Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,73 | 1.461 | 189 | 7,75 | 7,90 | 0,00% |
ja vidim povecanje u top 10,ne laprdajte bezveze.Pbz kupio 8500komada,audio smanjio 1500,o cemu vi pricate.Ova dva dana nitko veci ni ne kupuje ni ne prodaje…
Izgleda da se cijena ipak stabilizirala i da neće ispod 140. kn, već se dosta dugo lomi na toj razini, usprkos svim pozitivnim vjestima, ima li netko tko može procijeniti "stvarnu vrijednost" te dionice, odnosno što pokazuju fundamenti firme?
DA naravno da žele…čim mi kupimo još njihovih i stavimo na svoje police…sad je 1:50 dolara odnos uvoz:izvoz sa Hrvackom…idu na 1:500.
Možda i bude kaj od ove dionice…ako niš bar dobar trejd [thumbsup]
DA naravno da žele…čim mi kupimo još njihovih i stavimo na svoje police…sad je 1:50 dolara odnos uvoz:izvoz sa Hrvackom…idu na 1:500.
Možda i bude kaj od ove dionice…ako niš bar dobar trejd [thumbsup]
[/quote]
Ja sam mišljenja da ovo mora uroditi plodom, jer ljudi moji, ta njihova pokrajina broji 27 miliona stanovnika, koji imaju u Kini najveći rast BDP-a, sad samo treba zamisliti, koje su to mogućnosti za Hrvatsko gospodarstvo, potrebno je samo uspostaviti dobre veze, odnosno probiti led.
Kod mene ima čovjek pilanu, neprestano zapošljava nove ljude, jer izvozi za Kinu, veli da mora raditi i novu tvornicu jer su narudžbe tolike da radi u tri smjene i ne može napraviti polovicu narudžbi.
Naravno da su tu vrlo bitni troškovi prijevoza, jer je to daleko, zato su željeznica i brodovi najisplativiji, i sad sve izvozi preko Riječke luke, i trupce i namještaj.
AUDIO i dalje otpušta…
Luka Rijeka nema tereta ni za pola kapaciteta postojeće pruge
17.5.2012 6:57:00 | Autor/Izvor http://www.liderpress.hr
Dva i pol mjeseca od imenovanja Renea Valčića za čelnog čovjeka HŽ Holdinga program restrukturiranja željeznice mogao bi uskoro biti na Vladinom stolu. Za razliku od svojih prethodnika, Valčić ne zvuči previše optimistično niti na idealistički način promatra budućnost željeznice.
U intervjuu novom Lideru najavljuje bolne rezove, sukobe sa sindikatima, iduće godine otvaranje pruge europskim operaterima i na sve je to, kaže, spreman jer 12 godina radi u sustavu. Samo proteklih osam godina je bio po strani i mirno promatrao kako se rade potezi koji su HŽ doveli do nimalo obećavajuće situacije…
DA naravno da žele…čim mi kupimo još njihovih i stavimo na svoje police…sad je 1:50 dolara odnos uvoz:izvoz sa Hrvackom…idu na 1:500.
Možda i bude kaj od ove dionice…ako niš bar dobar trejd [thumbsup]
[/quote]
Ja sam mišljenja da ovo mora uroditi plodom, jer ljudi moji, ta njihova pokrajina broji 27 miliona stanovnika, koji imaju u Kini najveći rast BDP-a, sad samo treba zamisliti, koje su to mogućnosti za Hrvatsko gospodarstvo, potrebno je samo uspostaviti dobre veze, odnosno probiti led.
Kod mene ima čovjek pilanu, neprestano zapošljava nove ljude, jer izvozi za Kinu, veli da mora raditi i novu tvornicu jer su narudžbe tolike da radi u tri smjene i ne može napraviti polovicu narudžbi.
Naravno da su tu vrlo bitni troškovi prijevoza, jer je to daleko, zato su željeznica i brodovi najisplativiji, i sad sve izvozi preko Riječke luke, i trupce i namještaj.
[/quote]
ne bi htio da me netko krivo shvati da navijam za pad ili slično jer zaista nemam dugo ovu dionicu
ali zar stvarno netko vjeruje da će naša država napraviti neki posao s kinezima i da će ovdje dovesti 20 iljada naših kineza
to je zaista podvala ovih na vlasti koji isto kao i oni prošli samo bacaju narodu razne klipove pod noge da ih malo s nečim zanimaju
sličan projekt je bio još u bivšoj državi kad je Hong Kong imao plan da se ovdje dosele kad ih Kina zgura
ovo su priče za malu djecu
mislim da ima perspektive za luku rijeka kao i za našu cijelu državu ali ne ovakve bedastoće
Luka Rijeka nema tereta ni za pola kapaciteta postojeće pruge
Za razliku od svojih prethodnika, Valčić ne zvuči previše optimistično niti na idealistički način promatra budućnost željeznice.
Ako je to istina, da Luka nema pola posla, koliko može dopremiti i otpremiti željeznica, ako tako gledamo znači da ima odmah dosta prostora za ozbiljno povećanje prometa odmah sada, što bi meni pasalo da sam Kinez, jer njima je jako bitno da njihova roba što prije počne dolaziti u Europu.
Jer za novu prugu je potrebno vele i do 8.godina da se izgradi, ali mi jedna stvar nije jasna, kako ministar ne barata tim podacima, ili on samo govori ono što ljudi žele čuti.
Vladajući moraju nešto pokrenuti jer ovako su ostali bez vlasti za čas, vjerujem da nisu zaboravili koliko su brzo prošli puta sišli s vlasti, jesu li spremni ponoviti istu pogrešku?
Važeći podaci za uredovni dan 25.04.2012 .
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.275.336 71,49 Zast. račun
2. HZZO (02958272670) 484.780 8,11 Osnovni račun
3. AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623) 214.196 3,58 Zast. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862) 167.080 2,79 Skrb. račun
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991) 70.205 1,17 Skrb. račun
6. JADROLINIJA (38453148181) 36.920 0,62 Osnovni račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 22.321 0,37 Skrb. račun -303
8. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. (23057039320) 16.946 0,28 Skrb. račun
9. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242) 10.000 0,17 Skrb. račun
10. PBZ D.D. (02535697732) 6.500 0,11 Skrb. račun
Ukupno: 88,69
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.273.713 71,46 Zast. račun
[/quote]
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 4.273.321 71,45 Zast. račun
Privatizacija ostalih terminala je na pomolu, pogotovo terminala Silos.
Imam dionice LKRI, ovo nije nagovor na kupnju niti prodaju istih.
Privatizacija ostalih terminala je na pomolu, pogotovo terminala Silos.
Imam dionice LKRI, ovo nije nagovor na kupnju niti prodaju istih.
Gdje si to pročitao?