LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.10.2024. u 05:22
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,87
2.706
344
7,80
7,95
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ovdje upišite svoj komentar…
Ivan85, 10.05.2012. u 11:04
Rijeka Gateway projekt obuhvaća razvoj područja Delte i luke Baros koji je usmjeren na stvaranje novih urbanih površina. Uklanjanjem skladišta i ostalih nefunkcionalnih građevina na tom prostoru stvorit će se novih 17 ha za gradnju urbanih sadržaja koji su nužno potrebni za nastavak razvoja grada Rijeke.

Projekt uključuje i uvođenje strateškog partnera u društvo Jadranska vrata d.d., a koji je ovlaštenik koncesije na kontejnerskom terminalu Brajdica. Postupak odabira strateškog partnera je završen, te je dana 05. ožujka 2011. godine u Rijeci potpisan Ugovor između Luke Rijeka d.d. o strateškom partnerstvu i vlasničkom povezivanju tvrtki Jadranska vrata d.d. i International Container Terminal Services Inc. (ICTSI).
Može li netko upućeniji prokomentirati ovog strateškog partnera?
[/quote]

ICTSI je novi vlasnik 51% tvrke Jadranska vrata d.d., a 49% drži Luka Rijeka d.d. Luka Rijeka je osnivač tvrke Jadranska vrata koja su prije bila "obični terminal" ali 2001. godine osnovana isključivo iz razloga privatizacije. To se isto namjerava napraviti i sa terminalom Škrljevo, terminalom Bakar i terminalom Silos. Već postoje zainteresirani kupci koji samo čekaju mig većinskog vlasnika a to je vlada RH. CITAT: "Restrukturiranje i privatizacija Luke
Rijeka d.d. se temelji na modelu uvoĊenja privatnog kapitala u luĉke operacije prijenosom
koncesije na tvrtke slijednice (tvrtke kćeri) osnovane na terminalskoj osnovi i prodaje
njihovih vlasniĉkih udjela privatnim luĉkim operaterima i donosiocima investicija."
Inače ICTSI je filipniska firma sa sjedištem u Manilli, osnovana 1984. godine. Njihov
glavni biznis je upravljenje i razvijanje luka sa posebnim naglaskom na kontejnerski teret. Trenutnu u svijetu upravljaju sa oko 25 terminala. Pod njima djeluju supsidijari kao što su:
ICTSI Limited
Manila International Container Terminal
Tecon Suape S.A.
Baltic Container Terminal Gdynia Ltd.
Madagascar International Container Terminal Services Ltd.
Naha International Container Terminal Inc.
Subic Bay International Terminal Corporation
Bauan International Port Inc.
South Cotabato Integrated Port Services Inc.
Jadranska vrata d.d. (Adriatic Gate Container Terminal)

Ukupan godišnji prihod je 11.3 milijarde dolara.

Korištenjem sinergijskih učinaka sa svim povezanim drušvima povećavaju promet na Jadranskim vratima koji je prošle godine iznosio 150.677 TEU-a, što je povećanje od 9,94% u odnosu na 2010. godinu. Plan je daljne povećanje do 250.000 TEU-a sa sadašnjim stanjem infrastrukture. Kako je proces izgradnje i dogradnje obale pri kraju – možemo zaključiti da je samo nebo granica.

Evo nas na 2 BV [undecid]

tenks [smiley]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

šta se ovo dogodilo? 20min tsunamija kupovine po asku….tko, zašto, ima neki novi info?

p.s. netko kupio 5686kom…


Evo nas na 2 BV [undecid]

bude to na 4 kak se situacija razvija [bye]

..stoga sam danas ponosan čovjek jer sve što sam izgradio danas sam svojim potpisom predao hrvatskoj državi...



Evo nas na 2 BV [undecid]

bude to na 4 kak se situacija razvija [bye]
[/quote]
Jesu to "Ribarske" priče? [wink]
Oduvijek mi se čini da je ovdje velik potencijal, samo skupa dionica, ne po bv, jer bv sam po sebi ne znači ništa, može biti i na 10 BV ako je dovoljno profitabilna.

Nemam lkri i ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju lkri




Evo nas na 2 BV [undecid]

bude to na 4 kak se situacija razvija [bye]
[/quote]
Jesu to "Ribarske" priče? [wink]
Oduvijek mi se čini da je ovdje velik potencijal, samo skupa dionica, ne po bv, jer bv sam po sebi ne znači ništa, može biti i na 10 BV ako je dovoljno profitabilna.

Nemam lkri i ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju lkri
[/quote]

Dajte navedite jednu dionicu koja ima 10 BV [embarass]





Evo nas na 2 BV [undecid]

bude to na 4 kak se situacija razvija [bye]
[/quote]
Jesu to "Ribarske" priče? [wink]
Oduvijek mi se čini da je ovdje velik potencijal, samo skupa dionica, ne po bv, jer bv sam po sebi ne znači ništa, može biti i na 10 BV ako je dovoljno profitabilna.

Nemam lkri i ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju lkri
[/quote]

Dajte navedite jednu dionicu koja ima 10 BV [embarass]
[/quote]
Sad vjerojatno kod nas nema takvih, ali npr 2007 ih je bilo poprilično..Ingr, zapi, igh, ledo, dlkv, bilo ih je , sve koji su bile izrazito profitabilne ili sa jako velikim očekivanjima.

Vani i danas imate puno tvrtki koje se trže na preko 10 bv , a najčešće se bave edukacijama ili savjetovanjima. od velikih multinacionalki , recimo coca cola je na cca 6 bv mcdonalds je na cca 7… ima ih ima koliko želite , a nisu precijenjene, vec poprilicno fer vrednovane
Recimo Strayer Education Inc. vam je na 20 Bv

Od svih navedenih imam samo Ledo i ovaj post nije poziv na kupnju ili prodaju niti jedne navedene

ICTSI Croatia Inks Agreement for New Terminal Equipment

ICTSI Croatia and ZPMC agree major port equipment contract

He who overcomes others is strong, but he who overcomes himself is mighty.

Pbz +4000komada cck,povečan postotak u top deset.Lp

Ide to na 500 [thumbsup] [thumbsup]

Ja nisam ko birtić.... ...ja od žena ne tražim savjet, al bi im GA dao....i dvaput ako treba [emo_smijeh]


Ide to na 500 [thumbsup] [thumbsup]

A danas još stiže i onaj brod……ijaaaaaaaaaaaaaaa [thumbsup] [thumbsup]

Ja nisam ko birtić.... ...ja od žena ne tražim savjet, al bi im GA dao....i dvaput ako treba [emo_smijeh]

New Report

Close