http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Hajdas-Doncic-Cestarine-idu-gore-nizinska-pruga-Kinezima-ili-Njemcima-pomorcima-beneficirani-staz
To je ono što bi mogli raditi Kinezi, njihov najveći brodar COSCO s kojim ste vi i premijer razgovarali prošlog tjedna?
– Da. Oni su jedni od mogućih, ali nikako nisu i jedini. Tko će biti najbolji, taj će i dobiti koncesiju. Deutsche Bahn je također živo zainteresiran za cijelu priču zbog Hamburga.
Jesu li Nijemci i Kinezi dva najozbiljnija kandidata za prugu, most i terminal?
– Po meni da. Kinezi imaju suficit platne bilance, imaju viška novaca kojeg moraju negdje plasirati, a Nijemci se moraju boriti zbog svoje prometne uloge i svojevrsnog supstituta za Hamburg, a to bi mogla biti upravo Rijeka.
pošto se Europa sporo vadi iz recesije stavljam na Kineze
[/quote]
I Evropi su potrebni razvojni projekti, i to oni s dobrm rentabilnošću, a ovaj to jeste, stoga ja vjerujem da će prestići Kineze.
Znali li netko gdije u našem djelu svijeta COSCO ima svoje baze?
odlično i za Luka Rijeku [smiley]… bravo
Dionica je odradila tehnički pad do 135, savršeno se odbila, testirala potporu na 140,xx …
Što slijedi dalje? [smiley]
Ako ovo, plus porast dobiti od preko 300%, plus zanteresiranost stranih ulagača koji će u vrlo kratkom roku staviti svoje ponude "na stol", plus geostrateški položaj, plus komparativne prednosti (dubina gaza i mogućnost uplovljavanje svih brodova – što je nemoguće u Kopru ili Trstu),
plus-nisi napisao da i ti imaš dionice, napiši slobodno
Danas je bio pokušaj proboja 150 kn, ali nije uspjelo, previše je zainteresiranih za kapitalizirat dobit po toj cijeni…efekt FI za 1Q danas je prošao pa mislim da ćemo se stabilizirati na oko 135-140 kn, do neke konkretne vijesti o natječaju za LKRI….
kolega,ptkm je u 3 navrata rasla u kratko vrijeme samo na temelju spekulacija o privatizaciji,dok nije dosla do 380 sa 200 .prvi puta je korigirala se da popuni gap kao i sada lkri koja je tek u prvom navratu rasta,sad je tek krenuo drugi val …a vidjet cemo da li ce se nastaviti,s obz da je zasad rasla tek oko 20% naspram ptkm koja je .. a sami si izracinajte koliko rasla …
Krenimo od željeznice. Puno je priče o nizinskoj pruzi, iako ona nije prva na dnevnom redu
– Prvi prioritet ove Vlade je stavljanje u funkciju stare pruge Zagreb-Rijeka za teretni promet i rastuće potrebe servisiranja riječke luke. Ta pruga je na europskom koridoru, što znači da je prihvatljiva za sufinanciranje od strane EU-a. Po nekim planovima, pruga se može u 20-tak mjeseci kvalitetno obnoviti, čak i malo skratiti izgradnjom određenog broja vijadukata, koji su u skladu s prostornim planovima. Ako skratimo tu prugu za 10 do 15 kilometara i unificiramo je na istu elektromagnetsku mrežu, u kratkom razdoblju dobit ćemo veći kapacitet i protočnost, a time i veću konkurentnost pruge i cijelog prometnog pravca.
toliko o filozofiranju da je kod lkri dugotrajna gradnja nove pruge problem … 😛
Danas je bio pokušaj proboja 150 kn, ali nije uspjelo, previše je zainteresiranih za kapitalizirat dobit po toj cijeni…efekt FI za 1Q danas je prošao pa mislim da ćemo se stabilizirati na oko 135-140 kn, do neke konkretne vijesti o natječaju za LKRI….
