1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 1.501.390 49,85 Osnovni račun
2. HZZO 484.780 16,10 Zast. račun
3. HZMO 214.196 7,11 Zast. račun
4. CROATIA OSIGURANJE D.D. 167.080 5,55 Zast. račun
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 114.418 3,80 Skrb. račun
6. JADROLINIJA 36.920 1,23 Osnovni račun
7. PBZ D.D. 16.372 0,54 Skrb. račun
8. KD BPD D.O.O. 11.154 0,37 Osnovni račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 10.738 0,36 Skrb. račun
10. PBZ D.D./NOVA LJUBLJANSKA BANKA 9.383 0,31 Skrb. račun
http://dnevnik.hr/naslovnica/vijesti/novac/20070910_25231_69876.php
Prošlogodišnji promet od 96 tisuća kontejnera već sada je premašen, a do kraja godine očekuje se da će biti obavljeno više od 150 tisuća ukrcaja i iskrcaja kontejnera s čime se riječka luka opasno približava glavnom konkurentu na ovom dijelu Jadrana, Kopru. Uveliko se ulaže i u širenje i modernizaciju kontejnerskoga terminala.
Oprostite nisam doma u ovoj dionici,ali me zanima da li se isplati ući sada na ovoj razini,iako mi se čini još visokom,kad se sjetim da je na početku godine bila 270kn?
Romano Prodi predložio udruživanje luka Trst, Kopar i Rijeka
Business.hr 10.09.2007 20:44
Talijanski premijer Romano Prodi završio je posjetu Sloveniji prijedlogom o formiranju zajedničke sjeverne jadranske luke, koja bi nastala udruživanjem talijanske luke Trst i slovenskog Kopra, a predviđena je i mogućnost priključenja Luke Rijeka, piše Forbes.
“Trebali bi formirati jedinstvenu luku u Tršćanskom zaljevu. Trst i Koper su zapravo jedna luka na suprotnim stranama zaljeva”, izjavio je Prodi.
Luke Trst i Koper su međusobno udaljene 15 kilometara, a prema Prodijevom prijedlogu u zajedničku luku bi se trebala pridružiti i Luka Rijeka, koja se nalazi oko 80 kilometara južnije.
Kroz projekt udruživanja triju luka stvorio bi se značajan gospodarski prostor, koji bi mogao konkurirati sjevernim europskim lukama poput Roterdama, Antverpena ili Hamburga.
[smiley11]
Oprostite nisam doma u ovoj dionici,ali me zanima da li se isplati ući sada na ovoj razini,iako mi se čini još visokom,kad se sjetim da je na početku godine bila 270kn?
poslovanje je daleko losije nego lkpc, premda imaju duplo vece prihode i rast kontejnerskoga prometa(60-70%)
u FI-u se ne vidi povecanjem temeljnog kapitala za 210milj kn, vracanjem Skrljeva iz pomorskog dobra luci tako da P/B na cijeni od 700kn ispada oko 7,5, ostale parametre ne trebe ni spominjat jer su losi
Bez obzira, na duzi period (3-5 godina) se isplati drzat
sad mi je žao,šta nisam odmah uletio,kao da sam imao nos da će ići gore Često propustim prilike umjesto da popustim svom instiktu.
Hvala na informacijama..
sad mi je žao,šta nisam odmah uletio,kao da sam imao nos da će ići gore Često propustim prilike umjesto da popustim svom instiktu.
Hvala na informacijama..
🙂 dobro dosao u klub! 🙂
Danas uplovljava najveći kontejnerski brod nosivosti 2400 kontejnera koji je ikad “nogom” kročio u LKRI i probit će se prošlogodišnja cjelogodišnja količina od 100 000 kontejnera. [smiley1]
Pratite svaki brod, pa niste normalni, hehehe[smiley1]
Danas uplovljava najveći kontejnerski brod nosivosti 2400 kontejnera koji je ikad “nogom” kročio u LKRI i probit će se prošlogodišnja cjelogodišnja količina od 100 000 kontejnera. [smiley1]
odakle ti to?
samo 4 ovakva mjesecno 10000TEU*12= [smiley2]
s time da postoje kontejnerasi s kapacitetom >5-10K TEU