Je, vatreni, to me na nešto podsjeća.
Kaj?? na šta?? [smiley]
bez Luke Rijeka, ovo bi bili besmisleno [thumbsup]
http://www.seebiz.eu/daewoo-shipbuilding-pocinje-s-gradnjom-najveceg-kontejnerskog-broda-u-svijetu-za-ap-moeller-maersk/ar-34800/
bez Luke Rijeka, ovo bi bili besmisleno [thumbsup]
DA, tek su sad započeli gradnju jer su htjeli biti sigurni da će kinezi kupiti Rijeku [thumbsup]
Mislim da je čak u planu zatvaranje Bospora zbog Rijeke…
s Kinezima ne ostaje sve na priči, nego se počelo realizirati/potpisivati: Tvrtka ICTSI je također u realizaciji planiranog opremanja nove obale te je potpisan ugovor s kineskom tvrtkom Shangai Zhenhua Heavy Industries po kojem će Jadranskim vratima u svibnju iduće godine biti isporučena dva kontejnerska mosta, odnosno obalne dizalice tipa post panamax, zajedno s dva željeznička kontejnerska mosta (RMG) te osam cestovnih kontejnerskih dizalica (RTG).
s Kinezima ne ostaje sve na priči, nego se počelo realizirati/potpisivati: Tvrtka ICTSI je također u realizaciji planiranog opremanja nove obale te je potpisan ugovor s kineskom tvrtkom Shangai Zhenhua Heavy Industries po kojem će Jadranskim vratima u svibnju iduće godine biti isporučena dva kontejnerska mosta, odnosno obalne dizalice tipa post panamax, zajedno s dva željeznička kontejnerska mosta (RMG) te osam cestovnih kontejnerskih dizalica (RTG).
[/quote]
Znači već su vam prodali svašta, a još nisu kupili ništa…znaju znanje [thumbsup] [thumbsup]
Kineski gospodarstvenici u Zagrebu
Vanjskotrgovinska razmjena između Kine i Hrvatske u stalnom je rastu posljednje desetljeće. U 2010. naš izvoz bio je vrijedan 37,7 milijuna dolara, a uvoz iz Kine iznosio je 1,4 milijarde dolara
——————————————————————————–
Bankamagazin Objavljeno 15.5.2012
U organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) održat će se Hrvatsko-kineski gospodarski forum s predstavnicima gospodarskog izaslanstva kineske pokrajine Jilin. Nakon službenog dijela održat će se individualni poslovni razgovori predstavnika hrvatskih i kineskih tvrtki.
Vanjskotrgovinska razmjena između Kine i Hrvatske u stalnom je rastu posljednje desetljeće. U 2010. naš izvoz bio je vrijedan 37,7 milijuna dolara, a uvoz iz Kine iznosio je 1,4 milijarde dolara.
Pretpostavlja se da je unapređenje suradnje najizglednije u području transporta i prometne infrastrukture (željeznice) i distribucije roba u čemu velike kineske tvrtke imaju interes korištenja luka Ploče i Rijeka za slanje svojih roba u Europu.
U prehrambenoj industriji postoji mogućnost izvoza proizvoda od maslina, vina i čokolada i tipičnih mediteranskih proizvoda čija je popularnost u Aziji sve veća. Neke domaće tvrtke organiziraju i proizvodnju, ali ne u vlastitim pogonima, u Kini.
Kineski gospodarstvenici u Zagrebu
Vanjskotrgovinska razmjena između Kine i Hrvatske u stalnom je rastu posljednje desetljeće. U 2010. naš izvoz bio je vrijedan 37,7 milijuna dolara, a uvoz iz Kine iznosio je 1,4 milijarde dolara
Da baš o tom pričam….za 1 dolar kaj uvezu utrape nam 50 dolara svojih roba…1:50…pa tko ne bi onda volio nastaviti takvu pozitivnu suradnju…idu na odnos 1:500
[thumbsup]