Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Malo straha + malo manipulacije = eto prometa !
[thumbsup] dobro je dok traje
120 mil dobiti u 2011.g ide u pokrivanje gubitaka od ranije!?
Možda se predomisle s jednim dijelom – Linić ima veliku rupu u vreći.
120 mil dobiti u 2011.g ide u pokrivanje gubitaka od ranije!?
Možda se predomisle s jednim dijelom – Linić ima veliku rupu u vreći.
ako se pokrivaju stari gubici, mlada (LKRI) se sprema za udaju (privatizaciju) [wink]
http://www.vecernji.hr/vijesti/milanovic-odnosi-ini-negativno-utjecu-hrvatsku-madarsku-clanak-406401
Zoran Milanović rekao je da su razgovarali o projektima razvoja riječke luke, LNG terminala i nizinske pruge. Priznao je da je s Orbanom razgovarao i o odnosima između Ine i MOL-a, odnosno Hrvatske i MOL-a.
evo i Mađara u igri….kod LKRI bi mogla biti brza privatizacija, zato treba ubaciti pokoji komad LKRI u škrabicu, moglo bi uskoro opet biti vatreno [cool]
E baš ćemo se usrećiti s Mađarima – oće li i MIlanović pred USKOK kao Sanader?
Luku treba dati na upravljanje nekome iz Južne Amerike ili Dalekog istoka i to pod hitno raspisati natječaj.
Odmah mogu krenuti s rekonstrukcijom pojedinih dionica pruge a za to vrijeme preusmjeriti – privremeno ili trajno – na autoceste. I tako zjape prazne pa se ne bi pričalo o potrebi monetarizacije.
No po našem dobrom starom običaju – načekati ćemo se!
MTW – Mađarima npr Hum na Sutli bi bio dovoljan, ili nešto na Dravi!
Tko će 1. srpnja 2013 doći na hrvatsko tržište
Lider, 9. svibnja 2012. 16:53
Loša gospodarska situacija u Europi, malo i neuređeno hrvatsko tržište i prevelika birokracija jesu prepreka, ali neće zaustaviti dolazaka novih kompanija u Hrvatsku njenim ulaskom u EU, 1. srpnja 2013.
Sigurnost koju pruža Unija i novi geopolitički položaj koji će Hrvatska zauzimati bit će veći mamac za tvrtke od razloga koji su do sada sprječavali strane kompanije da se odluče na ulazak donosimo u novom broju poslovnog tjednika Lider. Prema stručnjacima upoznatima sa situacijom, devet je gospodarskih sektora koji će biti zanimljivi stranim igračima. U sektoru trgovine očekuje se ulazak velikih trgovačkih lanaca koji će na tržište ući kroz akvizicije dok će se na gradnju novih trgovinski centara odlučiti diskonteri.
Bankarski sektor može očekivati otvaranje novih podružnica stranih banaka no to će i dalje biti banke s područja Italije i Austrije dok sektor osiguranja ne očekuje mnogo novih igrača. Najveći će vjerojatno ući kroz akviziciju „glavne mate“ Croatie osiguranja. Iako prilično zasićeno, tržište nekretnina bi moglo biti prilično zanimljivo dolaskom institucionalnih fondova iz SAD-a i EU koji će tražiti nekretnine sa stabilnom razinom prihoda te uredske zgrade klase A s kvalitetnim zakupcima. Najatraktivniji sektor je logistika gdje nas zbog strateškog položaja gledaju igrači iz Austrije, Italije i Njemačke, a glavni mamac je Luka Rijeka. Iako zvuče vrlo primamljivo, sektori energetike i turizma stranim kompanijama ipak nisu toliko atraktivni i tu se ne očekuju prevelike promjene. Možda i najmanje atraktivan sektor je sektor industrije gdje visoki porezi i skupa radna snaga imaju veću težinu od sigurnosti.
Ako se ikada obistini, sve ovo što je obećano na ovu temu, u zadnjih nekoliko mjeseci, grad Rijeka, a time i Luka Rijeka poprimit će epitet hrvatskog Livorna.
No, šalu na stranu, zaboravili ste da svi koji se toliko kunu u investicije moraju potkrijepiti riječi djelima. Vremena je malo, posla puno previše.
Sve što je relevantno imate javno dostupno: http://www.mppi.hr/default.aspx?id=480
Pustimo podizanje tenzija i tiraže glasila malo na miru, već se posvetimo Kinezima, Japancima, Tajlanđanima, Česima koji dolaze i odlaze.
To je bit svega.
Ovdje upišite svoj komentar…
Projekt uključuje i uvođenje strateškog partnera u društvo Jadranska vrata d.d., a koji je ovlaštenik koncesije na kontejnerskom terminalu Brajdica. Postupak odabira strateškog partnera je završen, te je dana 05. ožujka 2011. godine u Rijeci potpisan Ugovor između Luke Rijeka d.d. o strateškom partnerstvu i vlasničkom povezivanju tvrtki Jadranska vrata d.d. i International Container Terminal Services Inc. (ICTSI).
Može li netko upućeniji prokomentirati ovog strateškog partnera?
Pustimo podizanje tenzija i tiraže glasila malo na miru, već se posvetimo Kinezima, Japancima, Tajlanđanima, Česima koji dolaze i odlaze.
To je bit svega.
Ja osobno bih veći značaj dao JUžnoj Americi obzirom da su nepresušan izvor sirovina – dakle ako HR želi iskoristiti svoj geostrateški položaj maksimalno onda se treba fokusirati na sirovine koje mogu biti baza i prerađivačkoj industriji. Kinezi bi samo uvozili preko Rijeke a za HR industriju tu onda nema mjesta. Dapače – jeftina roba bi ugrožavala opstanak dobrog dijela gospodarstva.