,e onda bi se tu moglo govoriti o dobrom poslu.
[/quote]

Evo i normalnog komentara. To što govoriš je činjenica.
No, isto tako ulaganja, javno-privatno partnerstvo se stalno spominju kod Luke Rijeka. Milanoviću je ona jedan od top projekata.
E, sad ako on od tog odustane, ništa od cijele priče neće bit…
Ali, ako se stvarno nešto pokrene (a ja vjerujem da oće) dionica će explodirat.
Ovo su samo potencijali koji se mogu vidjeti…

U 9. mjesecu naši idu u Kinu (a znamo da su Kinezi itekeko zainteresirani za Luku), a i dolazi onaj Britanac. Ako ništa od toga ne iskoristimo, onda ni ne zavređujemo ništa…




http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related

Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.

Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)

Ćihu, ćihu, ćihuhu…


Sve je to lijepo i krasno,ali i u članku piše da je taj brod u LKRI više splet sretnih okolnosti nego ono što luka realno može.Sad će upregnut sve snage i možda iskrcaju a možda i ne taj brod ali to ne mijenja bitno na stvar,jer LKRI nema kapaciteta za 20 takvih brodova godišnja,e onda bi se tu moglo govoriti o dobrom poslu.
[/quote]

Evo i normalnog komentara. To što govoriš je činjenica.
No, isto tako ulaganja, javno-privatno partnerstvo se stalno spominju kod Luke Rijeka. Milanoviću je ona jedan od top projekata.
E, sad ako on od tog odustane, ništa od cijele priče neće bit…
Ali, ako se stvarno nešto pokrene (a ja vjerujem da oće) dionica će explodirat.
Ovo su samo potencijali koji se mogu vidjeti…

U 9. mjesecu naši idu u Kinu (a znamo da su Kinezi itekeko zainteresirani za Luku), a i dolazi onaj Britanac. Ako ništa od toga ne iskoristimo, onda ni ne zavređujemo ništa…
[/quote]

Ali čak da se i pokrene opet dolazimo na tu nesretnu nizinsku prugu.Za transport 20 velikih brodova godišnje treba nam odlična pruga,a ne da se vlakovi vuku 20 km/h.Neke se stvari mogu relativno lako riješiti,a neke izuzetno teško.

"Only dead fish swim with the stream"




http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related

Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.

Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)

Ćihu, ćihu, ćihuhu…


Sve je to lijepo i krasno,ali i u članku piše da je taj brod u LKRI više splet sretnih okolnosti nego ono što luka realno može.Sad će upregnut sve snage i možda iskrcaju a možda i ne taj brod ali to ne mijenja bitno na stvar,jer LKRI nema kapaciteta za 20 takvih brodova godišnja,e onda bi se tu moglo govoriti o dobrom poslu.
[/quote]

Evo i normalnog komentara. To što govoriš je činjenica.
No, isto tako ulaganja, javno-privatno partnerstvo se stalno spominju kod Luke Rijeka. Milanoviću je ona jedan od top projekata.
E, sad ako on od tog odustane, ništa od cijele priče neće bit…
Ali, ako se stvarno nešto pokrene (a ja vjerujem da oće) dionica će explodirat.
Ovo su samo potencijali koji se mogu vidjeti…

U 9. mjesecu naši idu u Kinu (a znamo da su Kinezi itekeko zainteresirani za Luku), a i dolazi onaj Britanac. Ako ništa od toga ne iskoristimo, onda ni ne zavređujemo ništa…
[/quote]

kolega, po čemu je gornji komentar "normalan" a moj neneormalan?



http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related

Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.

Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)

Ćihu, ćihu, ćihuhu…

a koliko je 500 000e kad se podijeli sa čak 5 980 000 dionica??? 🙂

na ovoj cijeni
P/S 4,44
P/B 1,6
a EPS negativan, dakle GUBITAŠ!!
!

meni je jasno da Top10 prodaje, ali mi nisu jasni mali koji kupuju i ćihukaju.:-)
moram priznati da je ovo jedna od rijetkih dionica skuplja čak i od mMaistre 🙂
LP
[/quote]

želim ispraviti svoju griješku.
hvala!

Ozren, đe' kombo?

New Report

Close