Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,45 | 97 | 13 | 7,10 | 7,45 | -0,67% |
Ćihu, ćihu, ćihuhu….
A fundamenti ?
samo ti veselo cijuči, a dobar cijuk daleko se čuje, pa kad te ovi iz Audija počaste sa par hiljada komada cijukat ćešj bolje nego oni na tisku.
a neće ti ni onih soma komada na bidu pomoći.
vidim da neko od vas kopira blogera po pokušava gurati iz duboke pozadine [lol]
ma kao što rekoh, budala i paprati nikad neće nestati, ko je kupovao ovako precijenjenu dionicu na osnovu blesavog novinskog članka koji periodički izlazi već 4-5 godina, svake godine 2-3puta, svaka čast.
neka ste ga oženili!
Luka radi već 100 godina s ovom prugom, zašto bi ona bila ikakav otežavajući faktor ili uvijet.
Trajanje prijevoza od Kine do Europe traje 28 dana.Preko LKRI to bi se smanjilo za barem 5-6 dana,ne bi trebalo ići oko Španjolske do Rotterdama i Hamburga kuda većina plovi danas,tu je i duboki gaz što znači da bi mogli pristajati brodovi svih kapaciteta.
To sve stoji,ali… distribucija je problem,na postojećim prugama brzina vlaka ne može prijeći 50 kilometara na sat i određeni dijelovi pruge imaju premalu tonažu.
Udaljenost Pekinga i Tianjina jednaka je udaljenosti Zagreba i Rijeke.Između ta dva Kineska grada vlak stigne za 28 min.U HR to traje četiri i pol sata.
[/quote]
Hošeš reći da kontenjerski vlak ide preko 300 km/h
Tzv. kemijsko čišćenje s aska.
tzv. kulja za post radi pisanja gluposti …
Luka radi već 100 godina s ovom prugom, zašto bi ona bila ikakav otežavajući faktor ili uvijet.
Trajanje prijevoza od Kine do Europe traje 28 dana.Preko LKRI to bi se smanjilo za barem 5-6 dana,ne bi trebalo ići oko Španjolske do Rotterdama i Hamburga kuda većina plovi danas,tu je i duboki gaz što znači da bi mogli pristajati brodovi svih kapaciteta.
To sve stoji,ali… distribucija je problem,na postojećim prugama brzina vlaka ne može prijeći 50 kilometara na sat i određeni dijelovi pruge imaju premalu tonažu.
Udaljenost Pekinga i Tianjina jednaka je udaljenosti Zagreba i Rijeke.Između ta dva Kineska grada vlak stigne za 28 min.U HR to traje četiri i pol sata.
[/quote]
Hošeš reći da kontenjerski vlak ide preko 300 km/h
[/quote]
Hoću reći da je prosječna brzina Hrvatskog teretnog vlaka 23 km/h.
Pa se ti pitaj zašto je to otežavajući faktor.
…
I tako prodao danas po 120,čekam novi krug,sva sreća što ne fali kretena na ZSE.
Pozdrav
Bravo. [thumbsup]
Bolje vrabac u ruci….prošli put sa Kinezima putovalo se do,koliko ono,150?
Vidjet ćemo koliko Britanci vrijede.:)
Vidjet ćemo, no bilo bi dobro još jednom pogledati što se je sve pisalo tamo prije nekih 2-3 mjeseca, jer nekako mi se čini da možda i nije baš prvi puta da se osim Kineza sad tu spominju i Englezi ?!
No zanimljivo za razmišljati je i hoće li se možda u sve uključiti i neke od velikih sjevernih luka ili će baš samo tako eto sve prepustiti drugima ?!
Sve u svemu, nešto se kao pokrenulo, tako da bi moglo biti i vrlo zanimljivo ?!
Britanci ili ne….bude ne bude….ali, cinjenica je da je engleska firma ovih dana dobila projektiranje nizinske pruge
Hehe, cemu jedinice? Pa provjerite, ne kazem kako ce to utjecat na cijenu, samo iznosim podatak koji nije nigdje objavljen, a ukazuje na pocetak neceg sto se zove nizinska pruga. Uostalom, i igh je vec jednom dobio projektiranje nizinske pruge.
Samo iznosiš podatak koji nije nigdje objavljen,i to javno?
To ti baš nije pametno.Ta informacija bi mogla utjecati na cijenu dionice,ako je istinita naravno.