5. svibanj 2012.
Koncesionar Brajdice ugovorio nabavku nove opreme
Tvrtka Jadranska vrata, koncesionar kontejnerskog terminala Brajdica u riječkoj luci, potpisala je s tvrtkom Shangai Zhenhua Heavy Industries ugovor za nabavku dvije nove obalne dizalice, dva željeznička kontejnerska mosta i osam cestovnih kontejnerskih mostova, izvijestili su iz Jadranskih vrata ne navodeći vrijednost potpisanog ugovora.
U priopćenju stoji da je riječ o ulaganju u skladu s ugovorima, koji su potpisani s Lukom Rijeka pri privatizaciji Jadranskih vrata u travnju 2011. Dostava nove opreme očekuje se u svibnju 2013. godine, kada se očekuje i dovršetak izgradnje novog dijela operativne obale, čime će se površina kontejnerskog terminala na Brajdici povećati za 80.000 četvornih metara. Dubina mora na novom dijelu obale bit će 14,5 metara.
Nova oprema omogućit će pretovar velikih kontejnerskih brodova, navode iz Jadranskih vrata dodajući da su takvi brodovi već prisutni na kontejerskom terminalu Brajdica, ali da se sa sadašnjom opremom ne može iskoristiti sav njihov kapacitet.
Sljedeće godine očekuje se i početak potpune intermodalne povezanosti sa zaleđem i u tom kontekstu ubrzo se očekuje početak prometovanja redovnih vlakova koji će povezivati Rijeku sa Beogradom i Budimpeštom, naveli su iz Jadranskih vrata.
Izgleda da se radi na otklanjanju dva od tri velika hendikepa (o kojima sam pisao prije par dana) koje riječki kontejnerski terminal ima.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Novi-kontejnerski-mostovi-za-Brajdicu-stizu-iz-Kine
Ovo bi rješilo prvi hendikep (mali broj i neadekvatna veličina kontejnerskih dizalica):
»Takvi brodovi su već i danas prisutni na kontejerskom terminalu Brajdica, međutim korištenje trenutne opreme ne dozvoljava iskorištavanje potpunog kapaciteta takvih velikih brodova. Dolaskom nove opreme očekuje se i početak potpune intermodalne povezanosti sa zaleđem. U ovom kontekstu ubrzo se očekuje početak redovnih vlakova, koji će povezivati Rijeku sa Beogradom i Budimpeštom«, piše u priopćenju Jadranskih vrata
Drugi je hendikep ukupna dužina prihvatnih obala, na čemu se također radi:
…uz napomenu da se vrijeme isporuke nove prekrcajne opreme podudara s očekivanim rokom dovršetka novog dijela obale na Brajdici, čime se površina kontejnerskog terminala na Brajdici povećava za 80 tisuća metara kvadratnih, s dubinom od 14.5 metara
Treći i najveći je prometna povezanost Rijeke sa zaleđem. Tu još ima mjesta za golemi napredak ali da bi se i to rješilo potrebno je daleko više para od uloženih u nove dizalice i proširenje terminala.
Hrvatska država te pare nema, Kinezi imaju.
Kinezi ulažu ogromne novce u strateške luke i transportne opcije po cijelom svijetu. U Panami su uložili u luku na Pacifičkoj strani, u Brazilu u poboljšanje željezničkih veza i spajanje Brazila s Pacifikom (naravno da gledaju svoj interes jer im je zanimljiv uvoz ruda iz Brazila i izvoz svoje robe u Brazil).
U Kolumbiji planiraju investirati oko 8 milijardi USD u gradnju željeznice koja bi spajala Cartagenu na Atlantskoj obali i Buenaventuru na Pacifiku (btw, više puta sam bio i dobro se proveo u obje luke [proud])
http://www.lab.org.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=1164:full-steam-ahead-for-sino-colombian-relations&catid=66&Itemid=39
http://www.guardian.co.uk/world/2011/feb/14/china-rail-rival-panama-canal
Ovim projektom bi napravili svojevrsnu konkurenciju Panamskom kanalu i sebi pojeftinili i olakšali uvoz ugljena i ostalog rudnog bogatsva iz obje Amerike i naravno izvoz svoje robe u suprotnom smjeru.
Dakle, Kinezi gledaju daleko u budućnost i svakako bi im i riječka luka mogla biti interensantna. Samo treba naći zajednički interes s našom vladom, što mislim da ne bi trebao biti problem jer je nama razvoj prioritet. Bez ulaganja u razvoj, ostat ćemo na začelju Europe.
Hrvatska država te pare nema, Kinezi imaju.
Kinezi ulažu ogromne novce u strateške luke i transportne opcije po cijelom svijetu. U Panami su uložili u luku na Pacifičkoj strani, u Brazilu u poboljšanje željezničkih veza i spajanje Brazila s Pacifikom (naravno da gledaju svoj interes jer im je zanimljiv uvoz ruda iz Brazila i izvoz svoje robe u Brazil).
