LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


fakat ne kužim zašto lkri raste?! pa dobit je po Midi katastrofa, izvještaj je bezveze ( ima puno većih iznenađenja na zseu [lol] ) itd itd…ja bi molio vatrenog ili onog golubova koji ubija na ksst da daju neki vremenski target kada očekuju lkri na 110 odnosno 80 kn..tnx dečki [thumbsup]

Ti stalno o toj dubini gaza. O kojoj je dubini gaza riječ? Kontejnerski terminal u Rijeci uopće nije poseban po dubini gaza, nego je najposebniji u negativnom kontekstu po kratkoći prihvatne obale i malom broju iskrcajnih dizalica. Tu ga i Koper i Trst šiju podosta.
Po dubini gaza je poznata jedino bakarska luka za rasute terete, ali ona ima neka druga ograničenja i nije ništa posebno profitabilna.

Imam dionice LKRI ali ih nisam kupio zbog gaza na kontejnerskom terminalu, niti ikoga nagovaram na trgovanje ovim dionicama.

Čeka se opet s uletima.Dionica se stabilizirala kolko tolko,a kad opet krene moje predviđanje je da će ići jako gore kad počne ponovno igra milijunima na prometu,ovo je sve "sitno"!
Nema razloga ići dolje.Polako pada a veći igrači čekaju strpljivo da lagano pada pa u nabavu. [thumbsup]

Prije vabljenja Kineza, Vlada mora ‘slomiti’ Krčane

Čitava priča o izgradnji nizinske pruge od mađarske granice do Rijeke pada u vodu ako se ne realiziraju dvije velike investicije planirane na Krku – kontejnerski terminal i novi krčki most. Problem je to što su lokalne vlasti na našem najvećem otoku odlučno protiv tih planova. Boje se da će im nastradati turizam, a nezadovoljni su jer ih država ništa ni ne pita.

Nizinska pruga najambicioznija je projekt Kukuriku koalicije čiji završetak možda neće ni dočekati na vlasti. Samo za pripremu investicije – osmišljavanje modela financiranja, priprema natječaja o dodjeli koncesije, sređivanje dozvola – trebat će tri do četiri godine, a sama gradnja, najavljuju, trajat će sedam do devet godina.

S naše strane, projekt izgradnje nizinske pruge temelji se na očekivanjima o velikom rastu tereta u Luci Rijeka u narednom desetljeću, čime se opravdava gradnja kontejnerskog terminala u Omišlju i novog krčkog mosta preko kojeg bi uz cestu išla i željeznica. Bez te dvije investicije, ističu stručnjaci, nizinska pruga nema smisla.

http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/191409/Prije-vabljenja-Kineza-Vlada-mora-slomiti-Krcane.html


koliko je ovdje stanje prenapregnuto… rade se blokade… da ne bi došlo do eksplozivnog i nekontroliranog porasta cijene [wink]

evo jednog koji kuzi [thumbsup]

svi kuze,
meni se omaklo, pa otvoreno iskazujem svoje premise [wink]


Prije vabljenja Kineza, Vlada mora ‘slomiti’ Krčane

Čitava priča o izgradnji nizinske pruge od mađarske granice do Rijeke pada u vodu ako se ne realiziraju dvije velike investicije planirane na Krku – kontejnerski terminal i novi krčki most. Problem je to što su lokalne vlasti na našem najvećem otoku odlučno protiv tih planova. Boje se da će im nastradati turizam, a nezadovoljni su jer ih država ništa ni ne pita.

Nizinska pruga najambicioznija je projekt Kukuriku koalicije čiji završetak možda neće ni dočekati na vlasti. Samo za pripremu investicije – osmišljavanje modela financiranja, priprema natječaja o dodjeli koncesije, sređivanje dozvola – trebat će tri do četiri godine, a sama gradnja, najavljuju, trajat će sedam do devet godina.

S naše strane, projekt izgradnje nizinske pruge temelji se na očekivanjima o velikom rastu tereta u Luci Rijeka u narednom desetljeću, čime se opravdava gradnja kontejnerskog terminala u Omišlju i novog krčkog mosta preko kojeg bi uz cestu išla i željeznica. Bez te dvije investicije, ističu stručnjaci, nizinska pruga nema smisla.

http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/191409/Prije-vabljenja-Kineza-Vlada-mora-slomiti-Krcane.html


HALOOOO??!!
zasto me tjerate da kopipejstam post sa prethodne stranice??
[shocked]
02.05.12. | 23:43 elijah | privatna poruka | profil | korisnik je na listi ignoriranih korisnika | pogledaj poruku
korisnik od: 05.10.2007.

ocjena poruke
38%
zajednica –
moderatori
Krenimo od željeznice. Puno je priče o nizinskoj pruzi, iako ona nije prva na dnevnom redu

– Prvi prioritet ove Vlade je stavljanje u funkciju stare pruge Zagreb-Rijeka za teretni promet i rastuće potrebe servisiranja riječke luke. Ta pruga je na europskom koridoru, što znači da je prihvatljiva za sufinanciranje od strane EU-a. Po nekim planovima, pruga se može u 20-tak mjeseci kvalitetno obnoviti, čak i malo skratiti izgradnjom određenog broja vijadukata, koji su u skladu s prostornim planovima. Ako skratimo tu prugu za 10 do 15 kilometara i unificiramo je na istu elektromagnetsku mrežu, u kratkom razdoblju dobit ćemo veći kapacitet i protočnost, a time i veću konkurentnost pruge i cijelog prometnog pravca.

toliko o filozofiranju da je kod lkri dugotrajna gradnja nove pruge problem … 😛
[tongue]
[lol]
[bye]

http://www.seebiz.eu/luka-rijeka-skok-inozemnih-prihoda-zasluzan-za-uzlet-dobiti-od-298/ar-33748/

jeli ovo netko pokupio po asku ili bidu cca 190tisuca? ako je po bidu istresao onda je stvarno b*****

šije se po bidu, još par takvih suhunjavih pa bi moglo malo žešće po asku [wink]

Fino, lagano skupljanje,taman kolko treba a da se ne digne puno prašine.


Fino, lagano skupljanje,taman kolko treba a da se ne digne puno prašine.

Kao da su se u posao ubacili pravi profesionalci, zar ne?

Odabir, a ne prilika, neka određuje vašu sudbinu. Selection, not chance, determines your destiny let.

Uskoro će morati staviti letvicu malo više, već se prodaja istrošila uleće im samo kikiriki.

New Report

Close