Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
evo i ja cu pripomoci [tongue] [lol] [lol] [lol]
mogu i ja:
Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.270.188 71,40 Zast. račun
2. HZZO (02958272670) 484.780 8,11 Osnovni račun
3. AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623) 214.196 3,58 Zast. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862) 167.080 2,79 Skrb. račun
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991) 70.205 1,17 Skrb. račun
6. JADROLINIJA (38453148181) 36.920 0,62 Osnovni račun
7. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 17.346 0,29 Skrb. račun
8. PBZ D.D. (02535697732) 15.000 0,25 Skrb. račun
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 12.723 0,21 Skrb. račun -1.417
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242) 10.000 0,17 Skrb. račun
Ukupno: 88,60
Još malo pa da ovaj nestane….Onda više nema jakih prodavača….
Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.
Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)
Ćihu, ćihu, ćihuhu…
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related
Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.
Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)
Ćihu, ćihu, ćihuhu…
a koliko je 500 000e kad se podijeli sa čak 5 980 000 dionica??? 🙂
na ovoj cijeni
P/S 4,44
P/B 1,6
a EPS negativan, dakle GUBITAŠ!!!
meni je jasno da Top10 prodaje, ali mi nisu jasni mali koji kupuju i ćihukaju.:-)
moram priznati da je ovo jedna od rijetkih dionica skuplja čak i od mMaistre 🙂
LP
Ovo je samo jedan posao (brod), ne cijela godina, samo jedan dio luke, ne cijela.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related
Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.
Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)
Ćihu, ćihu, ćihuhu…
Sve je to lijepo i krasno,ali i u članku piše da je taj brod u LKRI više splet sretnih okolnosti nego ono što luka realno može.Sad će upregnut sve snage i možda iskrcaju a možda i ne taj brod ali to ne mijenja bitno na stvar,jer LKRI nema kapaciteta za 20 takvih brodova godišnja,e onda bi se tu moglo govoriti o dobrom poslu.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related
Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.
Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)
Ćihu, ćihu, ćihuhu…
Sve je to lijepo i krasno,ali i u članku piše da je taj brod u LKRI više splet sretnih okolnosti nego ono što luka realno može.Sad će upregnut sve snage i možda iskrcaju a možda i ne taj brod ali to ne mijenja bitno na stvar,jer LKRI nema kapaciteta za 20 takvih brodova godišnja,e onda bi se tu moglo govoriti o dobrom poslu.
[/quote]
Evo i normalnog komentara. To što govoriš je činjenica.
No, isto tako ulaganja, javno-privatno partnerstvo se stalno spominju kod Luke Rijeka. Milanoviću je ona jedan od top projekata.
E, sad ako on od tog odustane, ništa od cijele priče neće bit…
Ali, ako se stvarno nešto pokrene (a ja vjerujem da oće) dionica će explodirat.
Ovo su samo potencijali koji se mogu vidjeti…
U 9. mjesecu naši idu u Kinu (a znamo da su Kinezi itekeko zainteresirani za Luku), a i dolazi onaj Britanac. Ako ništa od toga ne iskoristimo, onda ni ne zavređujemo ništa…
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related
Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.
Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)
Ćihu, ćihu, ćihuhu…
Sve je to lijepo i krasno,ali i u članku piše da je taj brod u LKRI više splet sretnih okolnosti nego ono što luka realno može.Sad će upregnut sve snage i možda iskrcaju a možda i ne taj brod ali to ne mijenja bitno na stvar,jer LKRI nema kapaciteta za 20 takvih brodova godišnja,e onda bi se tu moglo govoriti o dobrom poslu.
[/quote]
Evo i normalnog komentara. To što govoriš je činjenica.
No, isto tako ulaganja, javno-privatno partnerstvo se stalno spominju kod Luke Rijeka. Milanoviću je ona jedan od top projekata.
E, sad ako on od tog odustane, ništa od cijele priče neće bit…
Ali, ako se stvarno nešto pokrene (a ja vjerujem da oće) dionica će explodirat.
Ovo su samo potencijali koji se mogu vidjeti…
U 9. mjesecu naši idu u Kinu (a znamo da su Kinezi itekeko zainteresirani za Luku), a i dolazi onaj Britanac. Ako ništa od toga ne iskoristimo, onda ni ne zavređujemo ništa…
[/quote]
Ali čak da se i pokrene opet dolazimo na tu nesretnu nizinsku prugu.Za transport 20 velikih brodova godišnje treba nam odlična pruga,a ne da se vlakovi vuku 20 km/h.Neke se stvari mogu relativno lako riješiti,a neke izuzetno teško.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related
Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.
Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)
Ćihu, ćihu, ćihuhu…
Sve je to lijepo i krasno,ali i u članku piše da je taj brod u LKRI više splet sretnih okolnosti nego ono što luka realno može.Sad će upregnut sve snage i možda iskrcaju a možda i ne taj brod ali to ne mijenja bitno na stvar,jer LKRI nema kapaciteta za 20 takvih brodova godišnja,e onda bi se tu moglo govoriti o dobrom poslu.
[/quote]
Evo i normalnog komentara. To što govoriš je činjenica.
No, isto tako ulaganja, javno-privatno partnerstvo se stalno spominju kod Luke Rijeka. Milanoviću je ona jedan od top projekata.
E, sad ako on od tog odustane, ništa od cijele priče neće bit…
Ali, ako se stvarno nešto pokrene (a ja vjerujem da oće) dionica će explodirat.
Ovo su samo potencijali koji se mogu vidjeti…
U 9. mjesecu naši idu u Kinu (a znamo da su Kinezi itekeko zainteresirani za Luku), a i dolazi onaj Britanac. Ako ništa od toga ne iskoristimo, onda ni ne zavređujemo ništa…
[/quote]
kolega, po čemu je gornji komentar "normalan" a moj neneormalan?
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Stize-brod-rekorder-Pola-stoljeca-stare-lokomotive-teglit-ce-163.000-tona-rudace?articlesrclink=related
Ovoga će biti sve više, a tek kad uđemo u EU…Treba znati da kapacitete za prihvat ovakvih brodova na sjevernom Jadranu ima samo LKRI.
Iz članka treba izdvojiti slijedeće:
Koliko je, samo za Luku Rijeka, posao pretovara željezne rude profitabilan govore podaci: Luka će svaku pretovarenu tonu obračunati oko 4 eura, a kako se radi o 163 tisuće tona, prihod od tog iznosit će 650 tisuća eura. (a dobit 500.000)
Ćihu, ćihu, ćihuhu…
a koliko je 500 000e kad se podijeli sa čak 5 980 000 dionica??? 🙂
na ovoj cijeni
P/S 4,44
P/B 1,6
a EPS negativan, dakle GUBITAŠ!!!
meni je jasno da Top10 prodaje, ali mi nisu jasni mali koji kupuju i ćihukaju.:-)
moram priznati da je ovo jedna od rijetkih dionica skuplja čak i od mMaistre 🙂
LP
[/quote]
želim ispraviti svoju griješku.
hvala!