U Kolumbiji planiraju investirati oko 8 milijardi USD u gradnju željeznice koja bi spajala Cartagenu na Atlantskoj obali i Buenaventuru na Pacifiku (btw, više puta sam bio i dobro se proveo u obje luke [proud])
http://www.lab.org.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=1164:full-steam-ahead-for-sino-colombian-relations&catid=66&Itemid=39
http://www.guardian.co.uk/world/2011/feb/14/china-rail-rival-panama-canal
Ovim projektom bi napravili svojevrsnu konkurenciju Panamskom kanalu i sebi pojeftinili i olakšali uvoz ugljena i ostalog rudnog bogatsva iz obje Amerike i naravno izvoz svoje robe u suprotnom smjeru.
Dakle, Kinezi gledaju daleko u budućnost i svakako bi im i riječka luka mogla biti interensantna. Samo treba naći zajednički interes s našom vladom, što mislim da ne bi trebao biti problem jer je nama razvoj prioritet. Bez ulaganja u razvoj, ostat ćemo na začelju Europe.
[/quote]
Zanimljivi su ovo podaci o Kineskom ulaganju u strateške luke diljem svijeta, da su veliki i da teže ekspanziji i to je istina, vidim prijatelju da veliš da si bio u nekim od tih luka, a kako si došao do tih podataka koje navodiš u članku?
Sory stari bio sam u žurbi pa nisam čitao linkove, svaka čast prijatelju, svaka čast.
5. svibanj 2012.
Koncesionar Brajdice ugovorio nabavku nove opreme
…dvije nove obalne dizalice, dva željeznička kontejnerska mosta i osam cestovnih kontejnerskih mostova….
Vrijednost ove opreme prema mojim procjenama je cca 30 do 35 milijuna EUR
Oprema će se kada stigne knjižiti kao osnovna sredstva tvrtke AGCT u kojoj 49% ima LKRI
To znači da će LKRI morati revalorizirati vrijednost svojeg udjela u AGCT i unijeti dodatnih cca 120 do 130 milijna u svoje knjige.
To je samo jedan mali detalj za ove dušebrižnike koji stalno računaju BVPS i P/BV
a ovakvih revalorizacija će biti još nekoliko možda malo manjih.
NIkako da neki ljudi shvate da se ovdje ne kupuje ono što JESTE nego ono što ĆE BITI
Pusti što koliko vrijedi -gledaj koliko ima slobodnih dionica, tj. koliko je podijeljeno.
Nisu ovo vremena, gdje će se gledati sentiment, velika ulaganja i BVPS.
Na svaki pozitivni trzaj ide iskrcavanje, a na pad ukrcavanje. I tako pričam ti priču.
Gledaj to kao ping-pong, nista manje nista vise.
Zaradit ćete na taj način dobru lovu samo ne smijete biti pohlepni i trebate imati casha.
Ostalo su bajke i price o investicijama koje se mogu, ali ne moraju obistiniti.
Pratite AUDIO (gdje otpusta preko HRVI), tamo bi moglo biti na period od 6-12 mjeseci vecih pomaka u vrijednosti.
U međuvremenu igrajte "ping-pong", ganjajte žene ili djevojke i uživajte u životu! [wink] [thumbsup]
jeli ovo netko pokupio po asku ili bidu cca 190tisuca? ako je po bidu istresao onda je stvarno b*****
E moj sokole…zamisli ako je čovjek kupovao po 120-125 kn pa sad "istrsao" po 145 kn…to je skoro 5 kila eura ua 10-ak dana….
Al nekima je to b******* potez [thumbsup] [thumbsup]
NIkako da neki ljudi shvate da se ovdje ne kupuje ono što JESTE nego ono što ĆE BITI
Sasvim si u pravu Pakse….tako neki kupuju ingru jer će jednom biti na nuli [thumbsup] [thumbsup]
Sasvim si u pravu Pakse….tako neki kupuju ingru jer će jednom biti na nuli [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
tvoj target za ulaz je oko 80 u lkri, ćemu sad ove insinuacije sa "nulom"
znači li to da još dodatno spuštaš svoj target za ulaz u lkri [lol]
jeli ovo netko pokupio po asku ili bidu cca 190tisuca? ako je po bidu istresao onda je stvarno b*****
E moj sokole…zamisli ako je čovjek kupovao po 120-125 kn pa sad "istrsao" po 145 kn…to je skoro 5 kila eura ua 10-ak dana….
Al nekima je to b******* potez [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
puno ih je tako na mnogim dionicama koje su rasle 50 ili 100 % izaslo nakon samo 10,15% rasta sretni i zadovoljni.pogotovo onda kad se taj rast desio nakon dosizanja dna …