LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 10:52
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
786
104
7,55
7,70
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




Filipinci su uložili 141 milijun kuna u 51% Jadranskih vrata. To bi značilo da 49% koje drži Luka Rijeka vrijedi oko 135 milijuna kuna.

Točno. Koliko će vrijediti AGCT kad uđe onih 70 mio EUR koje su dužni po ugovoru uložiti?
koliko od toga ide u knjige LKRI?
Koliko će tada biti BV LKRI?
..
Dalje nema smisla razglabati..
[/quote]
Da li će se to nekako vidjeti u računu dobiti i gubitka Luke Rijeka? Npr, ako Jadranska vrata za par godina budu imala 100 mil. kn prihoda i 5 mil. kn dobiti?
[/quote]
ja ne znam što stoji u ugovoru sa Filipincima.
Ali, ako gledamo prema suvlasničkim odnosima, 49% dobiti treba ići manjinskom vlasniku

Dodatno pitanje (želim potaknuti razmišljanje)
Koliko bi morala biti prosječna godišnja dobiti AGCT-a (ukupno gledano) da bi Filipinci vratili svoj ulog od cca 85 mio EUR-a u 25 godina?
(prvih 5 godina se dobit ne izvlači koliko ja znam)

Da malo pripomognem:
Prvih par mio EUR dobiti svake godine treba za trošak kapitala (ovih cca 85 mio EUR)

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!





Filipinci su uložili 141 milijun kuna u 51% Jadranskih vrata. To bi značilo da 49% koje drži Luka Rijeka vrijedi oko 135 milijuna kuna.

Točno. Koliko će vrijediti AGCT kad uđe onih 70 mio EUR koje su dužni po ugovoru uložiti?
koliko od toga ide u knjige LKRI?
Koliko će tada biti BV LKRI?
..
Dalje nema smisla razglabati..
[/quote]
Da li će se to nekako vidjeti u računu dobiti i gubitka Luke Rijeka? Npr, ako Jadranska vrata za par godina budu imala 100 mil. kn prihoda i 5 mil. kn dobiti?
[/quote]
ja ne znam što stoji u ugovoru sa Filipincima.
Ali, ako gledamo prema suvlasničkim odnosima, 49% dobiti treba ići manjinskom vlasniku

Dodatno pitanje (želim potaknuti razmišljanje)
Koliko bi morala biti prosječna godišnja dobiti AGCT-a (ukupno gledano) da bi Filipinci vratili svoj ulog od cca 85 mio EUR-a u 25 godina?
(prvih 5 godina se dobit ne izvlači koliko ja znam)

[/quote]
Pretpostavljam da će se, kako će AGCT dodatno investirati, smanjivati i vlasnički udio Luke Rijeka? U svakom slučaju, vrijednost vlasničkog udjela u Jadranskim vratima je već sad nekih 80 mil. kn veća nego se prikazuje u bilanci, a logično je očekivati da će se i povećavati.






Filipinci su uložili 141 milijun kuna u 51% Jadranskih vrata. To bi značilo da 49% koje drži Luka Rijeka vrijedi oko 135 milijuna kuna.

Točno. Koliko će vrijediti AGCT kad uđe onih 70 mio EUR koje su dužni po ugovoru uložiti?
koliko od toga ide u knjige LKRI?
Koliko će tada biti BV LKRI?
..
Dalje nema smisla razglabati..
[/quote]
Da li će se to nekako vidjeti u računu dobiti i gubitka Luke Rijeka? Npr, ako Jadranska vrata za par godina budu imala 100 mil. kn prihoda i 5 mil. kn dobiti?
[/quote]
ja ne znam što stoji u ugovoru sa Filipincima.
Ali, ako gledamo prema suvlasničkim odnosima, 49% dobiti treba ići manjinskom vlasniku

Dodatno pitanje (želim potaknuti razmišljanje)
Koliko bi morala biti prosječna godišnja dobiti AGCT-a (ukupno gledano) da bi Filipinci vratili svoj ulog od cca 85 mio EUR-a u 25 godina?
(prvih 5 godina se dobit ne izvlači koliko ja znam)

[/quote]
Pretpostavljam da će se, kako će AGCT dodatno investirati, smanjivati i vlasnički udio Luke Rijeka? U svakom slučaju, vrijednost vlasničkog udjela u Jadranskim vratima je već sad nekih 80 mil. kn veća nego se prikazuje u bilanci, a logično je očekivati da će se i povećavati.
[/quote]
Ne. Koliko ja znam ne.
Tu je ključ. Sa Filipincima je ugovoren paket: za 51% vlasništva plaćaju 15 mio EUr odmah i 70 mio u ulaganjima u 5 godina. Omjer vlasništva ostaje isti.
To su informacije koje su javno objavljene.
Ponavljam, ja ne znam što piše u ugovoru. Nadam se da nisu ubačene neke tajne klauzule koje bitno mijenjaju smisao ugovora.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Konsolidacija godišnjih financijskih izvještaja
Članak 16.