kolega,ptkm je u 3 navrata rasla u kratko vrijeme samo na temelju spekulacija o privatizaciji,dok nije dosla do 380 sa 200 .prvi puta je korigirala se da popuni gap kao i sada lkri koja je tek u prvom navratu rasta,sad je tek krenuo drugi val …a vidjet cemo da li ce se nastaviti,s obz da je zasad rasla tek oko 20% naspram ptkm koja je .. a sami si izracinajte koliko rasla …
[/quote]
kakve veze ima rast PTKM sa LKRI?! pa nije to obrazac po kojem se sve dionice ponašaju! dobro znamo kako je rasla PTKM i tko je pumpao cijenu preko medija, dajući istovremeno potpori rastu nalozima na kupnji….kod LKRI toga nema i ona reagira kao magarac na batine – kad ga ošineš poskoči, ali se ubrzo tvrdoglavo vrati nazad
velika je šteta što nismo probili 160 kn neki dan, ali ogroman je pritisak na prodaji! čim smo probili 150 kn tisućice su jedna za drugom doalzile na prodaju, a bez jakoga kupca nema šanse da se to apsorbira…. na vijest o kinezima LKRI je odreagirala, na FI je odreagirala i bez neke nove vijesti teško da ćemo probiti 150-160 kn….nije točno da LKRI nije narasla, dugo vremena vrtila se oko 100 kn, pa je ovo lijepih +40%, a neki dan bilo je i preko +50%
Krenimo od željeznice. Puno je priče o nizinskoj pruzi, iako ona nije prva na dnevnom redu
– Prvi prioritet ove Vlade je stavljanje u funkciju stare pruge Zagreb-Rijeka za teretni promet i rastuće potrebe servisiranja riječke luke. Ta pruga je na europskom koridoru, što znači da je prihvatljiva za sufinanciranje od strane EU-a. Po nekim planovima, pruga se može u 20-tak mjeseci kvalitetno obnoviti, čak i malo skratiti izgradnjom određenog broja vijadukata, koji su u skladu s prostornim planovima. Ako skratimo tu prugu za 10 do 15 kilometara i unificiramo je na istu elektromagnetsku mrežu, u kratkom razdoblju dobit ćemo veći kapacitet i protočnost, a time i veću konkurentnost pruge i cijelog prometnog pravca.
toliko o filozofiranju da je kod lkri dugotrajna gradnja nove pruge problem … 😛
1. Pruga je stavljena u funkciju,pa kuda bi vlakovi prolazili,
2. Na dionici Moravice-Rijeka je već napravljena el.mreža 25 KV,50hz,sa svim pripadajućim segmentima,a i dalje po njoj voze istosmjerne lokomotive 3 KV umjesto izmjeničnih,te zašto nije puštena u promet ,e to treba pitat upravu HŽ,i Ministarstvo.
1. Pruga je stavljena u funkciju,pa kuda bi vlakovi prolazili,
2. Na dionici Moravice-Rijeka je već napravljena el.mreža 25 KV,50hz,sa svim pripadajućim segmentima,a i dalje po njoj voze istosmjerne lokomotive 3 KV umjesto izmjeničnih,te zašto nije puštena u promet ,e to treba pitat upravu HŽ,i Ministarstvo.
Pa i autocesta do Goričana Macelja i Lipovca može služiti za izvlačenje dijela tereta!
Umjesto da mudruju mogu raspisati natječaj za koncesiju i uvjetovati 20% prometa autocestama.
Tada ne bi bilo problema ni s profitabilnosti autoceste i šuplje rasprave koncesije da ili ne.
kolega,ptkm je u 3 navrata rasla u kratko vrijeme samo na temelju spekulacija o privatizaciji,dok nije dosla do 380 sa 200 .prvi puta je korigirala se da popuni gap kao i sada lkri koja je tek u prvom navratu rasta,sad je tek krenuo drugi val …a vidjet cemo da li ce se nastaviti,s obz da je zasad rasla tek oko 20% naspram ptkm koja je .. a sami si izracinajte koliko rasla …
[/quote]
kakve veze ima rast PTKM sa LKRI?! pa nije to obrazac po kojem se sve dionice ponašaju! dobro znamo kako je rasla PTKM i tko je pumpao cijenu preko medija, dajući istovremeno potpori rastu nalozima na kupnji….kod LKRI toga nema i ona reagira kao magarac na batine – kad ga ošineš poskoči, ali se ubrzo tvrdoglavo vrati nazad
velika je šteta što nismo probili 160 kn neki dan, ali ogroman je pritisak na prodaji! čim smo probili 150 kn tisućice su jedna za drugom doalzile na prodaju, a bez jakoga kupca nema šanse da se to apsorbira…. na vijest o kinezima LKRI je odreagirala, na FI je odreagirala i bez neke nove vijesti teško da ćemo probiti 150-160 kn….nije točno da LKRI nije narasla, dugo vremena vrtila se oko 100 kn, pa je ovo lijepih +40%, a neki dan bilo je i preko +50%
[/quote]
jako dobar opis trenutnog ponasanja cijene dionice,kolega.ali,trenutnog
a je li doticni kojeg ste spomenuli dizao i pumpao belje i cros? je li pumpao ingr s 4 na 12 i odrzavao je na 8,sto je 100% na temelju cega? loseg FI?
lkri nije prakticki nista jos odradila osim prvog vala i to premalo-vjerojatno bas zato sto mnogi racunaju rast od 100kn .medjutim to je bilo s dugogodisnjeg dna i prije ovih spektakularnih vijesti
cini se da nasi spekulanti zive u proslosti [yawn]
no i tome ce doci [bye]
koliko je ovdje stanje prenapregnuto… rade se blokade… da ne bi došlo do eksplozivnog i nekontroliranog porasta cijene [wink]
koliko je ovdje stanje prenapregnuto… rade se blokade… da ne bi došlo do eksplozivnog i nekontroliranog porasta cijene [wink]
treba čitat etiketu, sve ima vijek trajanja, skupljanja i širenja [wink]