(1) Konsolidirani godišnji financijski izvještaji su financijski izvještaji grupe poduzetnika u kojoj određeni poduzetnik (matično društvo) ima nad jednim ili više poduzetnika (ovisno društvo) pravo upravljanja financijskim i poslovnim politikama tako da od njih ostvaruje koristi (kontrola), a prikazani su kao jedinstveni.
(2) Konsolidirane godišnje financijske izvještaje dužan je sastavljati poduzetnik koji u grupi poduzetnika predstavlja matično društvo.
(3) Matičnim društvom, u smislu ovoga Zakona, smatra se poduzetnik koji ispunjava najmanje jedan od sljedećih uvjeta:
1. ima većinsko vlasništvo dionica ili udjela koji daju pravo glasa u drugom poduzetniku,
2. ima pravo imenovati odnosno opozvati većinu članova uprave ili nadzornog odbora drugog poduzetnika ili,
3. ima pravo značajnog utjecaja nad drugim poduzetnikom na temelju ugovora ili drugog pravnog odnosa ili,
4. ako je većina članova uprave ili nadzornog odbora ovisnog poduzetnika, koji su tu funkciju obavljali u prošloj poslovnoj godini i još uvijek je obavljaju do sastavljanja godišnjih financijskih izvještaja, bila imenovana isključivo radi ostvarenja prava glasa matičnog društva ili,
5. ima udio ili pravo u odlučivanju u ovisnom poduzetniku na temelju dogovora s drugim imateljima udjela ili prava u odlučivanju na način da nadzire većinu prava glasa u ovisnom poduzetniku.


Izašao je izašao. Sve u svemu niti smrdi niti miriše. Operativna dobit je čak veća nego prošle godine, tj. porasla je sa 345k kuna na 2,3 milijuna kuna. Isto tako nešto su malo veći i prihodi…
Sve je to još jako malo, ali uprava ističe da ćemo tek od slijedeće godine i ulaskom u EU biti ravnopravni sa ostalim EU lukama…

Prihodi ove godine nisu realno usporedivi s onima prošle
http://www.poslovni.hr/vijesti/luka-rijeka-prihodi-ove-godine-nisu-realno-usporedivi-s-onima-prosle-211607.aspx

eto, meni nekako ipak više miriše nego smrdi…
jer ipak, ove godine nismo imali one dvije (velike) stavke pod Fin.prihodi…
te koliki bi isti onda bili prošle godine a bez tih stavki ?!
lp

Optimist - loše informirani pesimist

Interesantno mi je da se ovdje ponavlja nedavna povijest. Nitko neće LKRI na 110 kuna, a na 140-150 ste svi bili ludi i vikali, ide to na 200, ide to na 300 [smiley]


Interesantno mi je da se ovdje ponavlja nedavna povijest. Nitko neće LKRI na 110 kuna, a na 140-150 ste svi bili ludi i vikali, ide to na 200, ide to na 300 [smiley]

i usput prodavali…ti koda si od jucer na hr -tk [yawn]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak



Interesantno mi je da se ovdje ponavlja nedavna povijest. Nitko neće LKRI na 110 kuna, a na 140-150 ste svi bili ludi i vikali, ide to na 200, ide to na 300 [smiley]

i usput prodavali…ti koda si od jucer na hr -tk [yawn]
[/quote]

Ma nisam ja od jučer, ali interesantno mi je kakva nazainteresiranost vlada opet za ovom dionicom. A što se tiče 150, netko je i pokupovao sve te silne dionice. Pogledaj malo promete [wink]. U tom je periodu u 3 dana prošlo skoro pa 60.000 dionica
Ali iskreno se ne žalim. Nek nam još malo potraje ova ZABA 🙂 [lol]

A sjećam se da je ova dionica bila interesantna i još nekome na 100 kn, iako je pljuvao po njoj kao firmi [wink].

citat:

"Svi griješimo. I ja griješim. Evo nekih mojih greški. Najgore su propuštene prilike. Željko me je (mislim) upozorio na LKRI (na 100), stoji mi na ekranu i nisam ju kupio. Netko me je upozorio na VDKT na 110, a nije trebao jer sam ga već imao na ekranu i nisam ga kupio (naime nešto sitno protrejdao)."


što se tiče 150, netko je i pokupovao sve te silne dionice. Pogledaj malo promete [wink]. U

pokupovao i od onda se cudi i prodaje jer nema novih budala da kupuju dalje.. [smiley]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Evo za vas koji se ložite na ICTSI, stiže Maersk Kleven ETA 10.8. 318 metarska mrcina


Evo za vas koji se ložite na ICTSI, stiže Maersk Kleven ETA 10.8. 318 metarska mrcina

http://www.marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?MMSI=636091608

Optimist - loše informirani pesimist

New Report

Close